28.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема дня: «Мої ручки» (мої помічники, призначення, правила догляду)

 

  1. Заняття Ознайомлення  з довкіллям 

Тема: Про тебе та про мене

Мета: надати дітям можливість добре засвоїти свою статеву приналежність, власне ім’я, ідентифікувати себе з ним, не уявляти себе поза ним; вчити дітей називати частини тіла та обличчя; роз¬вивати вміння дітей визначати свою унікальність та індивідуаль¬ність, позитивне ставлення до свого імені; слухову та зорову увагу малят; виховувати комунікабельність, товариськість та доброзич-ливість.

Матеріал: вірш К. Перелісної «У маленької онучки».

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Ігроваситуація.

Вихователь загадує дітям загадку про дзеркало.

Хто завжди нам правду скаже

І самих себе покаже,

Усі: великі і малі

Себе побачать в… (дзеркалі).

  1. Дидактична гра «Що в мене є?».

Мета: ознайомити дітей з назвами частин тіла (руки, ноги, го¬лова, очі, рот, ніс, вуха, волосся); пояснити призначення кожної з них; продовжувати вчити визначати свою статеву приналежність (дівчинка, хлопчик); розвивати пізнавальний інтерес, пам’ять.  Матеріал: дзеркало.

Вихователь пропонує дітям розглянути себе у дзеркалі.

  1. Читаннявірша К. Перелісної «У маленькоїонучки».

У маленької онучки

Є малесенькі дві ручки.

Нумо пальці рахувать:

Раз, два, три, чотири, п’ять!

  1. Дидактична гра «Хто я?».

Мета: формувати вміння дітей усвідомлювати себе як окрему людину, яка не змінюється зі зміною ситуації, має свої бажання, які можуть не збігатися з бажаннями інших; учити дітей звертати увагу на себе з різних боків, розширюючи уявлення про себе; виховувати вміння дітей утверджуватися у відчутті своєї власності. Матеріал: лялька, шаблониодягудівчаток і хлопчиків.

Вихователь пропонує одягти ляльок в одяг відповідно до їх статі.

  1. Пальчиковагімнастика «Дівчинка».

Іде дівчинка гарненька, (Дітиберутьсядолонькам за щічки і похитують головою.)

В неї личко рум’яненьке, (Діти обводять долонею навколо обличчя.)

Рученьки маленькі, (Роблять кругові рухи обома долоньками.)

Пальчики вправненькі, (Перебирають розставленими  пальцями.)

Ніженьки прудкі, (Стукають долонями по колінах.)

Ніженьки стрункі. (Стукають подушечками пальців по стегнах.)

 

 

  1. ЗаняттяКонструювання Тема Збудуємостіл і стільчик для ляльки.

 

Мета: Заохочувати дітей до конструювання ігрового обладнання та втілення ігрового задуму; вчити накладати цеглину на кубик, робити перекриття, збагачувати словник дітей однокорінними словами до слів «стіл», «стільчик», розвивати вміння дітей узгоджувати свої дії, формувати уявлення про властивості предметів; виховувати працелюбність, наполегливість, співпереживання.

Матеріал: будівельний матеріал (кубики, цеглинки), лялька, іграшковий посуд.

Хід заняття

Вихователь: Малята, подивіться, хто це до нас прийшов (лялечка Наталочка). Так, це дійсно вона. А хто скаже, що вона нам принесла! (Печиво). Так, печиво. Вона зайшла до нас у гості. А ми пригостимо нашу гостю чаєм. (Так). А щоб пригостити її нам потрібні меблі для нашої гості. Давайте разом змайструємо їй стіл і стільчик.

У вас у кожного є будівельний матеріал (кубики та цеглинки). От із нього ми зробимо Наталочці стіл і стільчик.

Вихователь показує як із цього будівельного матеріалу збудувати стіл і стільчик, вчить накладати цеглинку на кубик, робити перекриття.

Самостійна робота дітей, допомога вихователя при необхідності.

Вихователь: А тепер давайте трішки пограємось.

Малорухлива гра  «Будівництво»

Ми збудуємо з нічого:

Стіни, (Махи руками.)

Стелю (Тягнемося вгору.)

І підлогу. (Нахили.)

Приладнаємо дашок, (Імітація.)

Зметемо сміття в совок. (Імітація.)

Ось будиночок міцний

— Сірий вовк нам не страшний! (Мімічне зображення.)

Вихователь: Ось ми і зробили для нашої гості красивий стіл та стільчик. А тепер давайте їй наллємо  чаю. Пригостимо нашу лялечку чаєм та печивом. Вихователь заохочує дітей до сюжетної гри «Гостювання ляльки», яка триває відповідно до бажання дітей.

 

Вихователь: Ковач Н.А

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.