28.05.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня : «Літо прийшло – всім малятам радість принесло»

1 заняття Ознайомлення з природним довкіллям

Тема : На квітучій галявині

Мета : поглибити знання дітей про характерні особливості весни; вправляти в умінні спостерігати за об’єктами природи – золотистими кульбабами, комахами; милуватися природою – квітучою галявиною; формувати вміння визначати і називати основні частини рослин – стебло, листя, квітка; розвивати спостережливість, увагу; виховувати бережливе ставлення до квітів.

Обладнання: зображення галявини з квітучими кульбабами, картинки квітів, розрізані на кілька частин, аудіо запис «Звуки природи»

Хід заняття

І. Організаційний момент

Всі сідаємо тихо, діти,

Домовляємось не шуміти.

Голосно відповідати

І знання мерщій хапати.

Тож гаразд, часу не гаймо,

Заняття розпочинаймо.

ІІ. Ігровий момент

Діти підходять до квітучої галявини або розглядають зображення галявини з квітучими кульбабками.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Бесіда про весну, її характерні особливості.

IV. Вивчення нового матеріалу

Спостереження за кульбабами і бесіда

  • Що ви бачите на цій квітучій галявині? Якого вона кольору?
  • Яка її особливість?

Запропонувати  понюхати квіти, обережно провести долонею по квітці. Яка квітка на дотик?

  • Хто кружляє над кульбабками? Чому? (Жовтий пилок кульбабки служить для бджіл кормом)
  • А чи знаєте ви, що кульбабки можуть передбачати погоду? Якщо вдень кульбаба закривається, значить, буде дощ.

Фізкультхвилинка

Наш муравлик рано встав – раз –два.

Своє ліжечко прибрав – раз –два.

Тоді став робить зарядку – раз – два.

Кожну вправу по порядку – раз – два.

Спершу лапки розминав

Разів десять присідав.

Порівняв собі він спинку

Піднімаючи травинку.

Потім вгору потягнувся

І до сонечка всміхнувся.

 

Розповідь вихователя про стадії росту кульбабки.

  • У пору дозрівання насіння кульбаба викидає крихітні парашутики, її голівка стає пухнастою білою кулькою. Якщо сильно на неї подути, то насіння відривається і розлітається по всьому світу – ось тобі і кульбаба. А ще нещодавно вона була жовтою квіткою і в такій кількості заповнювала галявину, що все навколо здавалося золотим килимом. Підкреслити, що кульбабки рвати не можна, можна лише ніжно торкатися них.

Дидактична вправа «Що є у квітки?»

Вихователь показує квітку, а діти називають її частини.(стебло, коріння, листя, пелюстки, серединка).

Дидактична гра «Склади квітку»

Вихователь пропонує скласти з кількох частин квітку, впізнати її за зовнішнім виглядом і назвати.

 

IV. Підсумок

  • Які квіти ростуть на галявині?

 

Вихователь : Сахно Г.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *