27.03.2020 ІІ молодша “Б” група (Сонечко) (Вихователі Кишка Т.Ю., Білевщук О.В.)

Заняття  Малювання

Тема:  Моя улюблена іграшка.

Мета: Виявити рівень розвитку худ.хдібностей дитини до обр. ,.діяльності, вміння прийняти і сам. реалізувати творчу задачу. Удосконалювати техніку малювання гуашшю, зафарбовувати малюнок, правильно дотримуватися пропорції малюнка. Виховувати естетичний смак , інтерес до худ. творчості.

Матеріал: гуаш, пензлик, баночка з водою, серветка, простий олівець.

 

Хід заняття

 

I Орг. момент.

 

Сьогодні в нас буде дуже цікаве заняття. Ми  будемо малювати найулюбленішу іграшку. Адже у кожної дитини є іграшка , з якою завжди ти бажаєш гратися, кладеш з собою в ліжко , говориш  їй ніжні слова.

Запропонуйте розглянути іграшки в дитячій кімнаті..

– Чи всі іграшки зроблені з одного матеріалу? Давайте їх розглянемо.

– Які іграшки зроблені з вати і тканини?

– Які іграшки зроблені з заліза?

– Які зроблені з пластмаси?

– А які зроблені з дерева?

Запропонуйте дітям відгадати загадки про іграшки.

1 Хто не їсть запашний мед

І в барлозі не живе?

Не вміє він ревіти

Це – плюшевий…(ведмідь)

 

2 По асфальту я скачу,

Через двір в траву лечу

Від друзів мене не ховай

Краще з ними в…(м’яч) пограй.

 

3 Очки блакитні,

Кудрі золоті,

Губки рожеві

Хто це…(лялька)

-А навіщо взагалі потрібні іграшки і де їх беруть?

-Як потрібно грати з іграшками?

Іграшки потрібно берегти, не ламати, доглядати за ними, бо їм теж боляче і вони ображаються.

 

II Мотивація

 

Запропонуйте намалювати портрет улюбленої іграшки.

Поясніть що спочатку потрібно намалювати її простим олівцем, а потім зафарбувати фарбами.

Самостійна діяльність дітей. (батьки допомагають дітям, якщо виникають якісь труднощі)

 

III Підсумок

 

У вас вийшли дуже красиві малюнки. Дякуємо за старанність.

Вихователь Кишка Т.Ю.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.