27.05.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)

Заняття : Ознайомлення з соціумом.
                                ТЕМА:”ПРАЦЯ ДОРОСЛИХ НАВЕСНІ”.
Програмний зміст: Навчальні завдання: продовжувати знайомство дітей з професіями та ознайомити з працею людей навесні, удосконалювати знання дітей про весняні квіти.
Розвивальні завдання: розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; спонукати до надання допомоги дорослим.
Виховні завдання: виховувати ціннісне ставлення до праці.
Матеріал: малюнки із зображенням праці людей навесні, малюнки весняних квітів, предметні малюнки.
Хід заняття
1.Організаційний момент.
Вихователь. Діти, що весна нам принесла?
–         Так, це ясне сонце, яскраві квіти, тепло,птахів з теплого краю закликала. А ще весна принесла нові турботи: в саду, на городі, на подвір′ї . Це стосується не лише людей певних професій, а всіх нас. Поговоримо про це сьогодні.
2. Бесіда  за ілюстраціями.
     – розгляньте ілюстрації. Які важливі весняні справи зображені на них?
( побілка дерев, їх обкопування, висаджування квітів на подвір′ї дитячого садка; робота в саду та на городі)
     – Хто працює на подвір′ї, в саду, на городі?
    – Які інструменти використовуються для цієї роботи?
3.Дидактична гра « Назви квіточку»
Мета: удосконалювати знання дітей про весняні квіти,розвивати пам’ять, мовлення, увагу,виховувати бережливе ставлення до природи.
4. Фізкультхвилинка
Під мелодійну музику вихователь називає весняні квіти, діти уявляють себе квіточками і виконують імітаційні рухи ( квіти проростають, розправляються листочки,хитаються від вітру, нахиляють голівку тощо).
5. Дидактична вправа « Відгадай, яка професія».
Вихователь демонструє дітям малюнок. Діти називають професію, що з ним пов’язана.( трактор – тракторист, вантажний автомобіль – шофер,квіти і лійка – садівник). Діти разом з вихователем розповідають чим корисні ці професії.
6. Дидактична гра  « Праця дорослих навесні»
Мета : удосконалити знання дітей про працю людей навесні  за допомогою малюнків.
Підсумок.
2 Заняття  Аплікація
Тема: Тюльпан.
Мета: Продовжувати навчати малят бачити прекрасне в природі, помічати красу декоративних квітів, зображувати їх в техніці аплікації шляхом складання з вирізаних фігур в певній послідовності; вчити акуратно користуватися клеєм, прищеплювати любов до природи.
Матеріал: пів аркуша білого паперу, вирізані фігури для квітки( полоска зелена, два трикутника зелені, три червоні овала), клей, пензлик, серветка.
Хід заняття
1 Бесіда з дітьми про квітник біля будинку.
-Які квіти ростуть на квітнику?
-Які квіти вже відцвіли?
-Які квіти вам найбільше подобаються?
Зверніть увагу, що вже відцвіли тюльпани..Як гарно вони прикрашали квітник.Якого кольору бувають тюльпани?
-Яке в них стебло?(довге, струнке)
-Які листочки?(теж довгі, великі, трикутної форми)
-Яка квітка?(складається з трьох пелюсточок)
2 Мотивація
Запропонуйте створити аплікацію тюльпанів.
Показати в якій послідовності викладати квітку на білому аркуші .
3 Самостійна робота дітей. Дорослі слідкують ,щоб діти акуратно наклеювали.
4 Оцінка, аналіз робіт.
Кишка Т.Ю.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *