24.03.2020 І молодша “А” група (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малігон М.М.)

Тема дня: «У світі скульптури»

(малі скульптурні форми; українська народна іграшка)

Конструювання  Тема.  У гості до сонечка

Мета: розвивати увагу, уяву, мислення, вчити дітей розрізняти і називати кольори (жовтий, зелений, червоний), розвивати тактильні відчуття, дрібну моторику рук, розміщувати промінці навколо круга так, щоб не пошкодити інші промінці; виховувати акуратність та охайність в роботі; розвивати інтерес до процесу та результату роботи. Залучити дітей до спільної ігрової діяльності для розвитку пізнавальної активності. Виховувати інтерес до гри, розвивати сюжетно-ігровий задум,  створюючи емоційно позитивний фон.

Обладнання: ілюстрація із зображенням сонечко, мозаїка двох кольорів, пірамідки, масажні м’ячі, прищіпки, іграшки зайця і лисиці.

Попередня робота. Розглядання зображення сонця в дитячих книжках та на предметах декоративно-ужиткового мистецтва. Спостереження за сонцем під час прогулянки. Читання вірша В. Шипунової „Сонечко”: Сонечко всміхається – Золоті промінчики.

Сонечко гойдається На пухкій хмаринці. Сонечко все кидає Променисті м’яцики. У калюжках бавляться Золотисті зайчики. 

Хід заняття-гри.

Діти, подивіться у вікно. Сонечко до нас завітало і посміхається. Давайте з ним привітаємось!

Вихователь розповідає дітям закличку про сонечко:

Сонечко, сонечко,

Із-за хмароньки з’явись,

Навкруг себе озирнись,

Веселенько посміхнись,

Ми сумуємо за тобою,

Не барися, не барись

Розповівши закличку, вихователь просить дітей намалювати веселе сонечко в повітрі. Показує різні варіанти сонечок і наочно пояснює, що сонечко буває різного кольору – червоне, жовте, жовтогаряче, рожеве, малинове… І промінчики в нього теж бувають різними – прямими й хвилястими, довгими й короткими… Сонечко грається, кидає на землю колечка.

Раптом зникло сонечко. Куди поділося сонечко? Давайте підемо шукати його.

На прогулянку збирайтеся,

Скоріше одягайтеся!

Ми ясним весняним днем

В гості до сонечка підемо!

Ми йдемо По стежці, червоно сонечко знайдемо. (Діти роблять стежку з мозаїки, чергуючи два кольори).

Сонечко, сонечко,

Діткам посвіти!

Треба нам сонечко,

Сонечко знайти!

Подивіться, на пеньочку зайчик сидить і вухами ворушить.

Доброго ранку, зайченя, не бачив ти сонечка?

Зайчик: Пограйте зі  мною, тоді скажу. Вас, хлопці, я хвалю! Ігри з кубиком люблю. (Діти вибирають геометричні форми, називають їх, кладуть у свої прорізи). Молодці!   Під кущиком їжак живе, він вам сонечко знайде!

Вих.: Доброго ранку, їжачок! Не бачив ти сонечко?

  • Пограйте зі мною, тоді скажу. (Гра з масажним м’ячиком).

Нехай крокують ваші ніжки В нірці лисонька живе, Он по тій доріжці. Сонце вам вона знайде.

Вих.: Доброго ранку, лисонька! Не бачила ти сонечко?

Лисиця: Пограйте зі мною, тоді скажу. (Гра Складання пірамідки).

Весело мені з вами було. Скажу, де сонечко сховалося. Воно сховалося в лісок, Під зелений під кущем. З’являється сонечко, посміхається.

– Ось і сонечко йде, радість і тепло несе.

– Дуже, дітки, вас люблю, промінчики вам подарую! (Діти прищипують прищіпки до сонечка).

Діти вибирають колір прищіпок,  починають працювати. Кожна дитина створює сонечко за власним задумом. Наприкінці заняття вихователь знову читає закличку. Сонечко, сонечко, Заглянь у віконечко, Тут дітки граються, Тебе дожидаються

Підсумок та прощання.

Вихователь Ковач Наталія Анатоліївна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.