20.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: «День гусочки і гусака» (середовище існування, користь, безпечна поведінка).
Заняття Психологічне (за планом психолога)
Заняття Ліплення Тема. Равлик
Мета: формувати в дітей інтерес до процесу і результату ліплення; учити прямими рухами у зручний для дітей спосіб (у долонях чи на дощечці) розкочувати довгі «ковбаски» з глини та скручувати їх у спіраль, встромляти у виріб палички-ріжки, щоб довершити образ равлика; розвивати здатність під час ліплення промовляти потішку; виховувати допитливість, зосередженість, витривалість.
Матеріал: глина, дощечки, серветки, тоненькі гілочки, ілюстрація із зображенням равлика.
Попередня робота: діти спостерігають за равликом, вивчають забавлянку «Павлик-равлик».
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Ігрова ситуація. Вихователь демонструє дітям ілюстрацію «Равлик», діти розглядають зображення равлика.
- Вихователь читає забавлянку «Павлик-равлик».
Павлику-равлику,
Вистав свої ріжки,
Тобі два, мені два,
Поділимось обидва.
- Вихователь пропонує виготовити равлику друзів, бо йому самому сумно, немає з ким гратися.
- Малята висловлюють пропозиції щодо виконання роботи. Педагог дає свої поради, обговорює з дітьми способи ліплення равлика. Діти ліплять, ініціативно наслідуючи дії вихователя, той допомагає малятам, якщо виникає потреба. Педагог заохочує дітей зробити равликам ріжки з гілочок, орієнтує малят на позитивний результат, активізує дітей до спілкування.
- Вихователь каже малятам, що всі старанно попрацювали: тепер у Павлика-равлика буде багато друзів.
Заняття Фізкультура Тема: котити м’яч; повзання по гімнастичній лаві в глибин
Мета. Закріпити у дітей вміння котити м’яч; вправляти у повзанні по гімнастичній лаві в глибину; удосконалювати відчуття рівноваги.
Посібники. Маленькі обручі за кількістю дітей, середньої величини м’ячі (1 на двох), 1—2 гімнастичні лави.
Методика.
І ч. Ходьба і біг з обручем в руках зі зміною темпу — «машини їдуть швидко і повільно».
Загальнорозвиваючі вправи.
В. п.: стоячи, руки внизу, обруч на підлозі. Присісти, взяти обруч, випрямитись, підняти обруч над головою, потягнутись вгору, за сигналом вихователя покласти обруч на підлогу (3—5 разів).
В. п.: лежачи на спині, обруч в обох руках попереду.
Підняти одну ногу, торкнутись обруча, опустити; підняти іншу ногу і також торкнутись обруча (3-4 рази).
В. п.: сидячи, ноги розвести широко, обруч в обох руках. Нахилитись вперед, торкнутись обручем підлоги між ногами, випрямитись (3—5 разів).
Біг з обручем врозтіч — «машини їдуть» (20-30 сек.).
Ходьба, покласти обручі.
ІІ ч. Основні рухи.
Повзання по гімнастичній лаві з упором на коліна і кисті рук. В кінці лави встати, випрямитись і зістрибнути. Завдання виконується поточно 2—3 рази.
Котіння м’яча. Діти по двоє розсаджуються один проти одного на відстані 1,5—2 м. Виконати завдання 8—12 разів.
Рухлива гра «Мій дзвінкий веселий м’яч» (2—3 рази).
ІІІ ч. Ходьба в колоні по одному швидко-швидко — «як ходять матрьошки», помаленьку — «як вайлуваті ведмедики». Полежати, відпочити під музику.
Вихователь Малігон М.М.