27.05.2020 І молодша «А» (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: Літо-пора відпочинку

 

Заняття Психологічне (за планом психолога)

 

Заняття Малювання Тема. Килимок із травички

 

Мета: стимулювати дітей до відтворення краси природи в образотворчій діяльності; учити малювати траву різними способами (штрихами, спіралями, крапками, ламаними лініями) на всій поверхні аркуша; продовжити ознайомлювати малят із різними відтінками зеленого кольору, вчити розрізняти їх; розвивати естетичний смак, здатність встановлювати суттєві зв’язки між явищами природи; виховувати допитливість, уважність. 

Матеріал: аркуш паперу формату А4, тонований у блідо-бла–китний колір, кольорові олівці різних відтінків зеленого.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Ігрова ситуація. Вихователь читає дітям уривок вірша О. Палійчука «Килимок».

Простелився килимок

Під самісінький горбок.

Розіслався перед нами…

Килимок цей непростий:

Він — з травички, він — живий.

В нім стебельця, і листочки,

І пахучі пелюсточки…

Вихователь запитує дітей, про який килимок ідеться у вірші (підводячи їх до думки, що йдеться про траву).

Яка трава? (Зелена, м’яка, духмяна, шовковиста тощо) Пропонує дітям намалювати з травичку.

Педагог заохочує малят малювати траву різними способами: штрихами, спіралями, крапками, ламаними лініями тощо. Діти виконують завдання, ініціативно наслідуючи дії вихователя. Педагог орієнтує малят на позитивний результат, схвалюючи будь-які їхні творчі прояви, активізує дітей до спілкування, стимулює радість від спільної діяльності.

Вихователь каже, що діти намалювали чудову зелену травичку, викликаючи загальне захоплення і подив.

 


 

Заняття  Фізкультура  ходити по гімнастичній лаві і стрибати з неї; кидати м’яч вверх і вперед

 

Мета. Закріп. у дітей вміння ходити по гімнаст. лаві і стрибати з неї; продовж. вчити кидати м’яч вверх і вперед; привчати швидко реагувати на сигнал.

Посібники. М’ячі за кількістю дітей, 1—2 гімнастичні лави, волейбольна сітка, маленький обруч.

Методика.

І ч. Ходьба і біг один за одним та зграйкою з м’ячем в руках. За сигналом «м’ячики розкотились» — біг зграйкою; «м’ячики зібрались» — один за одним.

Загальнорозвиваючі вправи.

В. п.: сидячи, ноги нарізно, м’яч в обох руках над головою. Нахилитись вперед, доторкнут. м’ячем до підлоги; випрямитись, потягнутись вгору (3-4 р.).

В. п .: лежачи на животі, м’яч в обох руках. Підняти м’яч і верхню частину тулуба від підлоги; повернутись у вихідне положення (4—5 разів).

В. п.: стоячи, ноги разом, м’яч в обох руках. Присісти, торкнутись м’ячем підлоги, випрямитись (4—5 разів).

Підскоки на двох ногах, «як м’ячики». Спокійна ходьба по колу, м’яч в руках.

ІІ ч. Основні рухи.

Метання м’яча через сітку і в сітку. Завдання всі діти виконують одночасно (6—8 разів). Відстань до сітки 1,5—2 м.

Позначити рискою місце, від якого дітям метати. Вихователь виконує вправу разом з дітьми, нагадуючи, що кидати потрібно енергійно і вперед—вгору.

Ходьба по гімнастичній лаві, в кінці зістрибнути з неї. Діти  виконують рух поточно (2—3 рази). Руки тримати в сторони, дивитись вперед на лаву. Основну увагу приділити м’якому приземленню.

Рухлива гра «Горобці й автомобіль» (2—3 рази).

ІІІч. Ходьба звичайним кроком і навшпиньках.

Вихователь Ковач Н.А.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.