27.03.2020 ІІ молодша “Б” група (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)
Заняття Малювання
Тема: Моя улюблена іграшка.
Мета: Виявити рівень розвитку худ.хдібностей дитини до обр. ,.діяльності, вміння прийняти і сам. реалізувати творчу задачу. Удосконалювати техніку малювання гуашшю, зафарбовувати малюнок, правильно дотримуватися пропорції малюнка. Виховувати естетичний смак , інтерес до худ. творчості.
Матеріал: гуаш, пензлик, баночка з водою, серветка, простий олівець.
Хід заняття
I Орг. момент.
Сьогодні в нас буде дуже цікаве заняття. Ми будемо малювати найулюбленішу іграшку. Адже у кожної дитини є іграшка , з якою завжди ти бажаєш гратися, кладеш з собою в ліжко , говориш їй ніжні слова.
Запропонуйте розглянути іграшки в дитячій кімнаті..
– Чи всі іграшки зроблені з одного матеріалу? Давайте їх розглянемо.
– Які іграшки зроблені з вати і тканини?
– Які іграшки зроблені з заліза?
– Які зроблені з пластмаси?
– А які зроблені з дерева?
Запропонуйте дітям відгадати загадки про іграшки.
1 Хто не їсть запашний мед
І в барлозі не живе?
Не вміє він ревіти
Це – плюшевий…(ведмідь)
2 По асфальту я скачу,
Через двір в траву лечу
Від друзів мене не ховай
Краще з ними в…(м’яч) пограй.
3 Очки блакитні,
Кудрі золоті,
Губки рожеві
Хто це…(лялька)
-А навіщо взагалі потрібні іграшки і де їх беруть?
-Як потрібно грати з іграшками?
Іграшки потрібно берегти, не ламати, доглядати за ними, бо їм теж боляче і вони ображаються.
II Мотивація
Запропонуйте намалювати портрет улюбленої іграшки.
Поясніть що спочатку потрібно намалювати її простим олівцем, а потім зафарбувати фарбами.
Самостійна діяльність дітей. (батьки допомагають дітям, якщо виникають якісь труднощі)
III Підсумок
У вас вийшли дуже красиві малюнки. Дякуємо за старанність.
Вихователь Кишка Т.Ю.