07.04.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователі Юва О.В., Шерепа Д.В.)

Тема дня «Природа навколо нас. Взаємозв*язки в природі»

1.Зан. Розвиток мовлення

Тема: «Прогулянка до лісу»

Мета: продовжувати вчити дітей складати описові розповіді, називати ознаки тварин, утворювати присвійні прикметники, добирати слова з потрібним звуком, розвивати мовлення , мислення, увагу, виховувати любов до природи, тварин.

Матеріали: різнокольорові квадрати, картинки із зображенням лісу, озера, диких тварин, картинки для гри «Де чий хвіст?»

Хід заняття

1.Організаційний момент

Повідомлення дітям про подорож до лісу. Але як нам туди дістатися?

2.Запропонувати дітям скласти стежинку із кольорових квадратів. Але треба дібрати квадратики, які відповідають кольорам лісу, і пояснити свій вибір.(наприклад: «Я взяв зелений квадрат, бо в лісі зелена трава.)

-Ось у нас вийшла стежинка, яка приведе нас до лісу.

-Кого ми можемо побачити в лісі?

-Подивіться ми прийшли до величезного озера. Воно незвичайне, бо показує відображення того , кого в житті вже бачили. Загляньмо в озеро і розповімо про те , кого ми там бачили.

3.Опис тварини, яку діти побачили на картинці.

Наприклад: «Це білочка. Вона має пухнасту руденьку шубку. Білочка маленька, а хвіст у неї великий, красивий….

4.Фізкультхвилинка

Діти імітують політ птаха, рухи зайця, лисиці тощо.

5.Дидактична гра «Де чий хвіст?»

На столах лежать картинки зображення тварин без хвостів, хвости – окремо. Діти добирають хвости і називають: заячий, лисячий, мишачий, вовчий тощо.

-А тепер знайдіть тварин, назви яких починаються на звуки…(л, з, в, м, б)

6.Підсумок заняття

-Чи сподобалось вам сьогодні в лісі?

Вихователь Юва О.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.