23.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)

Тема дня: Дитина і побут

Заняття: Ознайомлення з соціумом

Тема заняття: Моя безпека

Мета: ознайомити дітей з небезпечними предметами, що можуть спричинити втрату здоров’я; закріплювати знання дітей про власну безпеку; учити бути уважними, обережними, знаходити вихід з небезпечних ситуацій; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я і життя.

Матеріал: іграшка, світлофор, картки з зображенням гострих, ріжучих та інших небезпечних предметів; коробка з сірниками.

Хід заняття

1Організаційний момент

-До нас завітала казка незвичайна, повчальна.

2Розповідання казки(з використанням іграшки вовка)

Вовк:  Сумно мені. Ніхто не хоче дружити  зі мною. Ходив до козенят, хотів з ними подружитися, а вони мені двері не відчинили. Чому?

(вовк знаходить сірники)

-Що це? Яка чудова іграшка. Піду до козенят.

-Чи можна відчиняти двері коли хтось постукає, а в хаті немає дорослого? Чому?

-А якщо хтось пропонує цукерку, можна брати? Чому?

-Коли немає дорослого поряд,чи можна вмикати телевізор, газову плиту?

-А палити сірники? Чому?

Дидактична гра «Що зайве?»

Дорослий пропонує дитині знайти предмети,якими не можна гратися, пояснюючи свій вибір.

3Бесіда про світлофор

(з’являється вовк)

Вовк:  -Тут дорога. Як же мені перейти? Мудра сова казала ,що дорогу потрібно переходити по зебрі. Але де тут зебра? Перейду просто так.

-Чи можна переходити дорогу не по зебрі? Чому?

5Дидактична гра «Червоний, жовтий, зелений»

(діти називають дії, що виконують пішоходи та водії за кожним сигналом світлофора.

Вовк:  -Нарешті я прийшов. Козенята,відчиняйте! Я щось цікаве приніс.(дістає сірники) Несіть іграшки. Розкладемо справжнє вогнище.

-Чи можна гратися сірниками?

Вовк:  Не хочете,тоді я пригощу вас грибочками. Вони такі гарні, з червоненькими з білими цяточками.

-Чи можна погодитися на таке пригощання? Чому?

-Давайте повторимо правила безпеки для вовчика.

(Дитина розповідає правила та називає небезпечні предмети. Це електроприлади,предмети ,якими можна обпектися , та якими можна вколотися.)

Підсумок

 

Заняття: Аплікація

Тема заняття: Прикрасимо рушничок

Мета заняття: учити дітей викладати готові елементи на прямокутній основі; закріплювати вміння акуратно наклеювати готові форми, знання геометричних фігур та вміння їх обстежувати; розвивати відчуття композиції, кольору; підвести дитину до естетичної оцінки роботи.

Матеріал: підготовлені готові форми, прямокутний аркуш паперу, клей,клейонка.

Хід заняття:

1Організаційний момент

Читання вірша Е. Гуцала «Синя скриня»

Дерев’яна синя скриня

В хаті-справжня господиня.

Рушники у синій скрині,

Мов птахи-зелені й сині.

Птаха є ,і є запаска

Теж з бабусиної ласки.

-І ми допоможемо бабусі зробити гарний рушничок.

2Показ та пояснення

Дорослий пояснює і показує ,як правильно розкласти готові форми на прямокутному аркуші паперу, перед тим розглядають ,які геометричні форми використовують для оформлення рушника.

3Самостійна робота дитини

4Підсумок

 

 

Вихователь:      Стадник О.Є.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *