09.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «Працюємо в природі»

1.Зан.Конструювання

Тема :«Квіти для матусі» (орігамі)

Мета: формувати уміння діяти за словесними інструкціями;  вчити працювати різними прийомами з папером; ознайомити дітей з основними геометричними поняттями: квадрат, трикутник, діагональ, кут, збагачувати словник спеціальними термінами, створювати композицію з виробів виготовлених з паперу;  розвивати увагу, пам’ять, логічне та просторове уявлення, дрібну моторику рук і окомір, художній смак, творчу здатність, дитячу фантазію,  бажання працювати руками, привчати до точних рухів пальців рук, розвивати просторову уяву; виховувати бажання зробити подарунок для матусі власноруч з паперу, формувати культуру праці та удосконалювати трудові навички.

Обладнання: готові вироби тюльпанів, заготовки  з паперу, схеми роботи.

Хід заняття.

  1. Вступна бесіда.
  2.  Читання вірша: Не зривайте первоцвіти, Помилуйтеся на квіти Той, хто робить з них букети, Знищує красу планети.

-Де ростуть квіти?

– Хто любить квіти?

-Чи полюбляють квіти ваші мами?

– Де можна узяти квіти, щоб подарувати жінкам, мамам?

– Чи правильно, якщо ми будемо рвати квіти?

  1. Читання та обговорення вірша :

Друзі! Квіти бережіть. І ніколи їх не рвіть. Бо чарівної краси не побачиш я і ти. Хай вони ростуть у лузі, бо всі квіти – наші друзі.

– Як же зробити подарунок матусі, щоб не нашкодити природі?

  1. Мотивація: « Створитигалявинуквітів своїми руками і подаруємо мамам. Нашою галявиною зможуть милуватись не лише наші мами, а і усі жінки нашого дитячого садочка. До наших квітів зможуть прилітати казкові комахи, щоб помилуватись нашою галявиною».
  2. Пластичний етюд

Спала квітка, раптом встала

Більше спати не схотіла

Ворухнулась, потягнулась,

Пелюстки свої відкрила

І до сонця посміхнулась.

Сонечко лише проснеться,

Квітка зустрічає джмеля

1,2,3 квіти в діток перетвори.

  1. Показ та пояснення роботи

-Квітку тюльпана робимо таким же чином, як голову собаки, кішки. Скласти квадрат по діагоналі, знайти очима середину довгої сторони, тримати пальчиком лівої руки і гострі кути підняти угору по черзі загладжуючи лінії згину.

  1. Самостійна роботадітей. (допомогадітям відбувається індивідуально, словесно)
  2. Підсумок заняття

-Чи отримали ви задоволення? Що важкого було у вашій роботі?

Вихователь : Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *