27.04.2020 І молодша “А” (Дюймовочка) (Вихователі Ковач Н.А., Малигон М.М.)

Тема тижня: Пізнай себе

 

Тема дня: «Я – хлопчик, я – дівчинка» (ідентифікація своєї статевої належності, диференціація)

 

 

 

  1. Заняття Музичне (за планом музичного керівника)

 

  1. Заняття Сенсорика Тема. Помічники  Олі

 

Мета: надавати дітям можливість добре засвоїти свою статеву приналежність;учити називати частини тіла та обличчя; вчити розрізняти багато, мало, один предмет, два, пара; формувати у дітей уміння і навиків  утворення множини іменників (один, багато). розвиватидрібну моторику рук.

Попередня робота: читати вірш ЄвгеніяКірганова «Помічники Олі».

Матеріал: ілюстраціїлюдини, дзеркало, зображення з зображенням одного і декількох однакових предметів частин тіла

Хідзаняття

  1. Організаційний момент

Вих. загадуєдітям загадку про дзеркало.

Хтозавжди нам правду скаже

І самих себе покаже.

Усі: великі і малі

Себе побачать в дзеркалі.

Дидактична гра «Що у мене є?»

Виховательпропонуєдітямпоглянути на себе у дзеркало, показати і назватичастинисвоготіла: руки, ноги, голова, очі, рот, ніс, вуха, волосся.

  1. Основначастина

— Маємо помічників — ценаші ручки, ніжки, очі, зубки.

Пальчикова гра «Миємо руки»

Вправа «Миємо руки»

Ритмічно потиратидолоні, начебтомиємо руки.Узяли духмяне мило,Добре руки з ним помили.

Вправа «Струшуємо водичку з рук»

Пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямитиїх, наче струшуючи водичку.Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди.

Вправа «Витираємо руки»

Енергійними рухами імітувати почергове витирання кожної руки рушником.

— Як нам допомагають ніжки?— Що ми робимо ніжками? (Ми можемоходити, бігати, стрибати.)

— Покажімо, як ми це вміємо робити.Діти бігають, стрибають, ходять.

— Що ми зараз робили?

— Як нам допомагають ручки?

— Що ми робимо ручками? (Ми можемоплескати в долоні, махатиручками, грати.)

Діти наслідуютьрухи дорослого.

— Що ми зараз робили?

— Як нам допомагаютьочі?

— Що ми можемо бачити очима? Заплющте очі! Ви зараз бачите щось? Розплющтеочі.

— Скільки у нас очей? Порахуймо! (Одне, два. Двоє очей.)

— Як нам допомагають зубки?

— Що ми можемо гризти зубками?

— Скільки у нас рук? Порахуймо! (Одна, дві. Дві руки.)

— Скільки ніг? Порахуймо! (Одна, дві. Дві ноги.)

— Скільки вух? Порахуймо! (Одне, два. Два вуха.)

Рухлива гра «Знайди собі пару»

Діти стають парами хто з ким хоче. За умовним сигналом вих. діти розходяться або розбігаються по групіу, використов. всю площу. За словами вихователя: «Знайди собі пару!» — діти повинні знайти свою пару і взятися за руки. Тому, хто довго шукає свою пару, діти можуть говорити: «Олю, Олю, поспішай, швидше пару вибирай!»

Гра повторюється декілька разів, при кожному повторенні діти міняються парами.

III. Підсумок

— Молодці! Дякую вам, діти, вигарнорозповідаєте про себе, про своїх помічників.

Додаткови йматеріал Вірші В. Паронової

ГОЛОВА

В мене кругла голова:

Ока два і вуха два,

Ніс один і рот маленький,

І волоссячкотоненьке.

ОЧІ

Очі, очі, оченята!

Як заплющу — буду спати,

Як розплющу — все побачу,

Насварять мене — заплачу.

ЩОКИ

Гарніщічки в малюків

—І гладенькі, і м’які.

Щічкиїстипомагають

—Кашу в ротику тримають.

 

 

 

Вихователь : Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.