24.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)
Тема дня: Дитина і здоров’я, життя і здоров’я дитини вчимося берегти змалку (підсумковий)
Заняття: Конструювання
Тема заняття: Будинок казковий багатоповерховий
Мета: стимулювати до виготовлення багатоповерхового будинку з паперу. Вправляти в умінні виконувати роботу в певній послідовності. Закріпити вміння спочатку викладати деталі на площині, а потім акуратно наклеювати їх. Удосконалювати навички створення прикметників одноповерховий, багатоповерховий. Розвивати увагу та пам’ять, просторове орієнтування. Виховувати любов до рідного міста.
Матеріал: аркуш цупкого світлого паперу розміром 4*14, квадратики 2*5 см зеленого(червоного) кольору, блакитні прямокутники розміром 3*3 см, клей, клейонка, тканинна серветка.Картинка з зображенням багатоповерхівки та одноповерхового будинку, ножиці.
Хід заняття
1Організаційний момент
Читання вірша Н.Забіли
У лісі над ялицею,
Над річкою-бистрицею,
Будинок є казковий,
Багатоповерховий.
2Розглядання зображень будинків. Порівняти будинки за розміром, кількістю поверхів. Скільки поверхів має наш будинок? Який будинок вищій? Який нижчий? Як можна назвати будинок в якому багато поверхів одним словом? А в якому один поверх? На якому поверсі ми живемо? Чи знаєш ти свою адресу?
3Показ та пояснення виконання роботи дорослим.
*Візьміть аркуш цупкого паперу розміром 4*14 см. Складіть його вдвоє впоперек.
*Візьміть прямокутник 2*5 см. Складіть його по довжині.
*Приклейте його нижні краї до верхньої частини будинку. Бокові краї зріжте навскіс. Це буде дах.
*Візьміть 6 блакитних квадратів розміром 3*3 см. Кожен з них складіть удвоє. Розгорніть і розріжте по лінії згину. З кожного квадрата вийде по 2 віконця.
*Викладіть віконця по 2 з кожного боку і приклейте.
*Доберіть прямокутник для дверей. Приклейте їх.
4Самостійна робота дитини ( Дитина з допомогою дорослого складає дах, зрізає кути та розрізає по лінії згину ножицями віконця )
5 Підсумок
Вихователь: Стадник О.Є.