17.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Малювання
Великодня писанка
Мета: викликати бажання оздоблювати овальну форму – писанку; учити ритмічно наносити візерунок (крапки, лінії, кільця) нетрадиційним прийомом малювання – патичком; формувати вміння малювати рівномірно, розташовуючи різнокольорові крапки; розвивати творчу уяву, мислення; виховувати інтерес до образотворчої діяльності.
Матеріал: паперові площинні овали-яйця, фарби, зразок, патички, серветки, клейоночки.
Хід заняття
- Яке скоро свято?
- Які головні страви на цьому святі?
Розглядання писанок, крашанок.
Повторення вірша К. Перелісної «Писанка».
Пропоную розмалювати писанки.
Розглядання зразка писанки.
- Як прикрашені писанки?
- Якими елементами розписані писанки?
- Оберіть собі паперову форму, щоб нанести візерунок.
- Щоб ви хотіли намалювати на писанці?
- Що у нас сьогодні на столах підготовлено до малювання?
Нагадати прийоми малювання патичком: ним набираємо фарбу і малюємо візерунки на яєчку – ритмічно ставимо крапки, малюємо кружечки, лінії. Для кожної фарби – інший патичок. Тепер ви вигадуйте свій візерунок, вибирайте собі колір фарби, який вам найбільше подобається і розпочинайте наносити візерунок.
Самостійна робота дітей.
Підсумок
– Що ми сьогодні малювали?
– Чим малювали?
– Чи сподобались вам ваші писанки?
Сівер Л.Г.