08.05.2020 Середня “А” (Капітошка) (Вихователі Сахно Г.В., Лалетіна Л.М.)

Тема дня : «Наш двір – наша турбота» (підсумковий)

1 заняття Ліплення

Тема : Двоє жадібних ведмежат

Мета : вчити передавати в ліпленні казкові образи; закріпити прийоми ліплення, засвоєні раніше ( скочування, розкочування) ; формувати вміння створювати прості сюжети за власним бажанням; розвивати уяву, творчість, м’язи рук; виховувати вміння самостійно працювати.

Обладнання : коричневий, білий пластилін, дощечки для ліплення, стеки , клейонки, серветки, допоміжний пластилін , аудіо запис класичної музики.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Добрий день, дорогі друзі!

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До заняття всі готові!

Проведемо перекличку.

 

ІІ. Ігровий момент

До групи завітали двоє ведмежат з головкою сиру.

  • Діти , це не прості ведмежата, а казкові. Послухайте казочку. (Вихователь вмикає аудіо запис казки «Двоє жадібних ведмежат» супроводжуючи його ілюстрвціями)
  • Допоможемо звірятам прийняти правильне рішення.

 

ІІІ. Мотивація

  • Зліпимо ведмедиків, які порівну розділили між собою сир

 

IV. Продуктивна діяльність

Обстеження об’єкта (ведмідь)

  • З яких частин складається ведмедик?
  • Які вони за формою? Які за величиною?
  • Як краще їх зліпити?

Нагадування прийомів ліплення

  • Спочатку ми скотимо готову. За допомогою стека відрізаємо пластилін з якого скочуємо кулю. Пам’ятаємо , що пластилін скочуємо долонею на дошці.
  • Тулуб скочуємо овалом способом розкочування. Ось так!
  • Способом примазування кріпимо тулуб до голови.
  • Відрізаємо пластилін для лап. Так само, способом розкочування робимо лапки нашим ведмежатам. Кріпимо лапки до тулуба.
  • Способом прищипування  робимо вушка.  Далі робимо оченята , носик та ротик нашому ведмедику.
  • Ми можемо доповнити наш сюжет пеньком, хатинкою, сиром. На ваше побажання.

Фізкультхвилинка

За казками ми пішли,

Не одразу їх знайшли!

Ніжками ми тупали,

Кулачками стукали.

Пам’ятають казки нас,

Нахилились ми на «раз».

А на «два» ми піднялись

І за руки узялись.

Всі по колу ми пішли,

Наші казочки знайшли.

Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.

Діти працюють під класичну музику

 

V. Підсумок

–  Що ми робили сьогодні на занятті?

– Вам сподобалось?

– Ведмедики дякують вам за допомогу.

Вихователь : Сахно Г.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.