31.03.2020 ІІ молодша “А” група (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)
Ліплення
Ракета
Мета: учити передавати форму в ліпленні, застосовуючи знайомі прийоми ліплення – розкочування, ділення шматка на частини (великий і малий шматки, маленький – навпіл); застосовувати прийом розкочування шматка пластиліну і загострювання одного кінця; розвивати вміння виділяти форму, розмір; створювати найпростіші композиції; виховувати цікавість до процесу ліплення.
Матеріал: іграшка-ракета, зірочки на стрічці (для кожної дитини), дощечки, серветки, пластилін.
Хід заняття
Вихователь показує дітям іграшку-ракету.
- Що це?
- Правильно. Це ракета.
- Навіщо вона необхідна? (Щоб полетіти у космос)
- Як називають людей, які літають у Космос?
- Ми будемо космонавтами, які вирушають на ракеті у Космос.
- А як називають яскраві цятки, що світять у небі?
- Послухайте загадку, про що вона?
Нічне небо прикрашають,
Мерехтять в ночі, палають.
Безліч складено казок
Про нічних красунь – … (зірок)
– Візьміть собі той шматочок пластиліну, що подобається.
– Діти, для роботи нам слід: підкотити рукава, працювати на дощечці, не розкидати шматочки пластиліну, мити руки після ліплення.
– Пограйте пластиліном, потримайте його в долоньках, розділіть на дві частини (великий шматок і менший).
– З більшої частини ліпимо корпус ракети, розкочуємо між долоньками, один кінець загострюємо – ніс ракети, а другий – спочатку заокруглюємо, потім, злегка постукуючи по поверхні дощечки, вирівнюємо (дно ракети – коло).
– Менший шматок ділимо навпіл – це стабілізатори ракети. Спочатку пластилін розкочуємо і робимо стовпчик, потім розплющуємо його, кріпимо з двох боків біля дна ракети.
Діти ліплять під спокійний музичний супровід.
Підсумок
– Що ми ліпили?
– Чи вам сподобалось?
Вихователь Ілляшенко Т.П.