24.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

1 Заняття Малювання

Тема: Небезпечна Цукерка

Мета: вчити дітей зображувати предмет , який складається із прямокутної та трикутної форм; учити наносити прямі лінії на трикутних формах та крапки на прямокутній , розвивати увагу , спостережливість ; виховувати акуратність у роботі.

Матеріал: аркуш паперу, гуаші, пензлі , серветки.

Хід заняття: Вихователь читає загадку:

       Знають всі – дорослі й діти, я смачніше всіх на світі.

       Різний одяг я ношу, ти скуштуй мене прошу!

       Смак як і раніше маю: карамельний,мармеладний.

      Ви скоріш до рук беріть, розгорніть та в рот кладіть.

      Здогадались , хто така. (Цукерка)

Бесіда:

–         Хто любить їсти цукерки?

–         А чи корисні цукерки? Чому?

–         А коли цукерка буває небезпечною?

–         Як треба поводитись, коли незнайомець пропонує тобі на вулиці цукерку?

–         Чому це небезпечно?

Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрацію або зразок цукерки. Звертає увагу на те якої вона форми ( цукерка прямокутної форми, а хвостики – трикутної.)

Фізкультфилинка

Показ прийомів малювання. Вихователь нагадує дітям , як малювати прямі лінії а трикутних формах та розташовувати крапки на прямокутній  формі.

Самостійна робота малят. виставка робіт.

Білевщук О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.