27.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)
Тема дня: Літо-пора відпочинку
Заняття Психологічне (за планом психолога)
Заняття Малювання Тема. Килимок із травички
Мета: стимулювати дітей до відтворення краси природи в образотворчій діяльності; учити малювати траву різними способами (штрихами, спіралями, крапками, ламаними лініями) на всій поверхні аркуша; продовжити ознайомлювати малят із різними відтінками зеленого кольору, вчити розрізняти їх; розвивати естетичний смак, здатність встановлювати суттєві зв’язки між явищами природи; виховувати допитливість, уважність.
Матеріал: аркуш паперу формату А4, тонований у блідо-бла–китний колір, кольорові олівці різних відтінків зеленого.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Ігрова ситуація. Вихователь читає дітям уривок вірша О. Палійчука «Килимок».
Простелився килимок
Під самісінький горбок.
Розіслався перед нами…
Килимок цей непростий:
Він — з травички, він — живий.
В нім стебельця, і листочки,
І пахучі пелюсточки…
Вихователь запитує дітей, про який килимок ідеться у вірші (підводячи їх до думки, що йдеться про траву).
Яка трава? (Зелена, м’яка, духмяна, шовковиста тощо) Пропонує дітям намалювати з травичку.
Педагог заохочує малят малювати траву різними способами: штрихами, спіралями, крапками, ламаними лініями тощо. Діти виконують завдання, ініціативно наслідуючи дії вихователя. Педагог орієнтує малят на позитивний результат, схвалюючи будь-які їхні творчі прояви, активізує дітей до спілкування, стимулює радість від спільної діяльності.
Вихователь каже, що діти намалювали чудову зелену травичку, викликаючи загальне захоплення і подив.
Заняття Фізкультура ходити по гімнастичній лаві і стрибати з неї; кидати м’яч вверх і вперед
Мета. Закріп. у дітей вміння ходити по гімнаст. лаві і стрибати з неї; продовж. вчити кидати м’яч вверх і вперед; привчати швидко реагувати на сигнал.
Посібники. М’ячі за кількістю дітей, 1—2 гімнастичні лави, волейбольна сітка, маленький обруч.
Методика.
І ч. Ходьба і біг один за одним та зграйкою з м’ячем в руках. За сигналом «м’ячики розкотились» — біг зграйкою; «м’ячики зібрались» — один за одним.
Загальнорозвиваючі вправи.
В. п.: сидячи, ноги нарізно, м’яч в обох руках над головою. Нахилитись вперед, доторкнут. м’ячем до підлоги; випрямитись, потягнутись вгору (3-4 р.).
В. п .: лежачи на животі, м’яч в обох руках. Підняти м’яч і верхню частину тулуба від підлоги; повернутись у вихідне положення (4—5 разів).
В. п.: стоячи, ноги разом, м’яч в обох руках. Присісти, торкнутись м’ячем підлоги, випрямитись (4—5 разів).
Підскоки на двох ногах, «як м’ячики». Спокійна ходьба по колу, м’яч в руках.
ІІ ч. Основні рухи.
Метання м’яча через сітку і в сітку. Завдання всі діти виконують одночасно (6—8 разів). Відстань до сітки 1,5—2 м.
Позначити рискою місце, від якого дітям метати. Вихователь виконує вправу разом з дітьми, нагадуючи, що кидати потрібно енергійно і вперед—вгору.
Ходьба по гімнастичній лаві, в кінці зістрибнути з неї. Діти виконують рух поточно (2—3 рази). Руки тримати в сторони, дивитись вперед на лаву. Основну увагу приділити м’якому приземленню.
Рухлива гра «Горобці й автомобіль» (2—3 рази).
ІІІч. Ходьба звичайним кроком і навшпиньках.
Вихователь Ковач Н.А.