08.04.2020 Поради інструктора з фізкультури (Інструктор з фізкультури Бузун Ю.О.)
«Все я вмію, все я можу, і здоровим бути хочу»
Фізкультурне заняття з використанням методики
М. Єфименка
Програмовий зміст: повторити комплекс вправ за методикою
М. Єфименка; формувати правильну поставу; вдосконалювати вміння підтягуватись обома руками на дошці Єфмінова; стрибати на обох ногах, просуваючись вперед; закріпити навички дій з м’ячем; удосконалювати ходьбу по колу; формувати емоційний досвід дітей; сприяти елементарному перевтіленню; розвивати інтерес до мови жестів.
Обладнання: килимки для кожної дитини, дошка Єфмінова, лавки, стільці з натягнутими мотузками.
Хід заняття:
І. Вступна частина
- Шикування в шеренгу.
- Рівняння.
- Повідомлення змісту заняття.
Вихователь: «За ведучим у шеренгу шикуйтеся. Рівняйте носки за носками ведучого. Діти, сьогодні ви будете не просто дошкільнятами, а частинками чудової природи. Ми з вами покажемо однин день від ранку до вечора. Він, як і всі дні, подарує нам утіху, додасть сил та наснаги. Наше фізкультурне вітання разом промовляймо!»
Діти: «Хто зі спортом дружить завжди буде дужий. І не хворий, і не кволий, а завжди, завжди здоровий».
- Ходьба на пальцях.
Вихователь: «А тепер тягнемось до сонечка. стаємо рівненько на пальчики та йдемо по колу. Вдихаємо носом, видихаємо ротом».
- «Черв’ячки» – повзання пластунцем.
Вихователь: «Лягаємо на підлогу на животики, повземо пластунцем уперед по чарівній «доріжці здоров’я».
- «Жучки»– лазіння навкарачки, імітація лазіння жуків.
Вихователь: «Черв’ячки першими пробудилися, а ось і сонечко пригріло, то і жучки прокинулися. Стаємо навкарачки та повземо вперед».
- «Жабки»– стрибки навприсядки, руки – на колінах.
Вихователь: «На озері чути кумкання жабок. Стаємо навприсядки і стрибаємо вперед, як жабки. Руки тримаємо на колінах».
- «Стоніжка»– пересування навприсядки у колоні, тримаючись за плечі один одного.
Вихователь: «Стаємо один за одним, присідаємо, беремося за плечі сусіда попереду. Дружньо рухаємось. Ось так: уперед, не розгойдуючись».
- «Метелики»– біг на пальцях з махами рук вгору-вниз.
Вихователь: «Піднімаємось, виправляємо спинку, стаємо на пальчики та біжимо по колу, змахуючи руками, ніби метелики».
ІІ. Основна частина
- «Квіткові пуп’янки». В. п. – лежачи на боці у позі ембріона.
Вихователь: «Вільно гойдаємося. Раз-два, вперед-назад, три-чотири, збоку-вбік».
- «Пуп’янки розкриваються». В. п. – лежачи на спині, згрупувавшись.
Вихователь: «Повільно розводимо в сторони руки та ноги, намагаємось тримати їх рівненько».
- «Листочок в озеро впав і гойдається». В. п. – лежачи на животі.
Вихователь: «Ненадовго трохи піднімаємо руки та ноги. Гарненько прогинаємось та тягнемо свої кінцівки».
- «Лісові дзвіночки». В. п. – стоячи навкарачки.
Вихователь: «Дружно рухаємо головою праворуч-ліворуч, вперед-назад. Спинки в нас прогнуті – не забувайте».
- «Чарівні струмочки». В. п. – сидячи на підлозі з упором на руки за спиною.
Вихователь: «Трохи піднявши сіднички по черзі витягуємо ноги: спочатку праву. потім – ліву.»
- «Вітаємось із сонечком». В. п. – сидячи на колінах, притиснувшись сідницями до п’ят.
Вихователь: «Стаємо навколішки, піднімаємо руки через сторони вгору, тягнемось до сонечка».
- Перешиковування.
Вихователь: «Сходимось в колону і за ведучим кроком руш!»
- «Теплого осіннього дня мандруємо доріжкою здоров’я».
Вихователь: «Беремо до рук м’ячі і починаємо нашу подорож доріжкою здоров’я. Підходимо до масажних килимків, тримаємо м’яч на витягнутих руках і проходимо з ним по килимках. Тепер затискуємо м’яч між колін, беремо руки в боки і ось так просуваємось уперед. Стаємо на коліна, прокочуємо м’яч по килимку між предметами. Стаємо навкарачки і штовхаємо м’яч головою, не торкаючись його руками. (Вправи виконуються поточним методом тричі). А зараз стаємо на ноги, піднімаємо руки вгору і прогинаємось».
- Підтягування на дошці Єфмінова.
Вихователь: «Шикуємось у колону. Спочатку стрибаємо вперед на обох ногах, тримаючи руки на поясі, а спину – рівненькою. Підходимо до дошки й підтягуємося на животі (3-5 разів). Устаємо, піднімаємо руки вгору, прогинаємося».
ІІІ. Заключна частина
- Рухлива гра «Сонечко»
Я на небі сяю,
І про всіх дбаю.
Рано-вранці піднімаю. (День)
День мине – спати складаю. (Ніч).