19.05.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня: Вітаміни, корисна їжа та правильне харчування

Заняття: Ліплення

Тема. Овочі та фрукти – корисні продукти.

Мета: вчити дітей розрізняти та називати види харчових продуктів, вчити ліпити продукти харчування; розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення й дрібну моторику рук; розвивати інтерес до трудових дій, витримку, зосередженість та дружні відносини в колективі.

Обладнання: малюнки овочів та фруктів, пластилін, дощечки, стеки, серветки.

Хід заняття:

І Організаційний момент.

1.1 Привітання:

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

1.2 Сюрпризний момент.

Прихід ляльки в українському одязі.

Вихователь:

  • Добрий день, дівчинко!
  • Як тебе звати?
  • Діти, погляньте, як святково вбрана Марічка!

1.3 Мотивація.

Вихователь: Марічка, а чому ти така сумна? Що трапилось?

Лялька: В мене захворів мій друг Мишко, я пішла до бабусі за ліками, а вона дала мені ось цю торбинку, а що там є я ніяк не можу розібратись.

Вихователь: Допоможемо їй діти?

Гра « Чарівний мішечок», «Корисна чи не корисна їжа»

Діти викладають з чарівного мішечка по одному предмету.

Вихователь: Що це?

Дитина: Огірок.

Вихователь: Який він? (зелений, довгий)

(так само розглядають помідор, картоплю, перець)

Вихователь: Діти, скажіть, а як це все можна назвати одним словом?

Діти: Овочі.

Лялька: А мені бабуся дала ще якість картинки, але вони переплутались. А я не знаю, що там?

Вихователь: Добре, діти, допоможемо ще раз Марічці. Дивіться, що це?

Гра «Збери ціле» – діти збирають картинки та називають їх. (яблуко, лимон, апельсин)

Вихователь: А як ці продукти називаються одним словом? (Фрукти)

Вихователь: Діти, а як ви гадаєте, чому бабуся дала ці продукти Мишку?

Діти: Вони корисні.

Вихователь: А чому вони корисні?

Діти: В них багато вітамінів.

Вихователь: Правильно. І для того, щоб Мишко одужав потрібні вітаміни.

Діти, давайте покажемо Мишкові, як ми робимо салат.

Пальчикова гра «Капустка»

Ми капусту рубимо, рубимо,

Ми капустку солимо, солимо,

Ми капустку тремо, тремо,

Ми капустку чавимо, чавимо. (рухи прямими долонями вгору-вниз, почергове погладжування подушечок пальців, потерти кулачок об кулачок, стискати і розтискати пальчики.

Кукла Марічка: Дякую вам, дітки! З вами дуже цікаво, та мені час лікувати Мишка.

ІІ Продуктивна діяльність:

Вихователь: А давайте, дітки, ми з вами зробимо овочі та фрукти та влаштуємо Вітамінну виставку. А з чого ми будемо робити наші овочі та фрукти?

Діти: З пластиліну!

Вихователь: Звичайно з пластиліну! Подивіться, яку я приготувала для вас вазу з фруктами та овочами. Подумайте, які фрукт чи овоч ви хотіли б зліпити.

Вихователь запрошує дітей до майстерні. Нагадує правила  роботи з пластиліном.

Для роботи з пластиліном нам слід: підкотити рукава; працювати на дощечці (або клейонці); не розкидати шматочки пластиліну; не можна його їсти; мити руки після ліплення.

— Візьміть шматочок пластиліну пограйте з ним: потримайте його в долоньках, розімніть.

За потреби може брати руки дитини і виконувати дії з пластиліном її руками, коментуючи рухи та допомагаючи дитині виконати задумане. Прикрасити виріб можна за допомогою стеки, продавлювання пальчиком пластиліну тощо. Заохочуємо дітей до самостійних дій, підбадьорюємо їх, стимулюємо мовленнєве спілкування під час роботи.

Діти ліплять за задумом овочі та фрукти.

В кінці заняття вихователь дякує дітям за гарну роботу і разом вони влаштовують виставку.

ІІІ Підсумок.

Дітки, про що ми сьогодні говорили? Які овочі та фрукти ви можете назвати? Чи сподобалось вам робити овочі та фрукти з пластиліну?

Вихователь: Красножон Т.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.