01.04.2020 Середня “Б” група (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «Зірки та сузір*я»

1.Зан.Ознайомлення з соціумом

Тема «Сім*я Сонця»

Мета : формувати у дітей уявлення про Всесвіт та планету Земля, уточнити знання про зміну пір року відповідно до руху Землі навколо Сонця, дати елементарні знання про умови існування на Землі , про мешканців, які населяють нашу планету, збагачувати словник дітей відповідно до теми, розвивати пояснювальне мовлення, виховувати любов і бережливе ставлення до нашої планети.

Матеріали : глобус, лампа, ілюстрації космосу, руху Землі навколо Сонця.

Хід заняття

1.Вступна бесіда про Сонячну систему.

-Як називається наша планета? Чому її називають дочкою Сонця? Що таке Всесвіт або космос?

2.Розглядання глобусу – макету Землі.

– Якої форми наша планета? Чому вона з космосу схожа на блакитну кулю?

– Що символізують кольори на нашій планеті: блакитний – небо, синій – річки, моря, озера, жовтий – поля, пісок, коричневий – гори, зелений – ліси, луки.

3.Фізкультхвилинка.

4.Дослід з глобусом.

Коли Земля повертається навколо своєї осі, то день змінюється на ніч, коли Земля обертається навколо Сонця –зима змінюється на літо.

5.Підсумок заняття – читання вірша Л. Савчук «Наша планета Земля»

Наша планета – Земля                        Сонечко рано встає,

Щедра вона і багата.                          День промінцями засвітить.

Гори, ліси і поля –                               Все, що навколо – твоє,

Наша домівка, малята.                       Слід берегти і любити.

 

2.Зан.Аплікація

Тема : «Ракети і комета»

Мета : учити дітей створювати і вирізати ракети раціональними способом: ділити квадрат на два трикутники (один великий для носа і два маленькі для крил), розвивати комбінаторні здібності, удосконалювати обривну техніку, зображувати «хвостики» комети й вогонь із сопла ракети, виховувати інтерес до пізнання навколишнього світу.

Попередня робота: розглядання зображення нічного неба, бесіда про космос.

Матеріали : аркуш паперу темно-синього , фіолетового, чорного кольору, кольоровий папір, ножиці, клей, серветки.

Хід заняття

1.Читання вірша Г. Лагздинь «Космонавт»

Мені треба, конче треба-

Космонавтом треба стати!

Мені треба,  дуже треба

До Ведмедиці злітати!

Маю часу досхочу –

І на місяць залечу!…

  1. Розглядання рельєфних картин «Зірки і комети»

3.Мотивація : «Уявимо себе інженерами – конструкторами і збудуємо ракету»

4.Поясненя  і показ виготовлення ракети дорослим.

-беремо прямокутник жовтого або  червоного кольору- це корпус ракети без носа – і наклеюємо на тло – «нічне небо» з нахилом(під кутом),

-беремо квадрат і розрізаємо за діагоналлю на два трикутники, один трикутник залишаємо без змін – це ніс ракети – і приклеюємо вище за прямокутник-корпус, другий трикутник розрізаємо навпіл на два маленькі трикутника –це крила ракети- і приклеюємо по бокам корпусу(внизу)

-імітуємо вогонь , розриваємо папір на шматочки й приклеюємо нижче корпусу

5.Пальчикова гімнастика

  1. Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога.

7.Підсумок заняття

– Чи отримали ви задоволення від аплікації? Хто з вас хотів би стати космонавтом?

Вихователь Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.