17.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Малювання

Великодня писанка

Мета: викликати бажання оздоблювати овальну форму – писанку; учити ритмічно наносити візерунок (крапки, лінії, кільця) нетрадиційним прийомом малювання – патичком; формувати вміння малювати рівномірно, розташовуючи різнокольорові крапки; розвивати творчу уяву, мислення; виховувати інтерес до образотворчої діяльності.

Матеріал: паперові площинні овали-яйця, фарби, зразок, патички, серветки, клейоночки.

Хід заняття

  • Яке скоро свято?
  • Які головні страви на цьому святі?

Розглядання писанок, крашанок.

Повторення вірша К. Перелісної «Писанка».

Пропоную розмалювати писанки.

Розглядання зразка писанки.

  • Як прикрашені писанки?
  • Якими елементами розписані писанки?
  • Оберіть собі паперову форму, щоб нанести візерунок.
  • Щоб ви хотіли намалювати на писанці?
  • Що у нас сьогодні на столах підготовлено до малювання?

Нагадати прийоми малювання патичком: ним набираємо фарбу і малюємо візерунки на яєчку – ритмічно ставимо крапки, малюємо кружечки, лінії. Для кожної фарби – інший патичок. Тепер ви вигадуйте свій візерунок, вибирайте собі колір фарби, який вам найбільше подобається і розпочинайте наносити візерунок.

Самостійна робота дітей.

Підсумок

– Що ми сьогодні малювали?

– Чим малювали?

– Чи сподобались вам ваші писанки?

 

Сівер Л.Г.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.