30.03.2020 Середня “Б” група (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня : Сонце та планети сонячної системи»

1.Зан. Логіко- математичний розвиток

Тема заняття : «Порядкова лічба предметів. Порівняння за кількістю: стільки ж , більше, менше.»

Мета: продовжувати вчити дітей лічити предмети в межах 5, добирати відповідну цифру, закріпити поняття «більше», «менше», «стільки ж», розвивати вміння порівнювати множини предметів, виховувати самостійність.

Матеріали: п*ять колод із паперу, стрічка(2м), набор карточок від 1 до5, плоскі квіти з картону різного кольору 4 – 5,м*які іграшкові звірята.

Хід заняття

1.Гра «Рахуй далі»(я – перший, я – другий…)

2.Гра «Потяг»

На підлозі розкладені колоди у вигляді міста. Діти вирушають своїм потягом, рахують колоди і просуваються вперед, переступаючи через них.

Дорослий повідомляє, що на шляху потяга  лабіринт (на килимі лежать стрічка і картки з цифрами). Щоб  проїхати лабіринт , потрібно з*єднати стрічкою цифри від 1 до5.

3.Гра «Збери букет»

-Скільки у кожного з вас квітів?

-У кого найменший букет? Найбільший?

4.Фізкульхвилинка.

5.Гра : «Збери звіряток»(потрібно зібрати у потяг стільки іграшок, скільки вагончиків у потязі)

-Скільки звіряток поїде разом із нами? А скільки залишиться на галявині? Яких звіряток більше?

6.Підсумок заняття

-Скільки букетів ми привезли? Скільки звіряток? Кого більше? Менше?

2.Зан.Ліпленя

Тема : «Зоряне небо»

Мета: учити дітей тихенько натискати на маленьку кульку з пластиліну й розмазувати її в різних напрямках по картону. Утворюючи в такий спосіб зірку, розвивати увагу, мислення, закріплювати знайомі прийоми ліплення, розкочування циліндра, скочування кульки, виховувати доброзичливе ставлення до казкових героїв.

Матеріал: картон чорного та темно- синього кольорів, дошки для ліплення, пластилін, серветки.

Хід заняття

  1. Сюрпризний момент

Діти знаходять листа .

  1. Дорослий читає листа:

«Дорогі наші друзі!

У казковому королівстві трапилося лихо. Чарівник Морик зібрав усі зорі на нашому небі, полонив місяць. Темрява накрила всю нашу країну. Ми не можемо повернутися до дому. Допоможіть нам!

Мешканці зоряного королівства»

  1. Бесіда з дітьми
  • Чи ми можемо допомогти мешканцям зоряного королівства?
  • Як ви вважаєте, чого боїться чарівник Морик?
  1. Мотивація : «Засвітимо зорі для жителів королівства, щоб їм було видно куди йти , і було не так страшно»
  2. Пояснення роботи

Щоб зліпити зоряний шлях, треба з пластиліну скачати маленькі кульки, розташувати кожну кульку на картоні й пальчиком відтягнути пластилін спочатку в один бік, потім повернувшись на кульку в інший.

  1. Фізкультхвилинка
  2. Самостійна робота дітей
  3. Підсумок заняття
  • Погляньте , як багато зір засвітилося на цьому казковому небі. Тепер мешканці казкового королівства зможуть повернутися до дому.

Вихователь Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *