22.04.2020 Логопедична “А” група (Ромашка) (Вчитель-логопед Костюченко Н.О.)

Фронтальне заняття.

Тема: Літера Й, звукосполучення ЙО. Весняні зміни у житті тварин. Творення присвійних прикметників.

Мета: закріпити у дітей розуміння звуко-буквених співвідношень в українській мові; вчити утворювати присвійні прикметники; розвивати вміння виокремлювати звук «й» та узгоджувати його з літерою й, читати слова зі звукосполученням йо; виховувати бережне становлення до довкілля.

Хід

  1. –  Яка зараз пора року? Що на це вказує?
  • Послухайте уважно мою розповідь.

Розтопило сонечко бурульку. Заплакала бурулька ,її сльозинка потрапила зайчикові на носик.

Ай! – сказав зайчик.

Сонечко заглянуло у барліг до ведмедів.

  • ОЙ! – каже ведмежатко.

Сонечко запитує: хто вже прокинувся?

  • Я, – каже їжак.
  • А у кого знов руда шуба?
  • У неї! – показали всі на білочку.

(викладаються картинки звірів на дошці)

  1. – Що казали тварини?

Треба чітко відокремлювати вигуки під час розповіді, щоб діти мали змогу відповісти: ай, ой, [йа],у [нейі].

  1. Ознайомлення з літерою Й.

Буква й така ж, як «и»,

Неначе рідні дві сестри.

Лиш зійшов над нею місяць,

Став ріжками догори.

  1. Обстеження літери: скільки елементів, на що схожа. Характеристика звука «й».
  2. – Мудра сова надіслала вам завдання, але не дописала літеру, яку ми сьогодні вивчили. Допишіть та прочитайте послання. (На окремих аркушах написані слова: ..од, ..ог, га.., га..ок, ча..ка, ра.., ма..ка, ліні..ка.

Діти підставляють літеру «й» і читають слова.

  1. Звуковий аналіз прочитаних слів.
  2. Дидактична гра «Зайчики стрибають». А тепер зайчики стрибають та знаходять всі квіточки з малюнками, у назвах яких є звук «й».
  3. Дидактична гра «Чий хвіст, чия голова». Вчити дітей утворювати присвійні прикметники: заячий, лисячий, ведмедячий, вовчий, крокодилячий, слонячий і тощо.
  4. Підсумок заняття.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.