27.04.2020 Логопедична “А” (Ромашка) (Вихователі Чмир О.В., Лось Н.І.)

Городні рослини, умови їх вирощування

Заняття 1. Логіко-математичний розвиток

Тема. Орієнтування у просторі. Розв’язування задач.

Тема. Розв’язування задач. Орієнтування у просторі.

Мета: закріпити навички кількісної лічби, знання цифр 1—8, удосконалювати навички арифметичних дій; продовжувати формувати уявлення про властивості й розмір предметів, уміння орієнтуватися в просторі; розвивати логічне мислення; виховувати уважність, самостійність.

Матеріали: роздавальний: аркуш паперу, картки із цифрами, знаками «-», «+», « = »; лічильна паличка.

Хід заняття

Гра «Шукачі скарбів».

 

                     
                   
                     
                     
                     

 

— Це карта, за допомогою якої ми з вами зможемо дістатися до захованого скарбу. Для цього нам необхідно прокласти до нього шлях. Поставимо кружечок на крапку— звідси почнемо рух. Кожен крок позначайте стрілкою. (Завдання може виконувати по черзі декілька дітей, кожен робить один крок і позначає стрілкою.)

— Слухайте мене уважно: від крапки один крок вправо; один крок униз; два кроки вправо; один крок униз; два кроки вправо; один крок униз; два кроки вправо; два кроки вгору; три кроки вправо.

— Молодці! Ви дісталися до скрині зі скарбом!

 

  1. Розв’язати задачи

 

Ось до нас у клас Прийшов дідусь Тарас.

А пізніше ше 6 прийшло.

Скільки дідусів у класі було?

1+6=7

 

На травиці бі.ля хати Грались собаченята. Троє білих, наче сніг.

7 чорненьких.

Скільки всіх?

7+3=10

 

Піймав Василько 8 риб.

А дві з них у воду — стриб!

Хто швиденько порахував:

Скільки Василько риб піймав

І в кульок поклав?

8-2=6

 

В лелеки два глеки — на 9 літрів і на 3.

Як йому з ріки принести

6 літрів води?

9-3=6

 

Булоу Галини Шість ягід малини. П’ять ягідок з’їла. А скільки .лишила?

6-5=1

 

Прилетіли орли та й сідають на дуби. Сядуть по двоє — один дуб гуляє. Сядуть по одному — дуба не вистачає. Скільки було орлів і скільки було дубів?

(4 голуби і 3 дуби).

 

Три веселі киці Грались у травичці. Враз одна сховалась. Скільки киць зосталось?

3-1=2

 

Василько з’їв чотири сливи, а п’ять — Настуся.

Скільки слив з’їла їхня бабуся?

(Жодної)

 

Заняття 2. Аплікація

Тема. Квітка «Соняшник»

Мета: учити передавати характерні особливості квітів, листя: їх форму, колір, величину. Учити вирізувати з паперу складеного вдвоє. Вправляти в акуратному вирізуванні і наклеюванні.

Чмир О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *