26.03.2020 Середня “Б” група (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня «День книги»
1.Зан. Конструювання.
Тема «Повітрянна кулька»
Мета: закріплювати вміння дітей користуватися клеєм ПВА; вводити терміни «ціле» і «частини»; формувати вміння ділити ціле на частини, конструювати ціле з частин, доповнювати аплікацію графічними зображеннями; продовжувати ознайомлювати з іграшками; формувати навички усної лічби; розвивати вміння орієнтуватись у просторі; виховувати доброзичливість і уважність.
Обладнання: зображення повітряної кульки, повітряна кулька, технологічна карта виготовлення повітряної кульки, половинка альбомногоаркуша, овалирізнихкольорів (на кожнудитину по одному: висота — 7 см, ширина — 4 см), клей ПВА, клейонка, серветка, ножиці, чорний фломастер.
Попередня робота. Загадки про іграшки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.Тематичнаігротека. Дидактична гра «Ким працюєіграшка?»
-Скажітьмені якаіграшка “працює” вам подушкою? (М’яка, плюшева.)
-Яка іграшка “працює” моделлю у вашомуперукарськомусалоні? (Лялька.) — Якііграшкиїдятьприготовану вами їжу? (Пупси, ляльки, звірятка та ін.)
– Яка іграшка перевозить пісок у пісочниці? (Машинка, вантажівка.)
– Якііграшкививикористовуєте, як будівельнийматеріал, коли граєтесь у будівельників? (Кубики, пірамідку, конструктор.)…»
2.Мотивація: «Чивипам’ятаєте, як маленький Паць ходив на день народження до ослика Іа? Він так поспішаввіднестисвійподарунок — повітряну кульку, що не помітивкаменя на дорозі, спіткнувся і впав. А коли Пацьотямився, вінпобачив, що кулька лопнула і віднеїзалишилосятількидекількаклаптиків. ДопоможемоПацевіврятувати кульку, щобвінзмігподаруватиїї ослику!
3.Розминка для рук «Повітряна кулька»
Підкидати кульку кінчикамипальців;
підкидати кульку долонями;
підкидати кульку ліктиками;
підкидати по черзілівим і правим плечима.
4.Фізкультхвилинка «М’яч»
М’ячиквідземлівідбили,
Не лінуючисьприсіли,
Підняли над головою,
Покрутили над собою.
5.Практична робота
– Роздайтедітям по одному овалу, розрізаному на 4 частини, потімрозрізайтеодин овал на чотиричастини. (При цьомукажіть: «Отакоюбулаціла кулька, і ось такою вона стала, коли лопнула».)
– На скількичастинрозлетілася кулька? Складітьчастини кульки так, щоб вона стала цілою. Розташуйте кульку посерединіаркуша.
– Приклейте кожнучастину кульки, змазуючибілийбікпаперу.
– Сухою ганчірочкоюпромокнітьнадлишки клею.
– Фломастером домалюйтеоченята, ротик і мотузочку з вузликом.
6.. Підсумокзаняття.
– Скажіть , а чи хотіли ви подорожувати на повітряній кульці?
Вихователь Юва О. В.
Дякуємо, дуже цікаве заняття. Дитині сподобалось вирізати та рахувати кульки.