13.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня: «Мої ніжки»

Заняття№1 Озн. з довкіллям    «Спортсмени»

Мета: формувати уявлення дітей про корисне та шкідливе для здоров’я; активізувати слухову увагу та вміння концентруватися па віршованих образах; розвивати орієнтацію в просторі, мислення.

Обладнання: м’ячики за кількістю дітей, тематичні картинки, котик, корисні та шкідливі предмети для здоров’я людей (мило, ножиці, скло, овочі та фрукти, зубна щітка та ін.)

Хід заняття

Гра-привітання «На зарядку»

(Діти стають у коло. Вихователь читає вірш та показує відповідні до тексту рухи, діти повторюють. )

Вранці часу я не гаю,

На зарядку вибігаю,

Марширую, присідаю,

Легко бігаю, стрибаю

І не стомлююсь ні трішки,

Бо я дужі маю ніжки.

Молодці, ми з вами стали справжніми спортсменами, а тепер подивимось, чи роблять зарядку звірята.

Дидактична гра «Корисно чи ні?»

(Вихователь показує дітям кошик із різними предметами та пропонує дістати з нього речі, які шкодять здоров’ю (немите яблуко, гострі предмети, бурулька та ін.)

Творче завдання «Весела зарядка».

Діти, сьогодні до нас прийдуть гості — різні тваринки — та навчать робити свою зарядку. А хто знає, для чого її потрібно робити? (Відповіді дітей.)

— Правильно, щоб бути здоровими та, сильними. Ми сьогодні не малята, А малесенькі звірята.

Вихователь показує картинки із зображенням тварин.

Першими прибігли зайченята.

Зайчик-пострибайчик

Скік-скік-скік!

(Діти стрибають.)

А за ним — лисичка,

Рудохвоста сестрича.

(Діти ідуть навшпиньках)

Йде ведмедик клишоногий,

Ледве піднімає ноги,

Туп-туп-туп!

(Діти перевалюються з ноги па ногу.)

Тихо їжачок повзе.

(Діти повзають по колу.)

Їжачок, їжачок,

У нього повний рюкзачок!

(Підводяться і розводять руки через гору в сторони  вправа на відновлення дихання.)

Психогімнастика «Я черепашка»

(Діти сидять на килимку, вихователь пропонує їм перетворитись на маленьких черепашок.)

Черепаха — аха-аха

На камінчик сіла-іла

І від страху-аху-аху

Затремтіла-іла-іла.

Черепаха — аха-аха.

На піску сиділа-діла

Черепаха — аха-аха

Свою спинку гріла-іла.

(Діти повзають, перевертаються з боку на бік.)

— Наші черепашки стомилися і хочуть відпочити. Діти спокійно лежать на килимку і заплющують очі. Руки і нога розслаблені.

Підсумок заняття.

 

Заняття№2 Фізкультура

Мета. Вправляти дітей в метанні на дальність однією рукою; удосконалювати ходьбу по гімнастичній лаві; виховувати спритність; розвивати відчуття рівноваги і окомір.

Обладнання. Кольорові хустинки, мішечки з піском на кожну дитину, 2 гімнастичні лави, стійка, брязкальце.

Хід заняття

Вступна частина. Ходьба і біг в колоні по одному з хустинкою в руці, стати в коло, обличчям до педагога.

Загальнорозвиваючі вправи хустинкою).

  1. В. п.: стоячи, ноги розставити широко, хустинку тримати обома руками за куточки. Нахилитись вперед, помахати хустинкою кілька разів вправо—вліво — «полощемобілизну», потім випрямитись, потягнутись вгору (3—4 рази).
  2. В. п.: сидячи, ноги нарізно, хустинку тримати обома руками за куточки. Присісти, підняти руки з хустинкою вперед, випрямитись, опустити руки (3—4 рази).
  3. В. п.: лежачи на спині, хустинка в обох руках на грудях, підняти та опустити руки (3 – 5 разів)

4 Підскоки на двох ногах (20—30 сек.). Хустинку тримати в одній руці. Ходьба один за одним, покласти хустинки.

Основна частина

Ходьба по гімнастичній лаві (2—3 рази). Діти виконуюті вправу самостійно один за одним: по першій лаві ідуті вільно, сходять з неї, дістають підвішене брязкальце Наступна лава стоїть паралельно першій. По ній діти ідуть піднявши руки в сторони. Кому важко — йдуть вільно.

Метання мішечків на дальність правою і лівою руками. Завдання одночасно виконує вся підгрупа по 3—4 разі кожною рукою.  Основну увагу   звертати   на   замах енергійний кидок. Вихователь спочатку показує кидок,  потім його виконують діти (або разом з вихователем).

Рухлива гра «Сонечко і дощик».

Заключна частина. Ходьба з зупинкою за вказівкою вихователя. Дихальні вправи.

Вихователь Бойко Н.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *