20.05.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Комплексне. Розвиток мовлення. «Такі важливі речі». Аплікація «Рушничок».

Мета: уточнити знання про основні предмети гігієни,їх призначення та особливості користування ними;викликати цікавість до дослідження предметів гігієни,їх якостей ,форми,кольору;викликати бажання мати охайний вигляд;активізувати вживання прикметників,вправляти в побудові речень;виховувати бажання діяти самостійно. Учити прикрашати геометричними фігурами рушничок; навчати дітей прийомів аплікації,наклеювати зображення предметів на папір,розвивати дрібну моторику рук,творчу уяву;виховувати цікавість до занять з аплікації.

Матеріали: предмети гігієни,іграшки,зразки рушничків,прямокутні аркуші паперу,готові геометричні форми для наклеювання, клей, пензлики для клею,серветки.

                Хід заняття.

1.Організаційний момент

Психогімнастика «Дружні діти».

Долоньки маленькі плескають легенько. Пальчики з’єднали,в танку закружляли. Посварились,розійшлися. Помирились – обнялися!

2.Основна частина.

Дидиктична гра «Хтось розповідає- а решта відгадує».

Перед дітьми розкладені предмети гігієни. Пропонується роздивитися та дослідити їх (на дотик,запах). Діти повертаються на свої місця,вихователь називає ознаки одного з наявних речей. Діти мають уважно слухати і відгадати та назвати річ про яку йшлося.

–        Овальне,тверде,духмяне,рожеве,невеличке,гладеньке – що це? Яке мило за формою? Яке може бути за кольором?

–        Квадратна,м’яка,зелена,поролонова,схожа на сир з дирочками.

–        Дерев’яний,коричневий,твердий,зубчастий,довгастий з ручкою.

–        Рідкий,у пляшечці з картинкою,пахучий,жовтий.

–        Біла,густа,м’яка,у тюбику з ковпачком.

–        Чи важливі ці речі? Якими вони допомагають нам стати?

Дидактична гра « Чарівна торбинка» .

Пропоную дослідити вміст торбинки на дотик і,не називаючи предмета,показати як він цією річчю користується. Решта дітей повинні відгадати даний предмет і повторити відповідні рухи за тим,хто їх показує. Дитина дістає річ із торбинки,інші переконуються правильно гравець визначив чи ні.

Дидактична гра «А ти такий».

–        Ось лисичка,вона любить духмяне мило. Хороша лисичка? Ати,(ім’я дитини) така?

–        Ось ведмедик. Він ніколи не причісується. А ти(ім’я дитини) такий?

–        Ось лялька. Вона чистить зубки тільки увечері. Правильно робить лялька? Ати,(ім’я дитини) такий?

–        Ось котик. Котик миється не мочалкою,а язичком. Хороший котик? А ти, (ім’я дитини),такий?

–        Ось зайчик. Він не боїться мити голівку шампунем. Гарний зайчик? А ти,(ім’я дитини) така?

Рухлива гра «Їжачок і рушничок».

Сюрпризний момент. Прийшов у гості їжачок і приніс рушничок,який знайшов у лісі. Але він не знає,що з ним робити. Дітям пропонується зімітувати та показати ті рухи,які виконуються рушничком.

–        Можна рушничком витирати руки? Як це зробити?

–        Можна рушничком витиратися? Як витираються рушником?

–        Можна рушничок прати? Як перуть рушничок?

–        Можна рушничок прсувати?Як прасують рушничок?

–        Можна рушничок вишивати? Як вишивають рушничок?

–        Можна рушничок повісити на мотузочку? Як роблять це?

3.Мотивація.

Виготовимо для їжачка та його друзів рушничок.

4.Продуктивна діяльність.

Пальчикова гра.

Узяли духмяне мило,добре ручки ним помили. Полетіли від води бризки з рук туди – сюди. Рушничок я свій беру,швидко ручки обітру.

Показ зразка, інструктаж виконання роботи.

–        Розгляньте зразки візерунків на рушниках. Чим прикрашені рушники? Оберіть рушничок того кольору,що вам найбільше подобається.

–        Візьміть геометричні форми і прикрасьте рушничок візерунком – спочатку один край,потім інший.

Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога вихователя.

5.Підсумок. – З якими предметами гігієни ми сьогодні познайомилися? Який предмет гігієни виготували для їжачка і його друзів? Їм дуже сподобалися ваші рушнички,за які вони вам дуже вдячні.

Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *