27.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)
Городні рослини Умови їх вирощування.
Розвиток мовлення
Тема. Праця дорослих навесні
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з професія’ми та з працею людей навесні, удосконалювати знання дітей про весняні квіти; розвивати спостережливість, звязне мовлення; спонукати до надання допомоги дорослим; виховувати ціннісне ставлення до праці.
Матеріал: малюнки із зображений праці людей навесні, малюнки весняних квітів, предметні малюнки
ХІД ЗАНЯТТЯ-
1.Організаційний момент
— Діти, що весна нам принесла? Так це Ясне сонце, яскраві квіти, тепло, птахів з теплого краю закликала. А ще весна принесла нові турботи: в саду, на городі, на подвірї. Це стосується не лише людей певних професій,- а всіх нас. ‘Поговорімо про це Сьогодні; –
2.Бесіда за іллюстраціями
Діти, розгляньте ілюстрації’. Які важливі весняні справи зображені на них.
– Хто працює на подвір’ї, в саду, на городі? к — Які інструменти використовують для цієї роботи?
- Дидактична гра «Назви ласкаво»
Вихователь назіває інструменти для роботи на городі, а діти називають їх у пестливій формі.
- Дидактична гра «Назви квіточку та опиши її» і Вихователь демонструє дітям картинки веснянихквітів назвати та описати їх.
Зразок. Це кульбабка. Вона жовтенька, кругленька, схожа на сонечко. ‘ .
- Фізкультхвилинка ,
Під мелодійну музику вихователь називає весняні квіти. Діти являють себе. квіточками і виконують імітаційні рухи (квіти проростають, розправляються,листочки, хитаються від вітру, нахиляють голівку тощо).
Дидактична вправа «Відгадай, яка професія» і Вихователь демонструє дітям малюнок. Малята називають професію, що з ним пов’язана.
[ Зразок. Трактор — тракторист, вантажівка — шофер, квіти і поливальниця — садівник.
і Діти разом із вихователем розповідають, чим корисні ці професії
- Дидактична гра « Праця дорослих навесні» і Вихователь демонструє дітям малюнки, діти розповідають про Їхній зміст. ;
— Чим навесні дорослі займаються у садах? на квітниках? на городах? .
— Навіщо вони поспішають усе це робити навесні?
- Підсумок
У народі кажуть: «Настав травень — про землю дбай!» Ми 6сьогодні говорили про весняні роботи людей. Ці роботи виконують І майже всі люди різних професій — ті, хто небайдужий до довкілля,
Хто дбає про красу рідної землі, хто доглядає сади і городи. — Що ми можемо сказати про руки людей, які працюють на землі.
ЗАНЯТТЯ Ліплення
Тема. Ходить гарбуз по городу…
Мета; залучати дітей до мистецтва; учити бачити красу навколишнього світу; викликати інтерес до створення образів за мотивами віршованої казки в образотворчій діяльності ліпленні; учити передавати форму овочів у ліпленні,лишити предмета різної форми за допомогою дій — відривання скочування, притискання ,. моделювання форми предметів та образів довкілля; закріплювати знання назв матеріалу — пластилін та обладнання, використаних на занятті; розвивати вміння виділяти форму, розмір, колір, просторове відношення
формувати розуміння ігрових завдань дорослого та володіння способами рішення;
. збагачувати та посилювати враження дітей від образотворчої діяльності поетичним словом і музикою; стимулювати прагнення дітей до створення виразного образу, супроводжуючи його відповідними рухами та виловлюваннями; виховувати-дбайливе ставлення до матеріалів та інструментів, до виробів, створених власноруч.
Матеріал: макет городу; справжні овочі або муляжі; іграшка — зайчик ; пластилін різнокольоровий; стеки; дощечки (клейонки); серветки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Організаційний момент
Вихователь запрошує дітей утворити коло.
Привітайтесь, мої любі!
Зустрічає всіх діточок
Наш затишний і веселий,
Наш привітний дитсадок.‘
- Мотивація
–
— До нас завітав зайчик. Чим можна пригостити зайчика? Зайчик із задоволенням їсти моркву, капусту, буряк та інші овочі. Але, у нас їх немає,. Де нам узяти овочі?, ходімо на город. Що таке город? Це ділянка де ростуть овочі, у нас у групі є іграшковий город. Що бросте у нас на голоді,?
Дидактична гра «Розкажи про овоч»
Вихователь пропонує розповісти кожній дитині про якийсь один овоч.
Це помідор. Він червоного кольору, круглої форми. Він смачний. З нього готуюсь сік.
— Це картопля. Бо вона овальна, округлої форми, коричнева.
Фізкультхвилинка «На городі*
На городі бараболя, *
Кабачки і буряки.
{Ходять кімнатою і пальчиками показують на уявні овочі на землі.)
А ми кошики візьмемо Та повненькі наберемо.
.(Нахиляються, імітуючи збирання овочів.)
— Виліпимо зайчику, багато овочів, щоб вистачило йому пригостити всіх друзів. Нехай у нього буде вся Гарбузова родина — овочі з нашого городу.
Продуктивна діяльність
— Ходімо до художньої майстерні, де вже все приготовлено для роботи. Підготуймо наші пальчики до роботи.
» Пальчикова гімнастика
Діти стискають пальчики в кулачки, по черві розгинають їх.
У Лариски — дві редиски,
А у Олі — дві картоплі,
У Сергійка— шибеника . Два зелених огірка.
У Марини — дві морквини.
Та ще у Петьки — дві зелені редьки.
Вихователь пропонує розглянути різні кольори пластиліну для ліплення овочів, нагадує Прийоми ліплення овочів — скочування1 Еластичного матеріалу у кульки коловими рухами долонь (помідор, картопля, цибуля), овальні форми (огірок, кабачок, диня) — витягування хвостиків, кінчиків;. моделювання листочків, сплющування, притискання їх до основної форми,
Вихователь допомагає кожній дитині. Активізує мовлення Дітей у називанні форми, кольору, величини.
Діти працюють під спокійний музичний супровід.
- Підсумок
Молодці, зайчику дуже сподобалися ваші вироби. Увечері покажемо їх нашим батькам.
Варкентін С.М.