26.05.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема  дня: Весну проводжаємо, літо зустрічаємо.

Конструювання.

Тема заняття: Морське царство.

Мета: розвивати дрібну моторику пальців, удосконалювати вміння робити піщані конструкції за допомогою формочок, розширювати загальний кругозір малят, розвивати образне мислення, творчу уяву, навчати дітей виконувати конструктивне завдання спільно гратися разом.

Обладнання: сюжетна ілюстрація, що зображує морський підводний світ; кратки з малюнками мешканців моря, набори пасочок для гри в пісочниці (рибка, дельфін, зірка, восьминіг, мушля, черепашка тощо) аудіоапаратура.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

І Організація групи, розгляд малюнку.

Педагог вмикає тиху, повільну мелодію  і  увагу дітей на малюнок із зображенням морського підводного світу.

Вихователь: Погляньте, діти, на цю картину. На ній дивовижний світ морського царства. Розкажіть, кого ви бачите на цій ілюстрації? (відповіді дітей). Так, у морі живутьі різні рибки, і морські зірки, і дельфіни, і медузи, і морські їжаки – безліч мешканців.

ІІ Мотивація.

Вихователь: Чи подобається вам таке царство? (Так) А хто з вас хотів би, щоб і в нашому дитсадку був куточок подібного морського світу? (відповіді дітей)

Тоді ми зробимо його самі в нашій пісочниці! Ви готові? (Стверджувальна відповідь) Отже, беремо наше приладдя для гри в піску і вирушаймо до пісочниці!

Діти беруть набори для гри в піску і разом із педагогом виходять у двір дитсадка. Дорослий пропонує уявити різних морських мешканців і, зображуючи їх, зробити гімнастику для пальчиків.

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА

Дорослий читає вірш Н.Забіли і показує здобувачам дошкільної освіти згаданих істот на картках. Діти зображують кожну з них відповідними ігровими рухами.

На дні пісок м’який, як вата.

(діти виконують плавні рухи, показуючи поверхню морського дна)

Ось під водою навпростець

Пливе медуза пласкувата.

Слизька, м’яка, мов холодець.

(Опускають долоні, плавно перебирають пальцями)

А там дельфіни в синіх плесах

Пливуть в спокійній череді.

Неначе чорнії колеса,

Перевертаючись в воді.

(Тримаючи перед собою руки долонями вниз, виконують хвилеподібні рухи кистями рук)

А ось в’юнкими табунцями

Маленькі рибки мерехтять,

І спинки їх над камінцями,

Немов посріблені блищать.

(Складають долоні «човником», імітують рух рибки)

ІІІ Виконання практичного завдання.

Визначення місця конструкції.

Вихователь: У якій частині пісочниці буде морське царство? Розрівняйте пісок. (Діти виконують завдання) Проведіть грабельками хвилясті бороздки.

Визначення і підбір формочок для гри.

Вихователь: Хто житиме у нашому морському царстві? Виберіть потрібні формочки пасочок. Хто з мешканців живе на дні? Хто вміє плавати? Хто вміє повзати? (Відповіді дітей)

Пригадування техніки користування формочками.

Вихователь: Не забувайте, малята: для того, щоб наші істоти вийшли гарними й не розсипалися, треба використовувати вологий, а не сухий пісок, формочки наповнювати щільно, утрамбовуючи пісочок, перевертати їх швидко, а перш ніж підняти, слід легенько постукати по формочці.

Виготовлення композиції.

Вихователь: Спочатку давайте зробимо пасочки з формочок, що зображують мешканців морського дна. А тепер зробимо фігурки тих тварин, які вміють плавати.

У процесі конструювання педагог стежить за тим, щоб вироби були якісними і щоб кожен малюк був уважним і обережним, випадково не зачепив фігурок, зроблених іншими дітьми.

ІVПідсумок заняття.

Вихователь хвалить дітей за старанність і дружну роботу, уточнює, що зробили діти, яких істот зобразили, яке вийшло їх морське царство із піску.

Красножон Т.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.