28.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

1 заняття Математика

Тема: Величина предметів . Орієнтування в часі.

Мета: Закріпити вміння дітей визначати величину предметів (великий, маленький) , формувати вміння орієнтуватися й правильно  називати геометричні фігури – круг, квадрат, трикутник; продовжувати вчити впізнавати цифри 1 і 2 та співвідносити їх із кількістю предметів ; виховувати уважність.

Хід Заняття: Психогімнастика

Гра: На столах у дітей по два шаблони ялинок, великої й маленької; великої й маленької сніжинок.

–         Розгляньте ялинки. Які вони? (велика й маленька)

–         Покладіть велику ялинку ліворуч, маленьку – праворуч.

–         Розгляньте сніжинки. Чим вони відрізняються одна від одної?

–         Покладіть велику сніжинку на велику ялинку, а маленьку сніжинку – на маленьку.

–         здійнявся вітер , і сніжинку закружляли в повітрі.  Як тільки – но вітер стих , маленька сніжинка сховалася під маленькою , а велика – сіла на верхівку великої ялинки. (Діти закріплюють поняття «під» , «на».

Гра: « Знайди таку саму фігуру»

У кожного на столі сніжинка, усередині якої намальована певна геометрична фігура ;

–         Розгляньте свою сніжинку. Яка геометрична фігура сховалася всередині сніжинки?

–         Знайди у мене таку саму сніжинку  – сестричку, як у кожного з вас.

–         Гра: « Підбери цифру»

У кожної дитини картка з двома горизонтальними смужками ; дві однакові сніжинки, один шаблон зайчика, картки із цифрами 1,2.

–         Поки ми шукали сніжинки , до нас прибіг зайчик. Покладіть зайчика на верхню смужку.. Скільки зайчиків? (один)

–         Яку цифру ми покладемо поруч ? (1)

–         Покладіть на нижню смужку дві сніжинки. Скільки сніжинок? (дві)

–         Яку цифру слів покласти біля сніжинок ? (2)

Підсумок заняття.

–         Які геометричні фігури ховалися в сніжинках?

–         Які ми цифри повторили?

Дякую за співпрацю  та розуміння батькам наших малюків.

Білевщук О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *