23.04.2020 ІІ молодша “А” (Фіалка) (Вихователі Сівер Л.Г., Ілляшенко Т.П.)

Логіко – математичний розвиток.

Число і цифра 2. Орієнтування у просторі.

Мета:уточнити уявлення дітей про цифру 1 та ознайомити з числом і цифрою 2, її графічним зображенням;учити співвідносити цифри з певною кількістю предметів; продовжувати вправляти в кількісній лічбі; удосконалювати вміння визначати розташування предмета; розвивати зорову пам’ять, увагу; виховувати організованість.

Матеріал: зображення цифр 1 та 2; предметні картинки із зображенням предметів по1 та по 2; пласкі зображення квітів та метеликів; конверт з малюнком метелика розрізаного на частини; набір геометричних фігур для гри «Склади пташку».

Хід заняття.

До нас завітав гість, складіть малюнок і дізнаєтесь, хто саме.

1.Дидактична гра «Склади з частин».

Діти складають зображення метелика з 2-4-6 частин залежно від рівня дитини. Метелик запрошує на весняну галявину. – Що росте на галявині? Де ростуть квіти? Де сидять метелики? Хто кружляє над квіточками?  Де кружляють бджілки?

2. Гра « Якої квітки бракує».

На килимку розкидані квіти. Діти заплющують очі, одну квітку ховають. Діти мають здогадатися, яка саме квітка зникла.

3. Гра « Метелики та квіточки».                                                                           Метелики кружляють навколо квітів, метелик сідає на свою квіточку.                                                                                              До нас завітали гості – це цифра 1, але вона прийшла не сама – привела з собою подружку – цифру 2.                                                                                                             А оце цифра 2, в неї кругла голова, довгий хвіст, зігнута шийка – отака, як бачиш, двійка.                                                                                                                          4. Дид. гра « Порахуй і поклади цифру».                                                          Діти рахують предмети викладаючи біля них цифру 1 або 2. – Скільки ялинок? Машинок? Ведмедиків?                                                               5.Самостійна робота дітей. Діти підходять до столу, на якому стоїть таця з манкою і пишуть у ній цифру 2.                                                                                          6. Гра « Веселі пташки». Діти отримують у ліву руку – пласке зображення синички, у праву – горобчика. За сигналом діти виконують різні дії. – Підніміть угору праву руку. Підніміть ліву руку. Заховайте пташок за спину. Витягніть руки з пташками вперед. Підсумок. Які цифри приходили до нас у гості? Скільки пташок прилітало?

Вихователь: Ілляшенко Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *