27.03.2020 І молодша “Б” група (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня: «Таємниці театру»

Заняття №1

Музичне(за планом муз.керівника)

Заняття №2

Худ.літератера

Драматизація потішки«сорока -ворона»

Мета:поглиблювати знання дітей про птахів довкілля; продовжувати озна­йомлювати дітей з малими фольклорними формами художньої літератури — потічками; учити слухати і розуміти зміст пісеньки-забавлянки; розвивати вміння давати відповіді на запитання; збагачувати словник дітей; розвивати дрібну моторику рук; вправляти в імі­тації рухів; виховувати емоційне сприймання забавлянки.

Обладнання: іграшка сорока (або виліплена із пластиліну).

Хід заняття

Психогімнастика «Ворона»

Вихідне положення — руки підняти через боки вгору. Повільно опускаючи руки і присідаючи, діти вимовляють протяжно «К-а-а-а-р!». Набуваючи почат­кового положення, діти роблять мимоволі вдих.

Сюрпризний момент

  • Хто стукає у віконце?

Стрекотуха білобока,

Звуть усі її…. (сорока).

Так. Ми бачили її на прогулянці.

Молодці! Послухайтевірш.

СОРОКА-БІЛОБОКА

Сорока-ворона

На припічку сиділа,

Діткам кашку варила,

Ополоником мішала

І хвостиком накривала,

Малих діток годувала:

—         Цьому дам, цьому дам,
Цьому дам, цьому дам,

А цьому не дам,

Бо цей бецман

Круп не драв,

Дров не рубав,

Води не носив,

Діжі не місив

— Справжній лежень!

Сорока-ворона

Діткам кашку варила,

На порозі студила.

Діткам роздавала

І таке казала:

—         Цьому кашки дам,

Бо дрова рубав,

І цьому накладу,

Бо ходив по воду.

Оцей піч топив,

Оцей хату мів,

А оцей сидів на ґанку

До самого ранку,

Нічого не робив,

То ж на кашу не заслужив.

Не сиди на ґанку,

Слухай добре мамку.

(Н. Забіла)

Бесіда за змістом вірша

  • Про яку пташку говориться у вірші?
  • Скільки було у сороки діток-сороченят?
  • Як дітки-сороченята допомагали мамі-сороці?
  • Чи всі діти допомагали мамі?
  • Як мама-сорока ставилася до своїх діток?

Драматизація потішки «сорока -ворона»

Молодці! Сорока до нас завітала .Вона пропонує вам пограти з нею.

Гра-імітація

Діти імітують помішування кашки в долоньці.

Сорока –ворона

Діткам кашку варила.

(Перебирають пальчики від мізинчика,згинаючи їху кулачок.)

Тому дала, тому дала, тому дала, тому дала,

(Беруться за великий пальчик, трясуть ним.)

А току не дала.

Бо він ледар: дрож не рубав,

Печі не палив, каші не варив.

Діток гуляти не водив — іди собі геть!

(Легенько смикають за пальчик.)

Підсумок заняття.

Молодці, діти! А ви допомагаєте своїм матусям удома? Як саме?

 

Вихователь Бойко Наталія Євгенівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.