23.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «Дитина і побут»

1.Зан. Конструювання

Тема: «Парканчик для саду і городу»

Мета: розвивати дрібну моторику пальців та чуття симетрії; удосконалювати зорову увагу; підтримувати інтерес до ігрової конструктивної творчості; виховувати прагнення бути сумлінними, акуратними.

Обладнання: ілюстрація доглянутої садиби із садом, городом, квітником біля хати; кубики, деталі будівельного конструктора (трикутні призми або пірамідки чи конуси); малюнки-ескізи парканчиків (2–3 варіанти).

Хід заняття

1.Організація групи Вихователь показує дітям ілюстрацію, читає віршовані рядки.

-Погляньте, діти, який гарний будиночок. Напевно, у ньому живе дуже добрий господар — працьовитий, дбайливий.

-А що можна побачити біля будиночка? (Садочок, город.)

  1. Читання вірша

У гарному садочку,

Неначе у віночку:

Тут знайдуть милі діточки

Ще й ягідки і квіточки,

І фрукти соковиті,

Росою чисто вмиті…

І на городі грядки

— Утіха всім маляткам,

Там гарних овочів розмай:

Лиш не лінуйся, а збирай!

-Звісно, про все це хазяйновитий господар має дбати.

3 Бесіда «Що потрібно робити в саду і на городі?»

-Як слід доглядати деревця в садку?

– Як слід доглядати за рослинами в городі?

– Так, у працьовитого господаря має бути лад і в оселі, і біля неї. А ще город  і садок слід обгородити парканчиком. Для чого потрібен парканчик біля садка й городу?

-. Як ви думаєте, яким має бути парканчик, що обгороджує садок та город, у дбайливої людини? (Красивим, міцним, добротним, високим.)

  1. Мотивація « Допоможемо господарю побудувати парканчик»
  2. Розглядання малюнків з парканчиками та пояснення роботи.

– Отже, зараз ми будемо робити парканчик. Ми сконструюємо його з іграшкового будівельного матеріалу — кубиків, а також інших деталей будівельного конструктора.

1) Розглядання малюнків-ескізів варіантів парканчика Погляньте, діти, які парканчики зображені на картинках. Ці малюнки будуть підказками-помічниками в нашій творчій роботі

2 )Зведення нижньої частини конструкції Парканчик будуємо, ставлячи щільно кубик біля кубика так, щоб вони стояли рівненько

3 Спорудження стовпчиків Зверху парканчик у нас буде зі стовпчиками. Ними стане ряд кубиків, які поставимо на нижні

4) Оздоблення парканчика Щоб парканчик був гарнішим, давайте оздобимо його: прикрасимо стовпцики гостренькими верхівками. Для цього нам стануть у пригоді інші елементи конструктора (можна використати трикутні призми, пірамідки, конуси тощо)

  1. Пальчиковагімнастика.

– Ось будинок нам знайомий. (Долоні з’єднані пучками пальців — «дах будиночка»).

– Це — парканчик біля нього. (Ставлять прямі долоні щільно поруч.)

Завітав сюди раз бичок — (Із кисті однієї руки зображують голову бичка, виставляючи вказівний та мізинний пальці вгору, а решту стиснувши в кулачок.)

-Почухав трохи свій бочок (Колові рухи кистями.) І спантеличено дивився: (Кружечки з вказівних та великих пальців підносять до очей.)

-Чому парканчик завалився? (Розводять долоні в сторони.) В и х о в а т е л ь. Певно, той парканчик був стареньким та похилим, якщо бичок зумів його звалити. А погляньте, дітки, які у вас вийшли парканчики гарні! Ви виявилися вправними, сумлінними будівниками. Молодці!

  1. Підсумкизаняття

-запропонувати   малятам довільно розповісти про те, що та як вони робили: який матеріал використовували, деталі яких кольорів дібрали та яке враження справила на них гра.

Вихователь Юва О. В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *