03.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня : «На зоряних  шляхах»(підсумковий)

1.Зан. Ознайомлення з  природним довкіллям

Тема: «Наша планета Земля»

Мета: дати дітям відомості про Землю як планету, про її виникнення, ознайомити дітей з такими явищами природи, як утворення вулканів, гір, вчити проводити дослідницьку роботу , розвивати цікавість, кругозір, увагу, мислення, виховувати бажання пізнавати нове.

Матеріали: глобус, дрібні металеві предмети, магніт на ниточці, свічка, м*яч, конус із картону, в якому  угорі залишено отвір, і вставлено в нього пластмасову баночку(у баночку насипана звичайна питна сода, змішана з харчовим барвником червоного кольору), ящик з піском.

Хід заняття

1.Ігрова ситуація – запропонувати дітям вирушити в цікаву подорож.

Ця швидка нова ракета

Для польотів на планету.

Ми у космос вирушаємо,

Що у нім – всього не знаємо.

2.Бесіда про планету Земля.(розглядання глобуса)

-Як називається наша планета?

– Як називаються мешканці Землі?

– Яку форму має наша Земля, на що вона схожа?

3.Д/гра «Кольори Землі»

4.Дослід «Як виникла Земля?» (на столі лежать дрібні матеріали предметів, дорослий бере магніт і водить їм по столу, діти спостерігають , як предмети  прилипають до магніту.

Пояснення: так поступово Земля стала великою кулею, що обертається навколо Сонця, минуло багато часу, і на поверхні Землі утворилася тверда кора, а навколо планети – атмосфера.

5.Фізкультхвилинка «День і ніч».

6.Дослід «Утворення вулканів»

Вулкан – це гора, з якої вивергається вируюча, розпечена до червоного кольору лава, вона схожа на річку, але замість води несе вогонь, каміння, попіл.

Розглядання ілюстрації з вулканом, потім виставляє конус із картону, в якому угорі залишено отвір і вставлено в нього пластмасову баночку,  у баночці звичайна питна сода, змішана з харчовим барвником червоного кольору, дорослий додає оцет, починається виверження.

7.Дослід «Утворення гір».

Діти підходять до ящика з піском з абсолютно рівною поверхнею і занурюють руки глибоко в пісок і рухають ними.

-Якою стала поверхня?

-Що на ній утворилось?

-Чому це сталося? Якими стали гори?

8.Підсумок заняття

– Вам подобається наша планета Земля? Чим саме?

2.Зан. Малювання

Тема : «Сім*я сонечка»

Мета : продовжувати вчити дітей малювати враження від почутого й побаченого, використовувати різні техніки і матеріали, розвивати творчу уяву, естетичне сприйняття навколишнього, виховувати вміння доводити справу до кінця.

Матеріали: картон темного кольору , кольорова крейда , серветки, запис музичних творів групи «Зодіак».

Хід заняття

1.Ігровий момент – запропонувати дітям закрити очі і послухати музику.

-Що вам нагадує ц я музика? Як називаються  «діти» сонця?

2.Мотивація : «Запропонувати за уявою та мріями відобразити сім*ю нашого сонця в космічному просторі».

3.Показ прийому малювання кольоровою крейдою, пояснити техніку малювання на кольоровому картоні.

4.Самостійна робота дітей.

  1. Підсумок заняття – обговорення готових робіт.

Вихователь Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *