27.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)

Городні рослини  Умови їх вирощування. 

Розвиток мовлення  

Тема. Праця дорослих навесні

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з професія’ми та з працею людей навесні, удосконалювати знання дітей про весняні квіти; розвивати спостережливість, звязне мовлення; спонукати до надання допомоги дорослим; виховувати ціннісне ставлення до праці.

Матеріал: малюнки із зображений праці людей навесні, малюнки весняних квітів, предметні малюнки

 

ХІД ЗАНЯТТЯ-

1.Організаційний момент

— Діти, що весна нам принесла? Так це Ясне сонце, яскраві квіти, тепло, птахів з теплого краю закликала. А ще весна принесла нові турботи: в саду, на городі, на подвірї. Це стосується не лише людей певних професій,- а всіх нас. ‘Поговорімо про це Сьогодні; –

 

2.Бесіда за іллюстраціями

Діти, розгляньте ілюстрації’. Які важливі весняні справи зображені на них.

– Хто працює на подвір’ї, в саду, на городі? к — Які інструменти використовують для цієї роботи?

  1. Дидактична гра «Назви ласкаво»

Вихователь назіває інструменти для  роботи на городі, а діти називають їх у пестливій формі.

  1. Дидактична гра «Назви квіточку та опиши її» і Вихователь демонструє дітям картинки веснянихквітів назвати та описати їх.

Зразок. Це кульбабка. Вона жовтенька, кругленька, схожа на сонечко. ‘ .

 

  1. Фізкультхвилинка ,

Під мелодійну музику вихователь називає весняні квіти. Діти являють себе. квіточками і виконують імітаційні рухи (квіти проростають, розправляються,листочки, хитаються від вітру, нахиляють голівку тощо).

 

Дидактична вправа «Відгадай, яка професія» і Вихователь демонструє дітям малюнок. Малята називають професію, що з ним пов’язана.

[ Зразок. Трактор — тракторист, вантажівка — шофер, квіти і поливальниця — садівник.

і Діти разом із вихователем розповідають, чим корисні ці професії

  1. Дидактична гра « Праця дорослих навесні» і Вихователь демонструє дітям малюнки, діти розповідають про Їхній зміст. ;

— Чим навесні дорослі займаються у садах? на квітниках? на городах? .

— Навіщо вони поспішають усе це робити навесні?

 

  1. Підсумок

У народі кажуть: «Настав травень — про землю дбай!» Ми 6сьогодні говорили про весняні роботи людей. Ці роботи виконують І майже всі люди різних професій — ті, хто небайдужий до довкілля,

Хто дбає про красу рідної землі, хто доглядає сади і городи. — Що ми можемо сказати про руки людей, які працюють на землі.

 

ЗАНЯТТЯ Ліплення

Тема. Ходить гарбуз по городу…

Мета; залучати дітей до мистецтва; учити бачити красу навколишнього світу; викликати інтерес до створення образів за мотивами віршованої казки в образотворчій діяльності ліпленні; учити передавати форму овочів у ліпленні,лишити предмета різної форми за допомогою дій — відривання скочування, притискання ,. моделювання форми предметів та образів довкілля; закріплювати знання назв матеріалу — пластилін та обладнання, використаних на занятті; розвивати вміння виділяти форму, розмір, колір, просторове відношення

формувати розуміння ігрових завдань дорослого та володіння способами рішення;

. збагачувати та посилювати враження дітей від образотворчої діяльності поетичним словом і музикою; стимулювати прагнення дітей до створення виразного образу, супроводжуючи його відповідними рухами та виловлюваннями; виховувати-дбайливе ставлення до матеріалів та інструментів, до виробів, створених власноруч.

Матеріал: макет городу; справжні овочі або муляжі; іграшка — зайчик ; пластилін різнокольоровий; стеки; дощечки (клейонки); серветки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційний момент

 

Вихователь запрошує дітей утворити коло.

Привітайтесь, мої любі!

Зустрічає всіх діточок

Наш затишний і веселий,

Наш привітний дитсадок.‘

 

  1. Мотивація

— До нас завітав зайчик. Чим можна пригостити зайчика? Зайчик із задоволенням їсти моркву, капусту, буряк та інші овочі. Але, у нас їх немає,. Де нам узяти овочі?, ходімо на город. Що таке город? Це ділянка де ростуть овочі, у нас у групі є іграшковий  город. Що бросте у нас на голоді,?

 

Дидактична гра «Розкажи про овоч»

Вихователь пропонує розповісти кожній дитині про якийсь один овоч.

Це помідор. Він червоного кольору, круглої форми. Він смачний. З нього готуюсь сік.

— Це картопля. Бо вона овальна, округлої форми, коричнева.

Фізкультхвилинка «На городі*

На городі бараболя, *

Кабачки і буряки.

{Ходять кімнатою і пальчиками показують на уявні овочі на землі.)

А ми кошики візьмемо Та повненькі наберемо.

.(Нахиляються, імітуючи збирання овочів.)

— Виліпимо зайчику, багато овочів, щоб вистачило йому пригостити всіх друзів. Нехай у нього буде вся Гарбузова родина — овочі з нашого городу.

Продуктивна діяльність

— Ходімо до художньої майстерні, де вже все приготовлено для роботи. Підготуймо наші пальчики до роботи.

» Пальчикова гімнастика

Діти стискають пальчики в кулачки, по черві розгинають їх.

У Лариски — дві редиски,

А у Олі — дві картоплі,

У Сергійка— шибеника . Два зелених огірка.

У Марини — дві морквини.

Та ще у Петьки — дві зелені редьки.

Вихователь пропонує розглянути різні кольори пластиліну для ліплення овочів, нагадує Прийоми ліплення овочів — скочування1 Еластичного матеріалу у кульки коловими рухами долонь (помідор, картопля, цибуля), овальні форми (огірок, кабачок, диня) — витягування хвостиків, кінчиків;. моделювання листочків, сплющування, притискання  їх до основної форми,

Вихователь допомагає кожній дитині. Активізує мовлення Дітей у називанні форми, кольору, величини.

Діти працюють під спокійний музичний супровід.

  1. Підсумок

Молодці, зайчику дуже сподобалися ваші вироби. Увечері покажемо їх нашим батькам.

Варкентін С.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.