27.05.2020 І молодша «Б» (Казка) (Вихователі Бойко Н.Є., Волохова Н.О.)

Тема дня: «День гусочки»

Заняття 1: Ознайомлення з природнім довкіллям

Тема: « Птахи – пернаті друзі»

Мета: Навчати дітей називати та розрізняти свійських та диких птахів, порівнювати їх будову, розмір, виявляти схожості та відмінності між птахами й тваринами; Формувати у дітей правильну, чітку вимову; Сприяти розвитку логічного мислення, спостережливості дітей.

Матеріал:  малюнки із зображеннями тварин і птахів, аудіоапаратура.

ХІД ЗАНЯТТЯ

На початку заняття вихователь показує дітям малюнки із зображеннями тварин і птахів.

Вихователь. Діти! Нещодавно ми з вами говорили про мі.ірин. А сьогодні ми поговоримо про птахів. Ось перед вами і иртіси, на яких зображені тварини та птахи. Відберіть серед них и і.с зображено птахів. (Діти за допомогою вихователя відбира-nmih потрібні картки.) Давайте поміркуємо, чим птахи відрізня-(“іьгя від тварин.

Будьмо кмітливі, будьмо уважні, Правильно, швидко думку докажемо.

Вихователь пропонує дітям закінчити речення:

У тварин крил немає, а у птахів — … (є крила). У тварин — хутро, а у птахів — … (пір’я). У тварин — паща, а у птахів — … (дзьоб).

Вихователь. Чи пізнали ви птахів, зображених на малюнку?

Вихователь, звертаючи увагу дітей на відповідні зображення, читає вірші

О. Пчілка

Півник

Тільки ранок синій Встане на зорі, Кукуріка півник Дзвінко у дворі. — Дзвінко, півнику, співай, Рано доньку підіймай!

В. Герман

Горобець

По стежині навпростець Скаче сірий горобець. Що шукає він? Зернят Для своїх горобенят.

Дидактична гра «Порівняй!»

Вихователь просить дітей порівняти птахів. Півник великий, а горобчик — … (маленький). Півник свійський птах, а горобчик — … (дикий). Півник барвистий, а горобчик — … (сірий). Півник ходить поважно, а горобчик —… (стрибає). А хто краще літає? (Горобчик.)

А хто голосніше співає? (Півник.)

*

Вихователь пропонує дітям заплющити очі, уявити собі

горобчика й прослухати музичний уривок із твору

А. Руббаха «Горобець».

Вихователь. Діти, яким ми уявляємо горобчика? (веселим, рухливим.) От дітки молодці! А тепер давайте ш мандруємо до лісу та до ставка. Кого ж ми тут зустрінемо? Вихователь читає вірш про чаплю.

Я. Воронько І Чому чапля стоїть на одній нозі Чапля зціила черевички – І мерщій пішла до річки. – Чапу-лапу, чапу-лапу,

В мене гарні черевички!

Поки хвастала ходила,

Черевичок загубила.

І стоїть вона в лозі,

На одній стоїть нозі.

Другу вгору підіймає — –

Черевичка немає.

Вихователь. Давайте знайдемо серед малюнків зображенням чаплі. Ось вона яка. Яка ж наша чапля? (Довгоноса, сіра, велика) А де живе чапля? (Біля річки, болота.)

 

 

Г. Бойко А ми шпаківні будували

А ми шпаківні будували…

Як розпускалися садки,

До нас весною завітали

Веселі наші співаки.

І ціле літо, ціле літо

Вони (Яіівали нам пісні.

Повиростали їхні діти,

Такі ж співучо-голосні.

Дятел

— Тук-тук-тук!

Так-так-так! —

І комашка, і черв’як,

І личинка — біла спинка,

І жучок-короід

Будуть дятлу на обід

Діти слухають вірші, знаходять картки із зображеннями відповідних птахів.

Фізкультхвилинка

Вихователь читає вірш. Діти перехрещують руки на рівні зап’ястя

роблять рухи і кільцями вгору-вниз під музичний супровід та промовку.

Пташечки літають — Крильцями махають. А долоньки у діток Наче крильця у пташок.

Вихователь пропонує дітям узяти кожному по одній картці

із зображенням птаха та розповісти про нього. Наприклад:

«Ось ворона. Вона чорна. Ворона вміє літати>

Вихователь. Дітки, ви сьогодні були всі уважні, кмітливі, розумні. А зараз вам час відпочити. І наш знайомий сірий горобчик запрошує спочити, щоб підрости та набратися нових сил. Діти слухають колисанку «Колискова від горобчика».

Ой люлі, ой люлі,

Налетіли гулі, ,

Сіли на воротях

У червоних чоботях.

Сіли та й раденькі,

Що спить мій маленький,

Що спить і не чує,

Де ґуля ночує.

Заняття закінчується

Заняття 2:Фізкультура

Мета: Закріпити у дітей вміння метати на дальність
і    однією рукою, стрибати в довжину з місця, виховувати   дружні взаємини.

Посібники. Мішечки з піском за кількістю дітей, маленький обруч.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

I ч. Ходьба і біг в колоні по одному та зграйкою.
Загальноразвиваючі вправи.

 

В. п.: сидячи, ноги разом, мішечок в одній руці.

Підняти руки в сторони—вгору, перекласти мішечок в іншу руку, опустити руки вниз (4—5 разів).

В. п.: стояти вільно, мішечок в обох руках. Присісти, покласти мішечок на підлогу, показати вихователю, що в руках нічого немає. За сигналом вихователя присісти, взяти мішечок і випрямитись (3—4 рази).

 

В. п.: сидячи, ноги нарізно, мішечок тримати однією рукою між ногами на підлозі. Нахилитись вперед ковзаючи мішечком по підлозі між ногами. Повернутись у вихідне положення і повторити те ж іншою рукою (3—4 рази)

 

Підскоки на двох ногах з просуванням вперед (20—ЗО сек.). Мішечок тримати в одній руці. Спокійна ходьба є колоні по одному. Покласти мішечки.

II ч. Основні рухи.

 

Метання мішечків на дальність лівою і правою рукою на відстань 2.5—3 м. Вправа виконується фронтально

Стрибки в довжину з місця на двох ногах. Фронтально. 6— 8 разіа Звернути увагу на відштовхування і приземлення на обидві ноги. Нагадати, що стрибати треба якнайдалі.

Рухлива гра «Горобці й автомобіль» (2—3 рази).

 

Заключна частина: Ходьба один за одним в уповільненому, спокійному темпі.

 

Вихователь: Карбула М.О.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.