15.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «Настрої весни» (ознаки весни, звуки та пахощі)
Заняття 1: Психологічне (за планом психолога)
Заняття 2: Малювання
Тема: “ВЕЛИКОДНІ ПИСАНКИ”
Мета: продовжувати вчити дітей малювати використовуючи нетрадиційні техніки малювання, познайомити з видом писанок – крапанка, вчити малювати прості візерунки користуючись піпеткою, малювати двома кольорами, розташовувати елементи по всій поверхні аркуша, розвивати естетичний смак, окомір, координовані рухи руки, виховувати інтерес до української писанки.
Матеріал: площинні зображення яєць, фарби, піпетки, іграшковий зайчик, ілюстрації до казки, писанки.
Хід заняття:
В гості до діток завітав Зайчик, приніс кошик з писанками.
Розглядаємо писанки, візерунки на них. Під писанками в кошику знаходимо піпетку. Що це?
З: Це моя подружка Піпетка, я хочу розповісти вам про неї одну цікаву історію, ось послухайте.
В одному казковому лісі жила – була Піпетка. Взимку вона допомагала звірятам, лікувала їх носики, а коли прийшла весна звірята перестали хворіти і Піпетка залишилась без роботи. Їй було дуже сумно, вона не знала чим себе зайняти. Одного дня вона почула, що звірята почали готуватися до якогось свята.
Цікаво, що це за свято? – подумала Піпетка. Вона набралася хоробрості і підійшла до звірят щоб запитати. Вони розповіли їй, що наближається Великдень. А до цього свята потрібно: прикрасити яйця та зробити паску.
- Може і я стану у нагоді? – запитала Піпетка.
- Так, звичайно! Робота знайдеться для всіх.
- А, що ж я буду робити?
- Тобі, ми доручимо розписувати писанки.
- І Піпетка почала працювати. Вона мокала свій гумовий носик у фарбу і стрибала по всьому яєчку, як сонячний зайчик. Ось так. (Показ вихователя)
Звірята були у захваті від крапанок, які намалювала Піпетка.
І вони всі разом відсвяткували це чудове свято – Великдень.
- А, ви, хотіли б мати такі гарні яєчка? Тоді до роботи.
- Пальчикова вправа.
Зайчик писаночку ніс
Через поле, через ліс.
Писанку писав він сам
На Великдень діточкам.
Спотикнувся він об гриб,
Писанка із рук лиш: стриб!
Плаче зайчик: скарб утік!
Впала писанка в потік!
- Індивідуальна робота дітей, допомога вихователя
- Виставка робіт.
Заняття 3: Фізичний розвиток
Тема: Кидати на відстань однією рукою і стрибати в довжину з місця
Мета. Продовжувати вчити дітей кидати на відстань однією рукою і стрибати в довжину з місця, сприяти розвитку сміливості, спритності, вмінню за сигналом закінчувати рухи.
Посібники. По 2 шишки або по 2 маленьких м’яча на кожну дитину, 2 довгі стрічки, 4—5 обручів великого розміру.
Методика.
Іч. Ходьба і біг в колоні по одному.
Загальнорозвиваючі вправи (з шишками).
В. п.: стоячи, ноги на ширині плечей, в кожній руці шишка. Підняти руки в сторони, вгору і випустити шишки з рук, щоб вони впали на підлогу, присісти, взяти шишки і вирівнятись, підняти прямі руки вгору, подивитись на шишки (3—4 рази).
В. п.: сидячи, ноги нарізно, руки на колінах. Підняти руки вперед показати шишки, заховати їх за спину, намагатись тримати спину прямо (4—6 разів).
В. п.: розставити ноги якомога ширше, руки підняти вгору. Нахилитись вперед покласти шишки на підлогу між ногами, вирівнятись, за вказівкою вихователя нахилитись, взяти шишки і підняти руки вгору (3—4 рази).
В. п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Підняти руки і ноги, доторкнутись шишками кінчиків пальців ніг, повернутись у в. п.
Стрибки на двох ногах на місці — «білочки стрибають» (20—30 сек.), шишки тримати в руках. Ходьба один за одним. Пройти до місця для метання.
ІІч. Основні рухи.
Метання шишок на відстань правою і лівою руками. Діти виконують завдання всі одночасно (2—3 рази кожною рукою). Перед кожним кидком вихователь перевіряє, чи правильно діти підняли руку, нагадує, що кидок повинен бути енергійним.
Стрибки в довжину з місця на двох ногах через дві паралельні стрічки, покладені на відстані 25—30 см. Вправу виконують одночасно 6—8 разів лише за сигналом вихователя. Основна увага звертається на відштовхування перь^ стрибком.
Рухлива гра «Сонечко і дощик» (для будинків використовувати обручі, 2—3 рази).
ІІІч. Ходьба за вихователем з зупинкою за сигналом.
Вихователь: Карбула М.О.