27.03.2020 Логопедична “А” група (Ромашка) (Вихователі Лось Н.І., Чмир О.В.)
Тема: « Складанняказки»
Мета: продовжувативчитидітейсамостійноскладатиописові загадки та невеличкіказки з героями – тваринами, дотримуватисьструктурирозповідей, закріпитизнання про жанри (вірш, казка, оповідання), їхвідмінність, про різновидиказок, та частини з яких вони складаються, про диких тварин, розвиватимовлення, творчууяву, фантазію, виховувативмінняслухатитовариша.
Матеріал: аудіозапис, м’яч, книжечки, вірш – привітання.
Хід:
- Привітання
 
«Усмішка»
Усмішка, як сонечко, хай на личкусяє
І цвіте, як квіточка, чидзвінка роса.
Хай чарівнаусмішкадрузіввсіхвітає.
Усмішка на личку — це ясна краса!
- За допомогоючого ми з вами привіталися?
 - Щотакевірш? (церимованийтвір)
 - Зарошую вас послухати звуки лісу (запис)
 - Як вигадаєте кого ми можемозустріти в лісі?
 - Давайте пограємо у гру «Відгадай яка я тваринка?»
 
(дітизаплющуютьочі, уявляють себе лісовиммешканцем, складають про нього загадку який я? щовміюробити?)
- Чиможутьцітварини стати героями казки?
 - А вибагатознаєтеказок? Перевіримо?
 - Д/г «М’ячтримай, казкуназивай» (дітиідуть по колу, виховательпромовляє фрагмент казки, по закінченнідаєм’ячдитині, яка називаєказку)
 - Якібуваютьказки? (народні, авторські)
 - Чим казкавідрізняєтьсявідоповідання?
 - Зякихчастинскладаєтьсяказка? (зачин, основначастина, кінцівка)
 - Якими словами починаєтьсяказка? (жили – були; одного разу; цетількиприказка, казкуслухайдалі)
 - А закінчується? (ось і казочцікінець, а хтослухавмолодець; ось вам казочка, а менібубликівв’язочка )
 - Пригадайте, казкуякого автора ми читали нещодавно? (І.Франка «Лисичка і журавель»)
 - Якіказкицього автора визнаєте?
 - Сьогодні я пропоную вам виступитиуролі автора, та розповістивласнуказку, яку виприготуваливдома.
 - Розповідідітей (3 – 4 дитини).
 - Яка казкасподобалась вам найбільше?
 - Ви всібулимолодці, виготовиличудові книжки, придумали цікавіказки.
 
Дякую вам за роботу.
Вихователь Лось Н.І.







