03.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Качечка та гусочка»

(зовнішній вигляд; особливості поведінки; спосіб живлення; значення в житті людини; безпека)

 

  1. Заняття Художня  література Тема. Читання твора В.О.Сухомлинського “Для чого півневі гребінець”

 

Мета:: Вчити дітей уважно слухати та розуміти зміст казки, відповідати на запитання. Розвивати зв’язне мовлення дітей, збагачувати словник новими словами: гребінець, пухнастий, клює. Продовжувати знайомити з особливостями зовнішньої будови півника та умовами його життя. Тренувати мовний апарат  вправами та звуконаслідуванням, розвивати силу голосу. Виховувати любов до тварин, охайність, вміння доглядати за собою.

МАТЕРІАЛ: іграшкові тваринки, картинки, бабусина хатка, побудований зі стільчиків автобус, вірші, загадка про півника, казка В.О.Сухомлинського “Для чого півневі гребінець”, вірш І.Неходи “Півник”, костюм півника,торбинки з зернами пшениці та кукурудзи,пластилін. Дощечки, серветки.

Хід заняття

Вихователь: Діти, ви любите подорожувати? То ж сьогодні ми з вами відправимося в гості до бабусі Оленки. Моя знайома бабуся Оленка живе в селі і в неї є багато різної худоби, птиці. Дуже багато цікавого ми там з вами зможемо побачити. А поїдемо ми з вами на незвичайному автобусі. Цей автобус чарівний, він тільки зможе поїхати тоді, коли дітки заспівають йому пісеньку. Ми знаємо з вами пісеньку про “Веселий автобус” то ж давайте заспіваємо. (Діти співають пісеньку). Ось дітки ми вже і приїхали. Виходьте, тільки не розбігайтесь. Подивіться, як у бабусі Оленки гарно на подвір’ї, скільки різних тварин тут живе. Погляньте, он бігає собачка. Як вона гавкає?  Діти: гав-гав-гав

Вихователь: А ось біля неї погляньте хто бавиться? Діти: Цуценя Вих: А як цуценятко подає свій голосок? Діти: гав-гав-гав (з меншою силою голосу)

Вихователь: А кого ви бачите біля будиночка? Діти: Котика  Вихователь: Як він нявчить? Діти: няв-няв-няв

Вихователь: А як нявчить маленьке кошенятко? Діти: няв-няв-няв (з меншою силою голосу)

Вихователь: Ой, щось не видно бабусі Оленки, вона старенька і мабуть не чула що ми завітали до неї в гості. Давайте зараз я постукаю у віконечко.

Бабуся: Добрий день, мої маленькі, гарненькі діточки. Як я вас чекала до себе в гості, помічники мої, та ви ж притомилися з дороги. Сідайте будь ласка всі на стільчики та відпочиньте трішки, а я вам розповім казочку. Розповісти? Діти: Так.

Бабуся: Ну тоді вмощуйтесь гарненько і слухайте уважно мою цікаву казочку. (Чути “Ку-ка-рі-ку! Ку-ка-рі-ку!”)

Діти, не дай нам хтось відпочити і послухати казочку. Так хто це пісеньку таку нам співа: “Ку-ка-рі-ку”? Діти: Півник

Бабуся: Вірно! Це наш Півник-Півничок, Це він будить так діток,  Щоб вставали, не проспали, Не спізнились в дитсадок.

(Заходить Півник – хлопчик, в яскравому костюмі) Півник: Добрий день малята! Я почув що ви приїхали в гості до бабуні і вирішив прийти сюди і привітатися з вами. А чи знаєте ви хто я такий? Хвіст мій з узорами, чоботи із шпорами. Діти: Півник.

Півник: Ку-ка-рі-ку! Так, я півник-гребінець. Та гребінчик мій не простий (показує). А ви хочете дізнатися для чого мій гребінець? Діти: Так, хочемо.

Півник: Тоді давайте попросимо бабусю розповісти казочку, яку написав письменник В.О.Сухомлинський “Для чого півневі гребінець”.

“У нашого півня червоний гребінець. Уночі, як тільки кури посідають на сідало, він бере свій гребінець і розчесує свого барвистого хвоста. Через те і хвіст у нього такий пишний. Розчесавши хвоста, півень кладе гребінець на голову. А вдень ходить розпустивши хвоста”.

Вихователь: Як називається казка яку написав В.О.Сухомлинський? Діти: “Для чого півневі гребінець”.

Вихователь: Що є у півника на голівці? Діти: Гребінець. Вихователь: А зараз нам Півник покаже як він розчесує свій хвостик червоним гребінцем. (Півник розчесує хвостик, показує який він пишний. Він важно ходить біля паркану та махає крилами)

Бабуся: Так, що є у нашого півника на голівці, хто запам’ятав? Діти: Гребінець.

Бабуся: Якого кольору гребінець? Діти: Червоного. Бабуся: Що робить наш Петя гребінцем? Діти: Він розчесує хвостик.

Бабуся: А куди Півник кладе свого гребінця, після того, як розчеше хвостик? Діти: На голівку.

Вихователь: Півнику, покажи як ти ходиш важно вдень розпустивши хвостика. А ви хочете бути маленькими півниками. Покажіть, як ми будемо ходити. Виходьте на галявинку до Півника і пограємося.

Фізкультхвилинка. Ку-ка-рі-ку! (взмахи руками) Ку-ка-рі-ку! Іду на ногах, В червоних чобітках! (звичайнв ходьба)

Крильцями махаю (піднімаємо руки, в сторони, вниз) Гребінцем качаю (покачування голівкою в сторони).

Бабуся: А тепер скажіть, мої маленькі, де живе півник? А чи знаєте ви, що він їсть?

Нагодую півника гарно,      Щоб співав він пісеньку вправно,      Раніш сонечка вставав      В дитсадок усіх збирав.

Вих. Нам теж, дітки, пора до дитячого садочка, нас уже чекає наш чарівний автобус. То ж дякуємо вам бабусю Оленка за гарну казку. До побачення!

Бабуся: Дякуємо і вам що ви завітали до нас у гості. Приїзжайте до нас іще! (Діти сідають в автобус і співають пісеньку)

 

 

  1. Заняття Фізкультура Тема: стрибати в довжину з місця, кидати в горизонтальну ціль, повзати та підлізати

 

Мета. Закріпити у дітей вміння стрибати в довжину з місця, кидати в горизонтальну ціль, повзати та підлізати, реагувати на сигнал вихователя.

Посібники. Кольорові хустинки та мішечки з піском за кількістю дітей, 2—3 дуги (або 2 стійки та рейки), 3—4 великих обруча або ящика (50 х 50 см).

Методика.

І ч. Ходьба та біг в колоні по одному з хустинками у руці.

Загальнорозвиваючі вправи (з хустинкою).

В. п.: сидячи, ноги нарізно, хустинку тримати обома руками за кути. Підняти руки вгору та опустити на коліна (4—6 разів).

В. п.: стоячи, ноги на ширині плечей, хустинку тримати обома руками за кути. Нахил вперед, дістати хустинкою до підлоги, випрямитись (4—5 разів).

В. п.: сидячи, ноги разом, хустинку тримати обома руками за кути. Підняти одну ногу вгору, коліна не згинати, доторкнутися до хустинки, опустити, підняти другу ногу (3—4 рази кожною ногою).

Біг один за одним, хустинка в одній руці (15—20 сек.) Спокійна ходьба у колоні’по одному. Покласти хустинку.

ІІч. Основні рухи.

Повзання навколішках і підлізання під дугу. Діти лазять зграйкою, по одному підлізають під дугу .’Відстань між дугами не менше 5—6 м. Бажано розставити 2—3 дуги так, щоб діти не заважали один одному повзати.

Кидання мішечків з піском в горизонтальну ціль правою та лівою руками. Діти викон. вправу невеличкими групами або всі разом (2-3 р. кожною рукою). Ціль (обруч або ящик) може знаход.на підлозі або на рівні очей дитини; слідкувати, щоб діти не підходили близько до цілі, а стояли за мот. або лінією.

Стрибки в довжину з місця на двох ногах. Завдання виконують всі одночасно (4—6 разів). Звернути увагу, щоб діти зайняли правильне вихідне положення: трішки розставили ноги та присіли перед поштовхом. Стрибок виконується за сигналом вихователя. Стрибати якомога далі.

Рухлива гра «Куля» (2—3 рази).

ІІІч. Ходьба в колоні по одному із зупинкою на сигнал вихователя.

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

1 Response

  1. Вікторія сказав:

    Дякуємо нашим чудовим вихователям (група Дюймовочка, вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.) за турботу про здоров’я дітей та їх розвиток. Матеріал викладений дуже якісно та зрозуміло. Стараємось не відставати, виконувати завдання та робити фотозвіти )))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *