13.05.2020 ІІ молодша “В” (Горішок) (Вихователі Рябко Т.М., Красножон Т.В.)

Тема дня: Мої помічники (органи чуття: очі, вуха, ніс, рот, зуби, язик)

Заняття: Малювання

Тема. Весняні квіти (кульбаби)

Мета: поглиблювати знання малюків про навколишній світ весняної природи, про рослини найближчого оточення —весняні квіти (кульбаби); закріплювати вміння правильно називати квіти, їх частини, колір, особливості; формувати вміння розміщувати елементи композиції (квіти) на всій площині аркуша; вправляти у застосуванні нетрадиційної техніки малювання — штампуванні (зображення круглої форми квітки); закріплювати вміння малювати пензликом короткі лінії (стебла до квіток) та правильно тримати пензлик, користуватись фарбою, водою, серветками; розвивати пізнавальну активність; сприяти розвитку самостійності, охайності, зосередженості; виховувати цікавість до занять з малювання, бажання малювати.

Матеріал: аркуш паперу формату А4, тонованого у зелений колір; жовта та біла фарби; круглі штампи; пензлики; баночки з водою; підставки для пензликів; серветки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент

Діти, як наша лялька Оксанка сьогодні причепурилася!

— Що це у неї на голові? (Вінок)

— З яких квітів вона сплела собі вінок? (З кульбаб)

— Відгадайте загадку.

Горить у траві росистій

Жовтий цвіт променистий.

Потім померк, потух

Й перетворився на пух.

Що це за квітка? (Кульбаба)

— Які слова в загадці підказали вам правильну відповідь?

Дихальна вправа «Квіточки»

— Зберіть пелюстки в бутони.

Діти з’єднують пальці, імітуючи бутон.

— Понюхайте квітку. Зробіть глибокий вдих носом, на видиху вимовте «Ах!» з окличною інтонацією.

Діти розтискають пальці.

ІІ. Мотивація

Читаємо дітям вірш.

КУЛЬБАБКИ

На леваду я пішла б,

Ціла купа там кульбаб —

Ніби сонечка малі

Посідали на землі.

Я нарвала б тих квіток

Та сплела б собі вінок,

Щоб і я була б в вінку,

Наче квітка на лужку.

Тільки вранці квіти всі

Умиваються в росі,

Росяна травичка —

Змокнуть черевички.

(Н. Забіла)

— Про що цей вірш? Правильно, про квітки кульбабки.

— Чому кульбабку назвали сонечком?

— Погляньте уважно, з яких частин складається кульбаба. Назвіть їх. (Стебло, корінь, різьблене листя; спочатку жовта, а потім пухнаста біла квітка.)

— Де росте квітка?

— Намалюймо кульбаби в траві — велику галявину з кульбабами, щоб вони милували наші очі своєю красою.

ІІІ. Продуктивна діяльність

Підійдімо до столів, сядьмо на стільці. Підготуймо пальчики до малювання

 Пальчикова гімнастика «Квіточки»

Наші гарні квіточки

Розтуляють пелюстки,

Тихо вітер їх хитає,

Пелюстки перебирає.

(Сплітають пальці рук у форму квітки,

поволі відкривають, плавно погойдують.)

Наші гарні квіточки

Затуляють пелюстки,

Тихо засинають,

Голівками хитають.

(Сплетені пальці рук у формі квітки поволі стуляють, плавно погойдуючи.)

Згадаймо правила малювання пензликом.

  • Спочаткузмочимопензлик водою, зайву воду віджимаємо об край баночки з водою;
  • наберемо на пензликфарбу;
  • однією рукою тримаємопапір, щобвін не рухався, а другою — малюємо;
  • лікті лежать на столі;
  • не слідзалишатипензлик тривалий час у воді, адже його ворс деформується

і буде незручно ним малювати;

  • проводитипензликом по аркушіпаперу необхідно легенько — «ворс біжить за паличкою», не натискувати, не терти.

Показуємо прийоми малювання кульбаби круглим штампом — поролоном: умочити штамп у жовту фарбу й поставити декілька відбитків, умочити штамп у білу фарбу й поставити декілька відбитків. Потім слід домальовувати пензликом стебла квітам.

Самостійна робота дітей.

Підсумок

-Хвалимо дітей за роботу, пропонуємо прикрасити малюнком кімнату.

Вихователь: Рябко Т. М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.