06.05.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «День малого працівника «Праця годує, а лінь марнує»

1.Зан. Ознайомлення з соціумом

Тема: « Усі професії хороші — обирай на смак «.

Мета: збагачувати словник дітей на основі уявлень про довкіл ля; формувати розуміння вживання узагальнювального поняття «професії»; продовжувати вчити дітей співвідносити слова за змістом, пояснюючи їх; навчати складати розповідь про майбутню професію; удосконалювати вміння утворювати дієслова від іменників — назв професій; розширювати знання і розуміння багатозначних слів.

Матеріал: ілюстрації із зображенням людей різних  професій.

Хід заняття

1.Ігрова ситуація. Вихователь читає вірш.

Сідайте, діти, у гурті

Зустрілися ми знову!

Про славні руки золоті

Я поведу розмову.

Ми вдячні «золотим» рукам,

Я теж їх поважаю.

Тож хочу розповісти вам

Усе, що про них знаю.

-Ви здогадалися, що це за руки?

-Це руки трударів, працівників, їх називають «золотими» за те, що вони все вміють, добре і наполегливо працюють.

– Що ще може бути золотим? (Обручка, ланцюжок, браслет)

-Так, це в прямому значенні, а в переносному можна сказати так: золота дитина, золота мати, золота голова, золоте серце.

2.Д\гра «Назви хто ким працює»

  1. Д\гра «Хтощоробить?».

Наприклад: лікар лікує, вихователь виховує тощо.

  1. 4. Фізкультхвилинка. «Раз , два, три – професію покажи!»

Раз, два, три — професію лікаря покажи.

Раз, два, три — професію перукаря покажи.

Раз, два, три — професію продавця покажи.

Раз, два, три — професію прибиральниці покажи.

Раз, два, три — професію вихователя покажи.

  1. 5. Дидактична гра «Щопотрібно для роботи».

Наприклад: – Що потрібно кухареві для роботи?

-Кухареві потрібні каструля, ніж, дошка, черпак.

  1. 6. Дидактична гра «Де я був».

Наприклад: – Я бачила гребінець. Де я була? (У перукарні)

– Я бачила багато ліків. Де я була? (У лікарні, аптеці) тощо.

  1. Читаннявірша.

Знають це добре дітки-малята:

У світі професій дуже багато.

Всі вони гарні, всі вони різні,

Всі для малих і дорослих потрібні.

І машиніст, той, що потяг веде,

І будівельник, що стіни кладе.

Лікар, лісник, перукар, продавець

Кожен – то доброї справи знавець.

Кожен працює -так здавна велося

-Щоб усім людям та й гарно жилося.

  1. Підсумок заняття

–  Сьогодні ви дізналися про різні професії. Як ви гадаєте нам потрібні всі ці професії  і чому?

  1. Зан. Аплікація

Тема: «Транспорт». Мета: поглиблювати знання про транспорт; продовжувати ознайомлювати з поняттям «силуетне вирізання»; закріплювати вміння малювати візерунки на обмеженій площині; розвивати мовлення, позитивну налаштованість, упевненість у своїх силах; виховувати акуратність і повагу до людей довкола.

Обладнання: зразки готових виробів; картинки із зображенням транспорту; половинка альбомного аркуша; шаблони транспорту; простий олівець; кольоровий папір; клей ПВА; пензлик і посудина для клею; ножиці; таця для обрізків; клейонка; волога і суха серветки; чорний фломастер; для кожної дитини силуетні зображення корабля, літака, автомобіля; білий аркуш із зображенням неба у верхній частині, води у нижній, землі посередині.

Хід заняття

1.Організаційний момент

2.Д\ гра «Розподіли транспорт»

Дорослий дає дитині силуетні зображення корабля, літака, автомобіля та білий аркуш із зображенням неба у верхній частині, води  у нижній, землі посередині. Далі він просить розташувати на аркуші картки із зображенням транспорту за його видами (не підказуючи). Має вийти так: літак  угорі, корабель  внизу, автомобіль  посередині. Після цього дітина  пояснює свій вибір.

  1. Мотивація: « Водній казковій країні жили собі веселі механіки. Вони дуже любили конструювати найрізноманітніший транспорт. Машини у веселих механіків теж були дуже веселі, тим більше що весь транспорт жителі казкової країни прикрашали яскравими візерунками. Звичайно, дуже радісно й приємно їздити в трамваї, розмальованому блакитними дзвіночками, або в автобусі у червоний горошок… Одного разу до казкової країни примандрував злий чаклун Гумкіант. Він страшенно розлютився, побачивши радісних жителів, які роз’їжджали собі в барвистих машинах, автобусах, літали на веселих літаках. Так розізлився Гумкіант, що миттю постирав геть усі візерунки з транспорту казкової країни. Кораблі, літаки та машинки стали безликими, нудними й сірими. І мешканці казкової країни теж відразу занудились і перестали радіти та всміхатися. Допоможімо місцевим жителям повернути усмішки, а їхньому транспортові  красу!»

4.Розминка для рук «Автомобілісти»

  1. Фізкультхвилинка «Пілоти»

Ми усі пілоти мужні,

Літаки у нас потужні. (Руки в сторони з нахилами.)

Над землею летимо

І орла обженемо. (Махи руками.)

Хоч злетіли височенько  (Стрибки на місці.)

Приземлилися м’якенько! (Посадка на місця.)

6.Практична робота .

Прикладіть шаблон до кольорового паперу. Обведіть шаблон простим олівцем, упираючись грифелем у його краї. Виріжте силует машини. Носик ножиць не відхиляється від лінії, проведеної олівцем! Приклейте вирізаний силует на половинку альбомного аркуша.  Залишки клею промокніть сухою ганчірочкою.  Чорним фломастером намалюйте смужки, круги й інші деталі візерунка.

  1. Підсумокзаняття:

-Розкажіть про свій транспорт.

Вихователь Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *