30.03.2020 Середня “Б” група (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)
Тема дня : Сонце та планети сонячної системи»
1.Зан. Логіко- математичний розвиток
Тема заняття : «Порядкова лічба предметів. Порівняння за кількістю: стільки ж , більше, менше.»
Мета: продовжувати вчити дітей лічити предмети в межах 5, добирати відповідну цифру, закріпити поняття «більше», «менше», «стільки ж», розвивати вміння порівнювати множини предметів, виховувати самостійність.
Матеріали: п*ять колод із паперу, стрічка(2м), набор карточок від 1 до5, плоскі квіти з картону різного кольору 4 – 5,м*які іграшкові звірята.
Хід заняття
1.Гра «Рахуй далі»(я – перший, я – другий…)
2.Гра «Потяг»
На підлозі розкладені колоди у вигляді міста. Діти вирушають своїм потягом, рахують колоди і просуваються вперед, переступаючи через них.
Дорослий повідомляє, що на шляху потяга лабіринт (на килимі лежать стрічка і картки з цифрами). Щоб проїхати лабіринт , потрібно з*єднати стрічкою цифри від 1 до5.
3.Гра «Збери букет»
-Скільки у кожного з вас квітів?
-У кого найменший букет? Найбільший?
4.Фізкульхвилинка.
5.Гра : «Збери звіряток»(потрібно зібрати у потяг стільки іграшок, скільки вагончиків у потязі)
-Скільки звіряток поїде разом із нами? А скільки залишиться на галявині? Яких звіряток більше?
6.Підсумок заняття
-Скільки букетів ми привезли? Скільки звіряток? Кого більше? Менше?
2.Зан.Ліпленя
Тема : «Зоряне небо»
Мета: учити дітей тихенько натискати на маленьку кульку з пластиліну й розмазувати її в різних напрямках по картону. Утворюючи в такий спосіб зірку, розвивати увагу, мислення, закріплювати знайомі прийоми ліплення, розкочування циліндра, скочування кульки, виховувати доброзичливе ставлення до казкових героїв.
Матеріал: картон чорного та темно- синього кольорів, дошки для ліплення, пластилін, серветки.
Хід заняття
- Сюрпризний момент
Діти знаходять листа .
- Дорослий читає листа:
«Дорогі наші друзі!
У казковому королівстві трапилося лихо. Чарівник Морик зібрав усі зорі на нашому небі, полонив місяць. Темрява накрила всю нашу країну. Ми не можемо повернутися до дому. Допоможіть нам!
Мешканці зоряного королівства»
- Бесіда з дітьми
- Чи ми можемо допомогти мешканцям зоряного королівства?
- Як ви вважаєте, чого боїться чарівник Морик?
- Мотивація : «Засвітимо зорі для жителів королівства, щоб їм було видно куди йти , і було не так страшно»
- Пояснення роботи
Щоб зліпити зоряний шлях, треба з пластиліну скачати маленькі кульки, розташувати кожну кульку на картоні й пальчиком відтягнути пластилін спочатку в один бік, потім повернувшись на кульку в інший.
- Фізкультхвилинка
- Самостійна робота дітей
- Підсумок заняття
- Погляньте , як багато зір засвітилося на цьому казковому небі. Тепер мешканці казкового королівства зможуть повернутися до дому.
Вихователь Юва О.В.