22.05.2020 Старша “Б” (Віночок) (Вихователі Башмачнікова О.О., Бородіна Н.В.)

1 Заняття. Ознайомлення з соціумом.

Тема  « Від доброго слова людина здорова».

Мета: розширювати знання дітей про моральні риси характеру людей; формувати морально-етичні уявлення та адекватні форми поведінки; тренувати психомоторні функції; спонукати до рухової розкутості; розвивати фантазію, неординарне мислення; виховувати шанобливе ставлення до людей, бажання робити добрі вчинки.

Матеріал: сюжетні картки відповідної тематики, герої різних казок та оповідань.

Хід заняття

Бесіда про доброту.

-Діти, що таке доброта? Де вона є? А як ви гадаєте, на що схожа доброта? Якого вона кольору? Тепла чи холодна? Що означає бути добрим? Що треба робити, щоб добра ставало на Землі більше?

Через бурхливий струмочок

Хтось місток збудував.

Не міст навіть — місточок,

Та подяки він не чекав.

Кому подякувати чемно?

Його тепер і не знайти.

 

Та кожному зараз приємно

По місточку пройти.

Люди, послухайте, люди!

Чом добрими бути лінуємось?

Давайте дружно обнімемось

І враз — змінимось!

— Діти, як ви думаєте, що треба робити, щоб бути добрим?

Колективне складання правил доброти.

— Нікого не ображати. — Всім допомагати.

— Бути уважним.

— Бути чуйним до оточення.

— Нікому не заздрити.

 

Вправа «Що б ти зробив?» — дітям необхідно розповісти, як би вони вчинили в певній ситуації.

Наприклад:

— Мама втомлена повернулася додому.

— Ти знайшов на дворі маленьке голодне кошеня. І т. д.

Вправа «Назви тільки добрі слова».

Гра «Поводир». Діти стають попарно, один — «сліпий» (зав’язані очі), другий — «поводир». Вихователь каже, кому куди слід рухатися. «Сліпий» іде, а «поводир» йому шлях вказує. Виграє та пара, яка дійде, не натикаючись на інших.

Вправа «Дзеркало» (попарно). Подивіться одне на одного зі злим виразом обличчя. Подобається вам така людина? Хочеться з нею дружити? А тепер посміхніться!

Вправа «Порівняй героїв казок» — діти порівнюють героїв однієї казки, розповідаючи про них.

Наприклад: Колобок — Лисиця (із казки «Колобок»); Зайчик — Лисиця (із казки «Зайчикова хатка»); Оленка — Баба-Яга (із казки «Гуси-лебеді»).

— Як ви гадаєте, чи завжди злі герої були злими?

Уявіть собі, що б сталося, якби вони подобрішали?

Підсумок заняття

Гра «Для всіх» — запропонувати дітям розповісти, що б вони зробили для всіх, якби у них була чарівна паличка.

Не будь ненависним, не злись!

Чужому горю не радій!

Теплом ти ближнього зігрій

І з ворогами помирись!

 

2 Заняття. Ліплення.

Тема.Півник.

Мета: учити дітей розглядати іграшку, виділяти особливості будови, ліпити з натури; формувати вміння передавати характерну форму та пропорції півня( форма тулуба, голови, хвоста), зображувати характерні деталі: гребінець, борідка, дзьоб; закріплювати різноманітні способи ліплення( витягування з цілого шматка дрібних деталей, накладання та примазування); розвивати вміння бачити та передавати в оформленні декоративність хвоста та крил; виховувати любов до тварин.

Матеріал: іграшка – півник, пластилін, стеки, дошки для ліплення, серветки.

Хід заняття

Вихователь демонструє дітям іграшку – півника.

Я – Півник-молодець,

Червоний гребінець.

І гострі маю шпори,

В чоботях на підборах,

Яскраво – жовте пір’я,

І гордо йду подвір’ям.

Я на паркан злітаю

І голосно співаю

Пісеньку дзвінку,

Таку : Ку – ку – рі – ку!

-Я пісеньку співаю, та друзів я не маю.

Допоможіть мені знайти друзів.

-Чи можемо ми допомогти півникові? Яким чином?

-Згодна, ми зліпимо для півника друзів. Але спочатку розглянемо його. З яких частин складається тіло півника? Якого розміру голова, тулуб? Скільки має ніг? Крил? Що є на голові?

Пальчикова гімнастика « Півник».

Півнику, півнику, де ти бував?

( Діти складають руки « човником»),

Під кущем калини зернятка клював,

( Стукають пальчиком по долоні).

Півнику, півнику, де ти бував?

Я біля хатини на паркан злітав.

( Імітують махи крилами.)

Півнику, півнику, де ти бував?

Рано – вранці сонечко вітав.

( Піднімають руки вгору.)

Півнику, півнику, де ти бував?

Я маленьких діток піснею звеселяв.

( Плещуть у долоні).

Самостійна робота дітей.

Підсумок заняття

 

 

Вихователь Башмачнікова О. О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *