18.11.2020 Старша “Б” (Бджілка) (Вихователі Сахно Г.В., Юва О.В.)

Інтегроване заняття «Говори так, щоб я тебе розумів»

Мета : збагачувати уявлення про позитивне ставлення до людей як чинник збереження здоров’я; формувати первинні уявлення про взаємозв’язок між словами та жестами; вправляти дітей у вживанні етикетних формул у взаємодії з іншими; формувати навички застосування впродовж дня вправ для поліпшення свого фізичного стану.

Обладнання: ілюстративний матеріал про виразні жести і міміку під час розмови; м\ф «Микита Кожум’яка» та ілюстрації В.Єрка; гілочки з берези, дубу , клену, яблуні, барбарису чи трояндового куща.

Хід заняття

  1. Вправа на включення «Дзеркало». Діти мають стати напроти вихователя і дивлячись на нього, як в дзеркало, точно відтворити його жести і міміку, пояснюючи, як вони зрозуміли.
  2. Бесіда : «Чому для збереження здоров’я свого та інших важливо бути ввічливим?» попросити дітей прислухатися до свого тіла в момент, коли дитина знаходиться у стані роздратування й агресії (нехай уявлять себе у такому стані): руки збираються в кулаки, на обличчі злобна маска. А от у стані любові м’язи обличчя розслабляються, долоньки розкриваються, плечі розслабляються. Допомогти дітям зробити висновок про те, як тіло реагує на настрій людини.
  3. Дослід . Попросіть трьох дітей висловити одне і те саме: «Допоможіть мені, будь ласка» по- різному: тільки словами, тільки жестами, словами і жестами. Обговоріть , як жести допомагають зробити мовлення більш переконливим і зрозумілим. Вправляйте дітей у доборі відповідних жестів і міміки (заперечення, сумнів, вибачення,пояснення, прохання, пропозиція) до різних мовленнєвих ситуацій. Висновок : одним з головних правил збереження здоров’я є гарний настрій і доброзичливість.
  4. Розгляд і обговорення ілюстрації В.Єрка до казки «Микита Кожум’яка». Спонукайте дітей знайти в образі казкового велетня ознаки сили та здоров’я. попросіть аргументувати , вживаючи фрази « Я так думаю, тому що…», «Я помітив(побачив)…, тому вважаю що…». Попросіть порівняти зображення Микити на цій ілюстрації і на афіші до сучасного мультфільму «Микита Кожум’яка».
  5. Робота з Книгою дошкільника. Завдання №5
  6. Запропонувати дітям об’єднатися в підгрупи та запропонувати розглянути і обстежити, ощупати гілочки з різних дерев та кущів. Нехай діти визначать їхні ознаки, назвуть, з яких вони рослин. Після обговорення потрібно ці гілочки скласти в картину про голу осінь.

Вихователь Сахно Г.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.