17.04.2020 ІІ молодша “Б” (Сонечко) (Вихователі Білевщук О.В., Кишка Т.Ю.)

Заняття Малювання
Тема: Великодня писанка.
Мета: Продовжувати збагачувати знання дітей про звичаї та традиції укр. народу в святкуванні свята Великодня; викликати у дітей бажання оздоблювати овальну форму- великоднє яйце- писанку;.учити ритмічно наносити візерунок ( крапки, лінії, кільця) на тло предмета(яйце) нетрадиційним прийомом малювання- прийомом тампонування патичком; формувати вміння малювати по обмеженій поверхні, рівномірно розташовуючи різнокольорові крапки; закріплювати назви кольорів; розвивати творчу уяву, самостійність; виховувати інтерес до обр. діяльності.
Матеріал: паперові площинні овали- яйця, тоновані у різні тони, фарби; патички
(гігієнічні палички)
Хід заняття
1 Орг. момент.
Бесіда про святкування Великодня. Нагадати дітям ,що через 2 дня ми всі з вами будемо святкувати велике весняне свято- Великдень.Кожна  сім’я святкуватиме це свято в родинному колі. Але спочатку потрібно підготуватися до свята- напекти пасок, пофарбувати крашанки, розмалювати писанки,
Приготувати смачні страви.
2 Мотивація.
Запропонуйте дітям розмалювати  писанки до свята і надіслати  фото у Vlber у групу “Сонечко”
Слухання вірша  “Писанка”
Розмалюю писанку, розмалюю,
Коника гривастого намалюю,
Розмалюю писанку, розмалюю,
Соловейчика- любчика намалюю.
Розмалюю писанку, розмалюю,
Рублену сопілочку намалюю,
А моя сопілочка буде грати,
Буде коник весело танцювати.
(Т. Коломієць)
3 Продуктивна діяльність
Розгляньте зразки писанок.
_ Якої форми яйце?
– Якого кольору?
– Як прикрашені писанки?
-Щоб ви хотіли намалювати на писанці? Яким би кольором хотіли затонувати яйце?
Сьогодні ви будете малювати патичком .Ним набиратимете фарбу і малюватимете візерунок: крапки, кружечки, лінії. Для кожної фарби – інший патичок.
Самостійна робота дітей.
4 Підсумок.
Дякуємо дітей за гарну працю.
Кишка Т.Ю.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.