23.04.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема  дня:  « Дитина   і  побут»

Заняття :  Ознайомлення з природним довкіллям

Тема : « Вітаміни  – наші друзі»

Програмові завдання:

  • продовжувати формувати знання дітей про корисні овочі та фрукти;
  • дати уявлення про те, що ліки – не іграшка для дітей і що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів, які містяться в овочах та фруктах;
  • розвивати  пам’ять, увагу, спостережливість;
  • виховувати бережливе ставлення до  свого здоров’я  та бажання піклуватися, виявляти співчуття до хворих, вміння надавати їм допомогу.

Матеріали та обладнання:  лялька Оленка в ліжку, лялька-лікар, іграшковий телефон; кошик з природним та неприродним сміттям; картки із зображенням квітів, комах, дерев, птахів; сигнальні картки, пластикові пляшки, ножиці.

 

ХІД     ЗАНЯТТЯ

 

  1. Ігрова ситуація – у ліжку лежить лялька Оленка, вона голосно кашляє, тому що  застудилася.

Дидактична гра « Оленка захворіла»

Запитання:

  • Що потрібно робити?
  • Як допомогти ляльці?
  • Кого необхідно викликати?

Вихователь викликає по іграшковому телефону лікаря. З’являється  лялька-лікар, яка слухає хвору ляльку, дивиться горло, рекомендує постільний режим та вітаміни.

  1. Вихователь цікавиться у дітей , які вітаміни давати хворій ляльці. В яких  овочах та фруктах містяться вітаміни?
  2. Відгадування загадок про овочі та фрукти.

 

Той, хто їсть його, той знає-

Всіх мікробів він вбиває.

Овоч цей корисний дуже,

Та від нього сліз калюжа.   (Цибуля)

 

Помаранчева і гарна,

У землі сиджу не марно:

Соковита, солоденька,

Вже я стала чималенька.

Собою пригощу дитину

Хай корисну з’їсть  (морквину).

 

У темниці виростає

Та біленькі зубки має.

Хоч гіркий він і пекучий,

Та корисний  і цілющий .  (Часник)

 

У нас деревина така у дворі,

Фрукт цей з дитинства дають дітворі,

Корисне, доступне  та дуже смачне,

Багате залізом та поживне.  (Яблуко)

 

Цього фрукту по шматку

В  чай добавлю для смаку.

Запашистий та кисленький,

Наче сонечко жовтенький.  (Лимон)

 

На порічку дуже схожа:

Круглолиця і пригожа.

Вітамінами багата,

Темношкіра і пузата.  (Смородина)

 

Лист різний із оксамита,

Соком ягідка налита.

А для хворої дитини

Кращі ліки – чай   з  (малини).

4.Дидактична гра «Де живуть вітаміни».

Вихователь пропонує полікувати ляльку Оленку не пігулками, а вітамінами. Для цього потрібно обрати тільки картинки із зображенням овочів, фруктів, в яких «живуть» вітаміни. Діти підходять , обирають картинку, називають предмет, а решта дітей знаками показують, чи згодні вони з тим, що там «живуть» вітаміни. Якщо завдання виконано правильно, то дитина кладе картку біля ляльки Оленки.

5.Фізкультхвилинка.

– Йшли ведмедики малі,

– Нахилялись до землі,

– Потім встали, руки в боки

– І зробили три підскоки.

– Руки вгору, опустили –

– І за столики всі сіли.

6.Дидактична гра «Відгадай на смак».

Вихователь пропонує дітям заплющити очі та скуштувати овоч або фрукт. Дитина куштує, відгадує, а потім називає, це овоч чи фрукт.

7.Підсумок.

– Про що ми сьогодні говорили?

– Що потрібно робити коли захворієш?

– Чим можна лікуватись  крім пігулок?

– Де «живуть» вітаміни?

 

Вихователь     Лалетіна Л.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.