09.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня «Працюємо в природі»
1.Зан.Конструювання
Тема :«Квіти для матусі» (орігамі)
Мета: формувати уміння діяти за словесними інструкціями; вчити працювати різними прийомами з папером; ознайомити дітей з основними геометричними поняттями: квадрат, трикутник, діагональ, кут, збагачувати словник спеціальними термінами, створювати композицію з виробів виготовлених з паперу; розвивати увагу, пам’ять, логічне та просторове уявлення, дрібну моторику рук і окомір, художній смак, творчу здатність, дитячу фантазію, бажання працювати руками, привчати до точних рухів пальців рук, розвивати просторову уяву; виховувати бажання зробити подарунок для матусі власноруч з паперу, формувати культуру праці та удосконалювати трудові навички.
Обладнання: готові вироби тюльпанів, заготовки з паперу, схеми роботи.
Хід заняття.
- Вступна бесіда.
- Читання вірша: Не зривайте первоцвіти, Помилуйтеся на квіти Той, хто робить з них букети, Знищує красу планети.
-Де ростуть квіти?
– Хто любить квіти?
-Чи полюбляють квіти ваші мами?
– Де можна узяти квіти, щоб подарувати жінкам, мамам?
– Чи правильно, якщо ми будемо рвати квіти?
- Читання та обговорення вірша :
Друзі! Квіти бережіть. І ніколи їх не рвіть. Бо чарівної краси не побачиш я і ти. Хай вони ростуть у лузі, бо всі квіти – наші друзі.
– Як же зробити подарунок матусі, щоб не нашкодити природі?
- Мотивація: « Створитигалявинуквітів своїми руками і подаруємо мамам. Нашою галявиною зможуть милуватись не лише наші мами, а і усі жінки нашого дитячого садочка. До наших квітів зможуть прилітати казкові комахи, щоб помилуватись нашою галявиною».
- Пластичний етюд
Спала квітка, раптом встала
Більше спати не схотіла
Ворухнулась, потягнулась,
Пелюстки свої відкрила
І до сонця посміхнулась.
Сонечко лише проснеться,
Квітка зустрічає джмеля
1,2,3 квіти в діток перетвори.
- Показ та пояснення роботи
-Квітку тюльпана робимо таким же чином, як голову собаки, кішки. Скласти квадрат по діагоналі, знайти очима середину довгої сторони, тримати пальчиком лівої руки і гострі кути підняти угору по черзі загладжуючи лінії згину.
- Самостійна роботадітей. (допомогадітям відбувається індивідуально, словесно)
- Підсумок заняття
-Чи отримали ви задоволення? Що важкого було у вашій роботі?
Вихователь : Юва О.В.