19.05.2020 Середня “Б” (Бджілка) (Вихователь Юва О.В.)
Тема дня « Вітаміни, корисна їжа та правила харчування»
1.Зан. Розвиток мовлення
Тема: «Їжа. Продукти харчування»
Мета: Розвивати логічне мислення, вміння робити висновки, комунікативні навички, уяву, загальну, артикуляційну і дрібну моторику, фонетичний слух.
Виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я .
Продовжувати розширювати уявлення дітей про корисні продукти харчування, ввести в активне мовлення узагальнюючу назву « продукти харчування». Вчити розподіляти продукти на групи і називати їх (молочні, м’ясні, хлібобулочні тощо). Вправляти в утворенні прикметників від іменників та утворенні множини і заперечної форми множини (один – багато – нема багато) Формувати вміння будувати складнопідрядне речення зі сполучником «тому що». Вчити складати розповідь за картинками.
Матеріал: «звукові будиночки», кришечки, цифри 1,2,3, предметні картинки з теми; дидактична гра «Магазин продуктів»; кошик; склянки з водою, соломка, серветки; посуд (каструля, склянки, дерев’яні та металеві ложки, тарілка; картка «Алгоритм приготування страви» (мнемотехніка); торбинка з муляжами овочів та фруктів.
Хід заняття
1.Організаційний момент
Дорослий читає вірш:
Малята, сьогодні ми згадаємо
Про те, що ми вживаємо.
Про овочі та фрукти
Про молоко та хліб,
Про всі смачні продукти,
Які нам їсти слід.
Щоб здоровими були
Щоб скоріше підросли.
- Бесіда з дітьми про їжу.
– Скажіть, малята, як одним словом назвати все, що ми їмо? (Їжа, продукти харчування)
– Де їх можна придбати?(У магазині, супермаркеті, на базарі)
- Дидактична гра « Супермаркет»
Робота зі звуковими будиночками. Діти обирають картинку, із зображенням продукту, називають його.
- Дидактична гра « Магазин продуктів »
Діти обираєте продукт і називаєте у якому відділі його купуєте і чому. (Я купую ковбасу у м’ясному відділі, тому що вона зроблена з м’яса.)
- Дидактична вправа « Один – багато – нема багато »
– Ми купили один продукт, а нас багато − нам треба багато продуктів, але у магазині нема продуктів.
Діти обирають з кошика предметну картинку із зображенням продукту, називають в однині і утворюють називний і родовий відмінок множини. Наприклад: йогурт – йогурти – йогуртів.
-Продукти ми придбали, вирушаємо додому готувати обід!
6.Фізкультхвилинка
Кипи – кипи, борщику,
У новому горщику,
Вкину моркву, капустину,
Бурячок і картоплину,
Натовчу цибулі, сала,
Буде борщик в нас на славу!
Ах!
7.Дихальна вправа
- Складання розповіді «Приготування страви» за карткою
- Дидактична гра « Чарівний мішечок »
Дитина на дотик визначає який фрукт у торбинці витягує і каже:
Із сливи – сливовий сік. ..
- 10. Підсумок заняття
– Про що ми говорили на занятті? Яка їжа буде корисна, а яка ні? Що нового ви хотіли б дізнатися про продукти харчування?
Юва О.В.