31.03.2020 ІІ молодша “А” група (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Ліплення

Ракета

Мета: учити передавати форму в ліпленні, застосовуючи знайомі прийоми ліплення – розкочування, ділення шматка на частини (великий і малий шматки, маленький – навпіл); застосовувати прийом розкочування шматка пластиліну і загострювання одного кінця; розвивати вміння виділяти форму, розмір; створювати найпростіші композиції; виховувати цікавість до процесу ліплення.

Матеріал: іграшка-ракета, зірочки на стрічці (для кожної дитини), дощечки, серветки, пластилін.

Хід заняття

Вихователь показує дітям іграшку-ракету.

  • Що це?
  • Правильно. Це ракета.
  • Навіщо вона необхідна? (Щоб полетіти у космос)
  • Як називають людей, які літають у Космос?
  • Ми будемо космонавтами, які вирушають на ракеті у Космос.
  • А як називають яскраві цятки, що світять у небі?
  • Послухайте загадку, про що вона?

Нічне небо прикрашають,

Мерехтять в ночі, палають.

Безліч складено казок

Про нічних красунь – … (зірок)

– Візьміть собі той шматочок пластиліну, що подобається.

– Діти, для роботи нам слід: підкотити рукава, працювати на дощечці, не розкидати шматочки пластиліну, мити руки після ліплення.

– Пограйте пластиліном, потримайте його в долоньках, розділіть на дві частини (великий шматок і менший).

– З більшої частини ліпимо корпус ракети, розкочуємо між долоньками, один кінець загострюємо – ніс ракети, а другий – спочатку заокруглюємо, потім, злегка постукуючи по поверхні дощечки, вирівнюємо (дно ракети коло). 

– Менший шматок ділимо навпіл – це стабілізатори ракети. Спочатку пластилін розкочуємо і робимо стовпчик, потім розплющуємо його, кріпимо з двох боків біля дна ракети.

Діти ліплять під спокійний музичний супровід.

Підсумок

– Що ми ліпили?

– Чи вам сподобалось?

 

Вихователь Ілляшенко Т.П.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.