23.04.2020 Середня “В” (Зірочка) (Вихователі Стадник О.Є., Варкентін С.М.)
Тема дня: Дитина і побут
Заняття: Ознайомлення з соціумом
Тема заняття: Моя безпека
Мета: ознайомити дітей з небезпечними предметами, що можуть спричинити втрату здоров’я; закріплювати знання дітей про власну безпеку; учити бути уважними, обережними, знаходити вихід з небезпечних ситуацій; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я і життя.
Матеріал: іграшка, світлофор, картки з зображенням гострих, ріжучих та інших небезпечних предметів; коробка з сірниками.
Хід заняття
1Організаційний момент
-До нас завітала казка незвичайна, повчальна.
2Розповідання казки(з використанням іграшки вовка)
Вовк: Сумно мені. Ніхто не хоче дружити зі мною. Ходив до козенят, хотів з ними подружитися, а вони мені двері не відчинили. Чому?
(вовк знаходить сірники)
-Що це? Яка чудова іграшка. Піду до козенят.
-Чи можна відчиняти двері коли хтось постукає, а в хаті немає дорослого? Чому?
-А якщо хтось пропонує цукерку, можна брати? Чому?
-Коли немає дорослого поряд,чи можна вмикати телевізор, газову плиту?
-А палити сірники? Чому?
Дидактична гра «Що зайве?»
Дорослий пропонує дитині знайти предмети,якими не можна гратися, пояснюючи свій вибір.
3Бесіда про світлофор
(з’являється вовк)
Вовк: -Тут дорога. Як же мені перейти? Мудра сова казала ,що дорогу потрібно переходити по зебрі. Але де тут зебра? Перейду просто так.
-Чи можна переходити дорогу не по зебрі? Чому?
5Дидактична гра «Червоний, жовтий, зелений»
(діти називають дії, що виконують пішоходи та водії за кожним сигналом світлофора.
Вовк: -Нарешті я прийшов. Козенята,відчиняйте! Я щось цікаве приніс.(дістає сірники) Несіть іграшки. Розкладемо справжнє вогнище.
-Чи можна гратися сірниками?
Вовк: Не хочете,тоді я пригощу вас грибочками. Вони такі гарні, з червоненькими з білими цяточками.
-Чи можна погодитися на таке пригощання? Чому?
-Давайте повторимо правила безпеки для вовчика.
(Дитина розповідає правила та називає небезпечні предмети. Це електроприлади,предмети ,якими можна обпектися , та якими можна вколотися.)
Підсумок
Заняття: Аплікація
Тема заняття: Прикрасимо рушничок
Мета заняття: учити дітей викладати готові елементи на прямокутній основі; закріплювати вміння акуратно наклеювати готові форми, знання геометричних фігур та вміння їх обстежувати; розвивати відчуття композиції, кольору; підвести дитину до естетичної оцінки роботи.
Матеріал: підготовлені готові форми, прямокутний аркуш паперу, клей,клейонка.
Хід заняття:
1Організаційний момент
Читання вірша Е. Гуцала «Синя скриня»
Дерев’яна синя скриня
В хаті-справжня господиня.
Рушники у синій скрині,
Мов птахи-зелені й сині.
Птаха є ,і є запаска
Теж з бабусиної ласки.
-І ми допоможемо бабусі зробити гарний рушничок.
2Показ та пояснення
Дорослий пояснює і показує ,як правильно розкласти готові форми на прямокутному аркуші паперу, перед тим розглядають ,які геометричні форми використовують для оформлення рушника.
3Самостійна робота дитини
4Підсумок
Вихователь: Стадник О.Є.