30.03.2020 Середня “А” група (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня: Сонце та планети Сонячної системи.

Конспект заняття з аплікації. Тема:  «Ракета»

Мета:Вчити дітей створювати і вирізати ракети раціональним способом: ділити квадрат на три трикутники( великий трикутник – ніс ракети, два маленьких – крила). Розвивати комбінаторські здібності. Удосконалювати обривну техніку: зображати вогонь з сопла ракети .Виховувати інтерес до пізнання навколишнього світу і відображенню отриманих в зображувальній діяльності.

Попередня робота. Розгляд зображень нічного неба. Бесіда про космос ( в доступній формі). Знайомство з явищем контрасту ( день і ніч, чорне і біле, світло і тінь). Конструювання ракет з деталей конструктора, рахункових паличок .Закріплення уявлень про геометричні  фігури ( прямокутник, трикутник, коло, півколо).

Матеріали, інструменти, обладнання.  Аркуші паперу ч орного  кольору, паперові форми для вирізання і наклеювання ракет, кольоровий папір, ножиці, клей, клейові пензлики.

ХІД         ЗАНЯТТЯ

Вихователь: Як називається наша планета? Як ви думаєте, чи можна з Землі спостерігати за зірками? Коли?  ( Відповіді дітей).

Вихователь : пізно ввечері, вночі ми бачимо на небі великі зірки. Послухайте вірш:

У космосі так здорово!

Зірки й планети

В  ч орній невагомості

Повільно пливуть!

Так чудово в космосі!

Так чарівно в космосі!

У цьому космосі

Побували ми!

Вихователь: Космос! Це незвіданій світ! 12 квітня 1961 року вперше людина полетіла в космос. Чи знаєте ви хто це? Діти : Юрій Олексійович Гагарін.

Вихователь : правильно. І з тих пір  12 квітня ми відзначаємо День космонавтики . Як ви думаєте, навіщо люди полетіли в космос? ( Щоб вивчити його. Дізнатися чи є життя на інших планетах)

Фізкультхвилинка.

Раз, два, три, летить ракета,

Три, чотири – зореліт.

До побачення. Планета.

Ми вирушили у політ!

Щоб дістатися до місця

Маєм бути дружними

Подивись в ілюмінатор,

Чудеса одні навколо!

Діти повторюють рухи за вихователем.

Вихователь: Давайте зробимо аплікацію ракети і запршує до столів.Педагог виставляє для орієнтиру технологічні карти «Ракета».

Пояснення : чорний фон – це космос, ракети ми будемо робити з геометричних фігур.

Беремо прямокутник сріблястого кольору – це корпус ракети без  і наклеюємо  на фон – «нічне небо» похило під  кутом, ніби ракета летить у космос .Потім беремо квадрат і розрізаємо по діагоналі на два трикутники, один трикутник залишаємо без змін – це ніс ракети і приклеюємо вище прямокутника – корпусу; другий трикутник розрізаємо навпіл на два маленьких трикутники – це крила ракети і приклеюємо по боках корпусу внизу. Вогонь, що виривається з сопла ракети: позриваємо папір на шматочки і приклеюємо нижче корпусу. Приклеюємо ілюмінатор.

Вихователь пропонує зробити пальчикову гімнастику і при допомозі вихователя виконують роботу

Вихователь: подивіться, які чудові ракети у нас вийшли!

Оформляється виставка робіт.

Заняття « ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУМОМ»

Тема:»  СІМ’Я   СОНЦЯ»

Мета

– формувати у дітей уявлення  про Всесвіт та планету Земля;

– уточнити знання дітей про зміну пір року відповідно руху Землі навколо Сонця;

– дати елементарні знання про умови існування на Землі,  про мешканців, які населяють нашу планету;

– збагачувати словник дітей відповідно до теми;

– розвивати пояснювальне мовлення;

– виховувати любов і бережне ставлення до нашої планети.

Матеріали та обладнання: глобус, лампа, кольорові листочки, клей, ілюстрації космосу, руху  Землі навколо Сонця.

ХІД        ЗАНЯТТЯ

  1. Вступна бесіда про Сонячну систему.

Запитання:

Як називається наша планета?
Чому її називають дочкою Сонця?

Тоді як можна назвати Сонце для планети? ( матір’ю).

А батько, напевне, Всесвіт .Що таке Всесвіт, або космос?

Кого можна назвати братами або сестрами нашої планети?

Правильно, діти, у великому Всесвіті розташовуються багато планет, зірок, галактик. Серед них і наша планета Земля.

  1. Розглядання глобусу – макету Землі. Якої форми наша планета? Чому вона з космосу схожа на блакитну кулю?

Запропонувати дітям наклеїти  кольорові клаптики на макет кулі і пояснити, що символізує цей колір на нашій планеті. Блакитний – небо, синій – річки, моря,  озера, жовтий – поля, пісок, коричневий – гори, зелений – ліси, луки.

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Досліди з глобусом. Коли Земля повертається навколо своєї осі, то день змінюється на ніч; коли Земля обертається навколо Сонця – зима змінюється на літо.
  3. Підсумок – читання вірша Л Савчук «Наша планета Земля».

Наша планета – Земля                       Сонечко рано встає

Щедра вона і багата.                           День промінцями засвітить.

Гори, ліси і поля  –                                 Все, що навколо – твоє,

Наша домівка, малята.                        Слід берегти і  любити

ВИХОВАТЕЛЬ:  ЛАЛЕТІНА Л.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *