21.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)
Тема дня: «Фестиваль весняних кольорів»
Заняття №1 Музичне ( за планом муз. керівника)
Заняття №2 Сенсорика «ДЖІЛКА ТА РОМАШКА»
Мета: ознайомити дітей з поняттям «один», «багато»; знайомити дітей з жовтим та білим кольорами; вчити розміщувати предмети; позначати за допомогою кольору властивості предмета (ромашки); забезпечувати розуміння поняття «вгорі —
внизу»; розвивати дрібну моторику, мислення; виховувати стриманість.
Обладнання: іграшка-бджілка, ромашка на ніжці; один жовтий круг, по 4 білих круга.
Хід заняття
У групі, на килимку «росте» ромашка.
Всі скоріш до мене, діти,
Тихо, тихо, не шуміти.
Диво-квітка росте в нас,
Гру почати саме час! . ,
Вихователь звертає увагу дітей на ромашку.
— Як називається ця квітка? Якого кольору в неї пелюсточки? Серединка?
На стрункій високій ніжці,
Біля річки, на лужку,
У косинці- білосніжці
Стріла квітоньку таку.
Ясним оком жовтуватим
Усміхалася мені.
Хочу я її зірвати, ‘
А бджола сказала: — Ні!
До групи «залітає» бджілка.
— Малята, погляньте, як високо літає бджілка! Станьте на
вшпиньки, підніміть ручки і покажіть, як високо летить бджілка.
(Діти піднімають руки догори і показують, як високо летить
бджілка.) .
Бджілка полетіла,
На квіточку присіла,
Пісню заспівала
І медок зібрала.
Вправа «Вгорі-внизу» –
Вихователь піднімає бджілку догори і промовляє: «Бджілка вгорі» — діти встають, саджає бджілку на квітку: «Бджілка внизу» — діти присідають.
Вправа повторюється 3-4 рази.
- Чи хочете ви пограти з бджілками?
- Ось погляньте, скільки бджілок-подружок прилетіло. .
- Вихователь показує бджілок.
- Скільки їх? (Багато)
— Бджілок багато, а квіточка в нас лише одна. Зробімо для
бджілок квіточки ось із цих кружечків.
Вихователь супроводжує показ поясненням.
— Я візьму жовтий кружечок і покладу його на стіл. Це буде серединка. А потім я візьму білі кружечки і покладу навколо жовтого. Погляньте, яка гарна ромашка.
Діти виконують завдання, вихователь допомагає. Хто з дітей зробив ромашку, отримує бджілку.
Час настав нам всім пограти,
Бджілкам треба політати.
На слова вихователя «Бджілки вгорі» діти піднімають руки вгору і бігають по килимку. На слова «Бджілки внизу» діти саджають бджілок на квіти.
Підсумок заняття.
Добре гралися, малята,
Треба нам відпочивати.
З ким сьогодні грали?
Що з кругів складали?
Вихователь Волохова Н.О.