28.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)
1 заняття Математика
Тема: Величина предметів . Орієнтування в часі.
Мета: Закріпити вміння дітей визначати величину предметів (великий, маленький) , формувати вміння орієнтуватися й правильно називати геометричні фігури – круг, квадрат, трикутник; продовжувати вчити впізнавати цифри 1 і 2 та співвідносити їх із кількістю предметів ; виховувати уважність.
Хід Заняття: Психогімнастика
Гра: На столах у дітей по два шаблони ялинок, великої й маленької; великої й маленької сніжинок.
– Розгляньте ялинки. Які вони? (велика й маленька)
– Покладіть велику ялинку ліворуч, маленьку – праворуч.
– Розгляньте сніжинки. Чим вони відрізняються одна від одної?
– Покладіть велику сніжинку на велику ялинку, а маленьку сніжинку – на маленьку.
– здійнявся вітер , і сніжинку закружляли в повітрі. Як тільки – но вітер стих , маленька сніжинка сховалася під маленькою , а велика – сіла на верхівку великої ялинки. (Діти закріплюють поняття «під» , «на».
Гра: « Знайди таку саму фігуру»
У кожного на столі сніжинка, усередині якої намальована певна геометрична фігура ;
– Розгляньте свою сніжинку. Яка геометрична фігура сховалася всередині сніжинки?
– Знайди у мене таку саму сніжинку – сестричку, як у кожного з вас.
– Гра: « Підбери цифру»
У кожної дитини картка з двома горизонтальними смужками ; дві однакові сніжинки, один шаблон зайчика, картки із цифрами 1,2.
– Поки ми шукали сніжинки , до нас прибіг зайчик. Покладіть зайчика на верхню смужку.. Скільки зайчиків? (один)
– Яку цифру ми покладемо поруч ? (1)
– Покладіть на нижню смужку дві сніжинки. Скільки сніжинок? (дві)
– Яку цифру слів покласти біля сніжинок ? (2)
Підсумок заняття.
– Які геометричні фігури ховалися в сніжинках?
– Які ми цифри повторили?
Дякую за співпрацю та розуміння батькам наших малюків.
Білевщук О.В.