21.04.2020 Логопедична “А” (Ромашка) (Вихователі Чмир О.В., Лось Н.І.)

Заняття 1. Ознайомлення з соціумом

Тема. Наші улюбленці

 

Мета: продовжувати вчити дітей доглядати за домашніми тваринами; формувати екологічне мислення, свідоме ставлення до оточуючої живої природи; вчити сприймати себе як частку навколишнього середовища; дати знання про користь та небезпеку від тварин, які утримуються в куточку природи та в домашніх умовах; виховувати чуйність та людяність.

 

Хід заняття

Вихователь. Діти, ось ми й прийшли до нашого куточка природи. Зараз ми приберемо в клітках у наших улюбленців, поспілкуємось із ними, але спочатку я пропоную відгадати кілька коротеньких загадок:

Вухатий має звичку Капусту їсти і травичку

(Кролик.)

Так, це звичайно, кролик. А ви можете назвати його дикого родича?

(Зайчик.)

А хто ще з домашніх тварин харчується травою? Так — і морська свинка, і коза, і корова, і кінь також їдять траву. А що ще їдять ці тварини?

(Зерно, сіно.)

Ось ми з вами й візьмемо травичку і зернятка для нашої свинки. А тепер ще загадка:

Без усякої напруги Скопіює всіх …

(папуга).

Де живуть папуги в дикій природі? Чим живляться? У якому випадку папужка починає імітувати людську мову? Які умови необхідно

створити, щоб пташка була здорова та не нудьгувала?

(Відповіді дітей.)

 А от іще одна загадка:

Гладенька спинка

В морської… (свинки).

Як ви гадаєте, чому цю тваринку відносять до класу гризунів? Які в неї зуби? Чи може кролик, свинка чи навіть папужка поранити людину, яка опікується ними? Яких застережних заходів треба вживати, щоб не завдати шкоди тваринам і уникнути травмування під час годування чи прибирання клітки? (Відповіді дітей.)

Діти разом із вихователем прибирають в клітках, наливають водичку та підсипають їжу.

Вихователь по ходу заняття підкреслює, як можна виконати це якомога обережніше, щоб не зашкодити тваринкам і не завдати неприємностей собі.

 

 

 

 

 

Робота за змістом вірша

 

Пес в сусідському дворі

(Переклад Л. Яковенко)

 

Якщо ви пішли до когось

І собака стріла вас —

Заготуйте для гостинця

Дві-три палички ковбас!

Вкиньте з сиром бутерброд

Цій нахабі просто в рот.

Дайте їй сардельку в миску,

Можна вкинути сосиску.

Після парочки котлет

Пропонуйте їй паштет,

Ніжку курочки, печінку,

З пирога смачну начинку,

А в кінці кидайте фарш —

Та вперед сміливо марш!

Загарчало собачатко?

Починайте все спочатку!

Вірш писала я для жарту —

В двір, де пес, іти не варто!

 

Підсумок заняття:

Тварини мають право жити, як їм подобається, а тому не годиться сприймати їх як живі іграшки. Захищаючись від надмірної уваги, вони можуть ненавмисне нанести людині травму.

Чмир О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *