29.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Мої ніжки» (мої помічники, призначення, правила догляду)

 

  1. Заняття Аплікація Тема: Мій рушничок

 

 

Мета: розвивати в дітей естетичні смаки, бажання прикрашати предмети, зацікавити дітей процесом і результатом аплікації; вчити дітей розташовувати геометричні фігури двох контрастних кольорів на квадратних аркушах; розвивати почуття ритму та кольору в композиції; закріплювати знання основних кольорів (жовтий, зелений, синій, червоний), уявлення про оранжевий і фіолетовий кольори; розвивати вміння самостійно робити вибір; виховувати естетичний смак.

Матеріал: квадратні аркуші  (15 Ч 15 см) на кожну дитину, вирізані з кольорового паперу геометричні фігури (коло або квадрат) двох контрастних кольорів, квадратні хусточки — зразки вихователя, лялька Маринка, вірш Т. Коломієць «Праля».

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Ігрова ситуація. До дітей приходить лялька Маринка в гарній хустинці. Вихователь звертає на цеувагу. Діти розглядають хустинку.
  2. Вихователь пропонує дітям зробити хустинки для подружок Маринки.
  3. Вих. загадує загадку про рушничок.

Прямокутний і м’який,

Жовтий, білий, голубий…

Тільки покупаємось

— Ним ми витираємось. (Рушничок)

  1. Діти самостійно вибирають геометричні фігури для оздоблення — кола або квадрати. Малята прикрашають хусточки, розкладаючи фігури на квадратні аркуші.
  2. Лялька Маринка дякує дітям за хусточки.

Малята разом з вихователем інсценізують вірш Т. Коломієць «Праля».

Ляльчине убраннячко я зберу,

Ляльчине убраннячко поперу.

Сонечко буде світити,

Ляльчину хустку білити,

Буде вітерець повівати,

Буде вбрання висихати.

  1. Підсумок роботи. Діти розглядають  роботи одне одного, вихователь активізує емоційне піднесення від результатів виконаної роботи

 

 

  1. Заняття Фізкультура ходити по похилій дошці, стрибки в довжину з місця і метання на дальність з-за голови

 

Мета. Закріпити у дітей вміння ходити по похилій дошці, удосконалювати стрибок в довжину з місця і метання на дальність з-за голови; сприяти вихованню сміливості, самостійності, спритності; вчити узгоджувати свої рухи з рухами інших дітей.

Посібники. М’ячі середнього розміру за кількістю дітей, 1—2 похилі дошки.

Методика.

І ч. Ходьба і біг в колоні по одному і врозтіч.

Загальнорозвиваючі вправи з м’ячем.

В. п.ї стоячи, м’яч тримати обома руками попереду. Змахом руки вправо (руки не згинати) повернутись вправо; повернутись у в. п. Те ж виконати вліво (3—4 рази в кожну сторону).

В. п.: лежачи на животі, м’яч тримати в прямих руках, підняти руки, злегка підняти верхню частину тулуба; опустити (4—5 разів).

В. п.: ноги разом, м’яч тримати обома рук.біля грудей. Підтягнути ноги до тулуба так, щоб коліна торкались м’яча, опустити їх на підлогу (3—4 р).

Підскоки на двох і одній нозі (20-30 сек.). М’яч покласти на підлогу. Ходьба один за одним з м’ячем в руках. Перейти до місця, відведен. для метання

II ч. Основні рухи.

Метання м’яча на дальність з-за голови обома руками. Вправу всі діти виконують одночасно (3—4 рази). Позначити лінією або мотузкою орієнтир (приблизно на відстані 2— З м), за який треба кинути м’яч. Нагадати дітям, що кидати потрібно далеко.

Ходьба по похилій дошці вгору—вниз (2—3 рази). Завдання діти виконують поточно; вгору йдуть по одній дошці, вниз — по іншій. Слідкувати, щоб діти не наштовхувались один на одного.

Стрибки в довжину з місця на двох ногах. Стрибають всі діти одночасно 5—6 разів за сигналом вихователя. На відстані 40—50 см стрічкою або мотузкою відмічається місце, до якого діти повинні стрибнути.

Рухлива гра «Куля» (варіант з бігом, 3—4 рази).

III ч. Ходьба по колу, взявшись за руки. Надути щоки — велика кулька, видихнути — маленька.

 

Вихователь: Карбула М.О

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.