27.04.2020 І молодша “Б” (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня :  «Я – хлопчик, я – дівчинка »

Заняття№1Розвиток мовлення «Я – дитинонька маленька»

Мета: формувати в дітей уявлення про себе, про власне «Я», та позитивне світосприйняття; розвивати свідомість дитини та пізнавальний інтерес до людей, що оточують її; прищеплювати елементарні вміння орієнтуватися в людському довкіллі.

Обладнання: сюжетні малюнки за темою заняття, дві оголені ляльки, предмети лялькового чоловічого та жіночого одягу (ляльки та одяг до них можуть бути площинні паперові), іграшки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Педагог показує дітям ряд сюжетних малюнків за темою заняття:

«Дівчинка спить»; ;

«Дівчинка поливає квіти»;

«Дівчинка робить зарядку»;

«Хлопчик снідає»;

«Хлопчик прибирає посуд»;

«Хлопчик грається машинкою».

Вихователь просить дітей сказати, що вони бачать на кожному малюнку. Малята за допомогою педагога виконують завдання.

Малята! Вас у групі дуже багато. Усі ви добрі, веселі. Але всі дуже різні: одні з вас більше знають, а інші — більше вміють, дівчаткам подобаються ляльки, а хлопчикам — машинки. Щоб бути добрими друзями, давайте дізнаємося більше одне про одного!

У групі садочка багато маляток,

Хлопчиків сильних і ніжних дівчаток.

Зараз із вас розповість мені кожен

Про те, що він любить, уміє і може.

Дидактична гра «Хто я? Який я?»

Педагог спонукає малят розповісти про себе. Допоміжними для відповідей можуть стати вже опрацьовані на занятті малюнки.

Запитання до гри:

  • Ти хлопчик чи дівчинка?
  • Як тебе звуть? Як тебе називають мама, тато, друзі?
  • Який одяг тобі подобається носити?
  • Що ти вже навчився робити сам?
  • Якими іграшками тобі подобається гратися найбільше?

Вихователь. От молодці дітки, дуже добре розповіли про себе! Усі наші малята несхожі одне на одного, але всі симпатичні і дуже полюбляють гратися. Зараз я вам роздам різні іграшки для гри.

Гра «Мої улюблені іграшки»

Педагог дає кожній дитині по іграшці, коментуючи свої дії, наприклад:

Ми машинку беремо

І Максимку даємо.

Ми лисичку беремо

І Тетянці даємо.

Ми м’ячика беремо

І Сашкові даємо…

Потім вихователь підходить до дітей і каже: «Максимко полюбляє гратися із машинкою. Чим полюбляє гратися Максимко? (Максимко полюбляє гратися машинкою.) Тетянка полюбляє гратися лисичкою. Чим полюбляє гратися Тетянка? (Тетянка полюбляє гратися лисичкою.)

Наприкінці гри педагог просить дітей скласти всі іграшки в певному місці ігрової кімнати. Малята виконують завдання.

Вихователь. Кожен із вас, Малята, розумненький, багато вміє та знає. А ось ляльки — Оля та Толя — ще зовсім маленькі. (Педагог показує дітям лялькові фігурки дівчинки і хлопчика.) Дітки, погляньте на цих малят уважно і скажіть: хто із них хлопчик? Хто — дівчинка? (Відповіді дітей.) Оля й Толя ще не знають, що їм слід одягати. Давайте допоможемо Олі та Толі правильно дібрати речі.

Педагог показує дітям малюнки із зображенням предметів одягу для хлопчика та дівчинки. Малята (в разі потреби за допомогою дорослого) визначають, кому з ляльок знадобиться той чи інший предмет.

Предмети: штанці, бантик для волосся, майка, сукня, сорочка, черевики для хлопчика і дівчинки, намисто, ремінець тощо.

Фізкультхвилинка

Педагог читає віршик, діти виконують відповідні дії.

Нумо, дітки, встали в коло,

Подивилися навколо.

Оченята ми закрили

І відкрили оченята.

А тепер почнуть малята

У долонечки плескати.

Наші ніжки — туп-туп-туп!

І до іграшок ідуть,

Будемо ми гратися,

З ними розважатися.

Діти розбирають іграшки за власними уподобаннями і граються з ними.

Заняття закінчується.

 

Тема дня :  «Я – хлопчик, я – дівчинка »

Заняття№2 Конструювання «Будинок з віконцем»

Мета: учити дітей ставити цеглинку на довгу вузьку сторону, приставляючи з двох сторін вертикально по одній цеглинці; зверху на вертикальні цеглинки класти цеглинку горизонтально, а на неї ставити трикутну призму, працювати за зразком; розвивати окомір, зорову пам’ять, дрібну моторику рук, уміння орієнтуватися на площині; виховувати інтерес до конструювання, бажання доводити розпочату справу до кінця.

Обладнання: іграшка-мишка, будівельний матеріал: по 4 цеглинки та трикутна призма для кожної дитини.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Доброго ранку, милі малята!

Рада вас в дитсадочку зустрічати.

Разом весело пограємо,

Цеглинки в будівлі поскладаємо.

Вранці сонечко прокидається,

У віконце кожному посміхається.

— Діти, ви чуєте шурхіт? Хто це може бути? (Відповіді дітей.)
Вихователь демонструє іграшкову мишку.

Мишка з нірки вибігає

І малят прохає:

— Збудуйте і нам будинок з віконцем,

Хай заглядає у віконце сонце,

Щоб мишенята з сонечком прокидалися,

Сонцю посміхалися.

Часу не будемо гаяти, малята,

Почнемо будинок з віконцем будувати.

Показ і пояснення вихователя.

— Беремо одну цеглинку, ставимо її на довгу вузьку сторону. Ще дві цеглинки додаємо до будови, приставляючи їх вертикаль но до цієї. З’єднуємо вертикальні цеглинки цеглинкою, поклавши її горизонтально. Для будинку потрібен дах. Беремо трикутну призму, ставимо на горизонтальну цеглинку.

Віконце в моєму будиночку є,

Сонечко в будинок загляне.

Мишенят у мами мишки багато,

Тож всім нам треба попрацювати,

Щоб кожне мишеня могло сонечко привітати.

Самостійна робота дітей.

Вихователь стежить, щоб діти ставили першу цеглинку на довгу вузьку сторону, а дві інші щільно приставляли до першої, з’єднували вертикальні цеглинки горизонтальною цеглинкою, а на горизонтальну ставили трикутну призму.

За потреби вихователь використовує пояснення, показ.

Підсумок заняття

— Що сьогодні будували?

— 3 чого будували будинки?

Вихователь Волохова Н.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.