26.03.2020 Середня “Б” група (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «День книги»

1.Зан. Конструювання.

Тема «Повітрянна кулька»

Мета: закріплювати вміння дітей користуватися клеєм ПВА; вводити терміни «ціле» і «частини»; формувати вміння ділити ціле на частини, конструювати ціле з частин, доповнювати аплікацію графічними зображеннями; продовжувати ознайомлювати з іграшками; формувати навички усної лічби; розвивати вміння орієнтуватись у просторі; виховувати доброзичливість і уважність.

Обладнання: зображення повітряної кульки, повітряна кулька, технологічна карта виготовлення повітряної кульки, половинка альбомногоаркуша, овалирізнихкольорів (на кожнудитину по одному: висота — 7 см, ширина — 4 см), клей ПВА, клейонка, серветка, ножиці, чорний фломастер.

Попередня робота. Загадки про іграшки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

1.Тематичнаігротека. Дидактична гра «Ким працюєіграшка?»

-Скажітьмені  якаіграшка “працює” вам подушкою? (М’яка, плюшева.)

-Яка іграшка “працює” моделлю у вашомуперукарськомусалоні? (Лялька.) — Якііграшкиїдятьприготовану вами їжу? (Пупси, ляльки, звірятка та ін.)

– Яка іграшка перевозить пісок у пісочниці? (Машинка, вантажівка.)

– Якііграшкививикористовуєте, як будівельнийматеріал, коли граєтесь у будівельників? (Кубики, пірамідку, конструктор.)…»

2.Мотивація: «Чивипам’ятаєте, як маленький Паць ходив на день народження до ослика Іа? Він так поспішаввіднестисвійподарунок — повітряну кульку, що не помітивкаменя на дорозі, спіткнувся і впав. А коли Пацьотямився, вінпобачив, що кулька лопнула і віднеїзалишилосятількидекількаклаптиків. ДопоможемоПацевіврятувати кульку, щобвінзмігподаруватиїї ослику!

3.Розминка для рук «Повітряна кулька»

Підкидати кульку кінчикамипальців;

підкидати кульку долонями;

підкидати кульку ліктиками;

підкидати по черзілівим і правим плечима.

4.Фізкультхвилинка «М’яч»

М’ячиквідземлівідбили,

Не лінуючисьприсіли,

Підняли над головою,

Покрутили над собою.

5.Практична робота

– Роздайтедітям по одному овалу, розрізаному на 4 частини, потімрозрізайтеодин овал на чотиричастини. (При цьомукажіть: «Отакоюбулаціла кулька, і ось такою вона стала, коли лопнула».)

– На скількичастинрозлетілася кулька? Складітьчастини кульки так, щоб вона стала цілою. Розташуйте кульку посерединіаркуша.

– Приклейте кожнучастину кульки, змазуючибілийбікпаперу.

–  Сухою ганчірочкоюпромокнітьнадлишки клею.

–  Фломастером домалюйтеоченята, ротик і мотузочку з вузликом.

6.. Підсумокзаняття.

– Скажіть , а чи хотіли ви подорожувати на повітряній кульці?

Вихователь Юва О. В.

Вам може бути цікаво...

1 Response

  1. Дякуємо, дуже цікаве заняття. Дитині сподобалось вирізати та рахувати кульки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *