24.03.2020 ІІ молодша “В” група (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня: День танцю.

Ліплення. Тема заняття: «Дивовижний птах»

Мета: розвивати творчий потенціал, увага, пам’ять, дрібну моторику, зоровий аналізатор; формувати вміння співвідносити ціле і його частину; виховувати самостійність та акуратність у процесі ліплення; викликати позитивні емоції.

Матеріал: іграшкова пташка, пластилін, стеки, підкладка для ліплення.

     Методичні поради.

  1. Організаційний момент.

Вихователь: Вранці тато з магазину приніс дітям пластиліну.

Здивувалася Поліна: – А нащо мені ця глина?

Пластилін пом’яв Павлусь, до сестрички посміхнувсь…

-Здогадалися, з чим ми сьогодні будемо працювати?

– А тепер відгадайте кого будемо ліпити:

Прилетіли гості, сіли на помості.

Без сороки, без лопати поробили собі хати. (Пташки)

  • На сьогоднішньому занятті ви навчитеся ліпити з пластиліну дивовижного птаха. Чому дивовижного? Тому що його не існує в природі, ми з вами його створимо самі.
  1. Розгляд зразка виробу.

-Подивіться на цього птаха. Помилуйтеся його красою.

-З яких частин складається його фігурка? (Обстеження конструктивної будови іграшки і назвати форму і величину кожної деталі (тулуб більший, голова менша, дзьоб маленький і гострий)).

  1. Технологія виготовлення виробу.

Розминаємо пластилін, для того, щоб його зручніше було ліпити.

Ділимо його на 3 частини: це найбільша частина для тулуб птаха;

трохи менший шматок для її голови; найменший шматок для лапок.

З першого шматка робимо овал, схожий на яєчко, з одного кінця витягують шию. З другого – менший овал, ніж перший, і примазуємо його до тулуба плавними рухами. Із овалу голови витягуємо дзьоб, стекою робимо очі.

Звернути увагу на те, що голову пташки не слід сильно притискати до тулуба, щоб не зламати).

  1. Фізкультхвилинка. «Гуси»

Гуси прилетіли (змахи руками) на лужку присіли (присідання)

Потім вони встали, крильця розминали. (колові рухи плечима)

Головою покрутили, змах – і в небо полетіли! (стрибок, змах руками вгору).

  1. Самостійна робота дітей.
  2. Виставка та оцінювання робіт.

Вихователь: Красножон Т.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *